Przetargi.pl
Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych związanych z przebudową budynku Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 9-13 we Wrocławiu.

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3752234 , fax. 071 3752472
  • Data zamieszczenia: 2012-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1 1
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3752234, fax. 071 3752472
    REGON: 00000130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych związanych z przebudową budynku Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 9-13 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych związanych z przebudową budynku Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 9-13 we Wrocławiu. 1.PARAMETRY OKREŚLAJĄCE WIELKOŚĆ OBIEKTU: a) Wysokość obiektu: 4-5 kondygnacji nadziemnych, jedna kondygnacja podziemna ; b) Powierzchnia zabudowy : 465 m?; c) Powierzchnia użytkowa: 1291,42 m? d) Kubatura budynku:7604 m?; e) Długość budynku: ok. 30,5 m, szerokość do 19,85 m; 2. ZAKRES ZAMÓWIENIA: W zakres zamówienia wchodzi wykonanie, na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego, stanowiącego załączniki nr 8, 8a, 8b, 8c do SIWZ, dokumentacji projektowej na wszystkich etapach realizacji inwestycji (projekty budowlane, wykonawcze, ewentualne projekty zamienne oraz warsztatowe), uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie, na podstawie tej dokumentacji, robót budowlanych określonych w ww. Programie funkcjonalno-użytkowym. W procesie projektowym oraz w procesie realizacji inwestycji należy uzyskać wszelkie wymagane decyzje administracyjne, uzgodnienia oraz pozwolenia, aprobaty, licencje, atesty. Główne założenia programowe to: a) dostosowanie budynków do obowiązujących przepisów technicznych, w tym zapewnienie dostępu dla osób niepełnosprawnych; b) dostosowanie budynków do aktualnych przepisów ochrony przeciwpożarowej; c) modernizacja i rozbudowa instalacji elektrycznej 3.Prace projektowe -Część projektowa Kompletna dokumentacja projektowa, (branże: architektura, konstrukcja, instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja wentylacyjna, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja elektryczna i oświetleniowa, instalacja AV, projekt regałów jezdnych) wchodząca w zakres zamówienia, na podstawie której zostaną wykonane roboty budowlane objęte zamówieniem, powinna zawierać: a) projekt budowlany b) projekty wykonawcze c) przedmiary robót, d) kosztorys robót budowlanych e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót f) informację dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. W ramach branży elektrycznej należy też wykonać projekt instalacji telewizji dozorowej, projekt systemu sygnalizacji włamania i napadu, projekt sieci okablowania strukturalnego. 4. Roboty budowlane - Część wykonawcza Roboty budowlane uwzględnione w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) obejmują prace związane z dostosowaniem obiektu do wymagań osób niepełnosprawnych, a także z przeniesieniem biblioteki na parter budynku, w miejsce po zlikwidowanym lokalu gastronomicznym oraz prace związane z dostosowaniem obiektu do innych przepisów budowlanych, w tym przepisów ochrony przeciwpożarowej. Uwaga ! Obiekt będzie użytkowany nieprzerwanie w trakcie trwania robót budowlanych, tzn. roboty wykonywane będą w budynku czynnym i użytkowanym przez 7 dni w tygodniu (w godzinach 7:30 do 20:00.) Zakres robót: a) powiększenie otworów drzwiowych do wymaganych przepisami budowlanymi, wymiana drzwi , w tym zastosowanie drzwi przeciwpożarowych w określonych miejscach; b) przebudowa klatek schodowych, w tym przesunięcie biegów w klatce K2, dostawienie i likwidacja stopni lub biegów, likwidacja nosków w stopniach, wymiana barierek na barierki o wysokości 110 cm ) zamurowanie otworów w ścianie obudowy klatki schodowej K1; c) wprowadzenie windy osobowej w duszę klatki schodowej K2 ( winda na zamówienie specjalne) wraz z koniecznymi wyburzeniami ścian i obniżeniem poziomu posadzki w miejscu podszybia; d) wprowadzenie małego dźwigu serwisowego o napędzie hydraulicznym do przewozu książek z piwnicy na parter wraz z koniecznymi wyburzeniami ścian i stropu; e) wprowadzenie podnośnika dla niepełnosprawnych z poziomu ulicy na poziom parteru, usuniecie stopni schodów zewnętrznych i obniżenie poziomu posadzki w holu do poziomu chodnika przed wejściem do budynku; f) wprowadzenie instalacji hydrantowej DN25; g) przebicie otworów w ścianach piwnicznych w celu usprawnienia komunikacji; h) wymiana okien na granicy z obiektem przy ul. Kuźnicza 42 na okna o klasie odporności ogniowej EI 60, nieotwieralne; i) montaż systemu sygnalizacji pożaru (SSP) obejmującego cały obiekt w tym sterujący systemem oddymiania; j) wymiana wybranych okien na ostatniej kondygnacji na systemowe okna oddymiające z siłownikiem; k) wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego o natężeniu minimalnym 5 lux w osi drogi ewakuacyjnej i czasie pracy awaryjnej min 2h. obejmującego strefy: klatki ewakuacyjne, wejścia do obiektu, korytarze (łączniki klatek ewakuacyjnych); l) wykucie otworów oddymiających w nadprożach ściany klatki schodowej K2 (bezpośrednio pod stropem); m) wyposażenie budynku w gaśnice w ilości min 2kg masy środka gaśniczego na 100 m2 - zapewniając do nich długość dojścia nie większą niż 30m; n) oznakowanie dróg ewakuacyjnych, urządzeń i sprzętu znakami przeciwpożarowymi; o) montaż wyłazu dachowego o klasie odporności ogniowej EI 30; p) zastąpienie stopni wyrównawczych na piętrach pochylniami; q) przebudowa toalety na 1. piętrze na toaletę dla osób niepełnosprawnych; r) przebudowa holu wejściowego; s) modernizacja instalacji elektrycznej; t) przebudowa pomieszczeń socjalnych na IV piętrze; u) przeniesienie pomieszczeń biblioteki na parter, wyposażenie pomieszczenia księgozbiorów i magazynu w regały jezdne; v) wydzielenie pomieszczenia serwerowni; w) malowanie ścian i sufitów; x) uzupełnienie posadzek i tynków w miejscach wyburzeń; y) wykonanie posadzek z konglomeratu kamiennego - lastrico (terazzo)- dotyczy schodów, holu i korytarzy łączących klatki schodowe. 4. Szczegółowy zakres prac opisuje Program funkcjonalno-użytkowy, opracowany przez dr inż. arch. Marka Skorupskiego, zawierający: Załącznik nr 8 - Program funkcjonalno-użytkowy - część opisowa Załącznik nr 8a - Koncepcja - część rysunkowa Załącznik nr 8b - Inwentaryzacja Załącznik nr 8c - Ekspertyz p. poż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 322 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. IV O/ Wrocław NR KONTA 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100 z dopiskiem: wadium na postępowanie nr BZP.2422.9.2012.KP Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu składania terminu ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. Nr 108, I piętro, okienko nr 1) do upływu terminu składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty. 6. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach