Przetargi.pl
Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych wchodzących w zakres Projektu pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Boguty-Pianki”

GMINA BOGUTY-PIANKI ogłasza przetarg

  • Adres: 07-325 Boguty-Pianki, Aleja Papieża Jana Pawła II 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 86 277 50 03 , fax. 48 86 277 50 03
  • Data zamieszczenia: 2022-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BOGUTY-PIANKI
    Aleja Papieża Jana Pawła II 45
    07-325 Boguty-Pianki, woj. mazowieckie
    tel. 48 86 277 50 03, fax. 48 86 277 50 03
    REGON: 450670090
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych wchodzących w zakres Projektu pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Boguty-Pianki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: „Głęboka termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Bogutach-Piankach” – obejmuje wykonanie robót budowalnych na podstawie projektów budowlano-wykonawczych i pozwolenia na budowę (realizacja w formule „wybuduj").a) Zakres zadania inwestycyjnego Część I ogranicza się do nieruchomości Zamawiającego: Szkoła Podstawowa mieści się przy al. Papieża Jana Pawła II 62 w miejscowości Boguty Pianki, gm. Boguty Pianki, dz. nr ewid. 84.b) Stan istniejący: Szkoła Podstawowa w Bogutach-Piankach – Budynek częściowo podpiwniczony o zwartej bryle w kształcie litery „U” o wymiarach: długość 53,01 m, szerokość 44,36 m i wysokość w kalenicy dachu w najwyższym punkcie (od poziomu terenu) 9,555m. Kondygnacje budynku: parter + piętro, częściowo podpiwniczony. Ogólny stan przedmiotowego budynku jest dobry. Powierzchnia zabudowy – 1505,0 m2. Kubatura budynku – 10924 m3. Powierzchnia użytkowa pomieszczeń – 2001,58 m2.c) Zakres przedmiotu zamówienia Część I obejmuje w szczególności:i) opracowanie i uzgodnienie z Użytkownikami harmonogramu planowych wyłączeń zasilania,ii) zakup niezbędnych materiałów i ich dostawa,iii) wykonanie prac budowlanych,iv) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,v) opracowanie powykonawczego ideowego schematu elektrycznego uwzględniającego mikroinstalację fotowoltaiczną wraz z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej oraz zastosowane typy urządzeń i aparatów elektrycznych,vi) opracowaniu dokumentacji powykonawczej (po 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. na nośniku w wersji elektronicznej w formacie *.pdf,vii) przeprowadzenie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi,viii) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania, zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej lokalnemu OSD po jej wybudowaniu,ix) branie czynnego udziału w procedurze zawarcia umowy kompleksowej w przypadku chęci sprzedaży wyprodukowanej energii elektrycznej ze źródła OZE do sieci dystrybucyjnej (jako prosument).d) Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia Część I obejmuje w szczególności:i) modernizacja źródła ciepła polegająca na demontażu istniejącego źródła ciepła i montażu nowego, jakim jest kocioł na gaz płynny, a także przyłączenie i wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, przystosowanie pomieszczenia na potrzeby kotłowni w tym posadzki, budowa zbiorników gazu płynnego o poj. min. 6,4 m3 w ilości 2 szt. wraz z płytą fundamentową;ii) budowa zewnętrznej instalacji gazowej, wykonanie systemu detekcji i alarmu gazu i CO oraz montaż niezbędnej armatury i urządzeń wraz z wszelkimi robotami towarzyszącymi;iii) wymiana kompletnej instancji CO w starej i dobudowanej części budynku;iv) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku (starszej części) styropianem wraz z pracami towarzyszącymi;v) ocieplenie ścian zewnętrznych piwnicznych;vi) ocieplenie dachów styropapą;vii) ocieplenie stropodachów styropapą;viii) wymiana nieszczelnej stolarki zewnętrznej okiennej drewnianej oraz w ramach stalowych wraz z pracami towarzyszącymi;ix) wymiana starej stolarki zewnętrznej okiennej PVC na nową z PVC z nawiewnikami higrosterowalnymi wraz z pracami towarzyszącymi;x) wymiana nieszczelnej stolarki zewnętrznej drzwiowej;xi) wymiana nieszczelnej stolarki zewnętrznej drzwiowej PVC wraz z pracami towarzyszącymi;xii) wymiana oświetlenia w budynku na LED-owe;xiii) montaż instalacji PV o mocy minimum 9,24 kWp wraz z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej budynku.Część II: „Głęboka termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Bogutach-Piankach” – obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowalnych na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj").a) Zakres zadania inwestycyjnego Część II ogranicza się do nieruchomości Zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu (GOKiS) mieści się przy ul. Olszewskiego 2 w miejscowości Boguty-Pianki, gm. Boguty Pianki, dz. 688/4 oraz 689/9.b) Stan istniejący: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Bogutach-Piankach - Budynek GOKiS oddany został do użytkowania w 1980 roku. Jest to obiekt dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym. Obiekt składa się z części starszej (część główna, podpiwniczona, obejmująca także kotłownię) oraz części nowej - dobudowanej (obejmującej garaże). Ośrodek dysponuje salą widowiskową na 120 miejsc siedzących oraz salą klubową na 40 miejsc siedzących. W budynku prowadzone jest przedszkole oraz klub seniora. Z obiektu na co dzień korzysta 56 użytkowników. Powierzchnia zabudowy – 463,7 m2. Kubatura budynku – 2861,8 m3. Powierzchnia użytkowa pomieszczeń – 1220,3 m2. Wysokość budynku – poniżej 12 m.c) Zakres przedmiotu zamówienia Część II obejmuje w szczególności:i) sporządzenie planu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót – jeżeli będzie to wymagane,ii) opracowanie opinii technicznej przez uprawnionego konstruktora dotyczącej wytrzymałości dachów, na których będą montowane instalacje fotowoltaiczne,iii) opracowanie dokumentacji projektowej (projekty architektoniczno-budowlane (budowlane) – jeśli wymagane, w ilości i formie wymaganej przepisami prawa oraz dla Zamawiającego w ilości 1 egz..; projekty techniczne (wykonawcze) dla każdej z branż – po 2 egz., specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż – po 2 egz., oraz wszystkie wskazane dokumentacje - 1 egz. na nośniku w wersji elektronicznej w formacie *.pdf),iv) zapewnienie nadzoru autorskiego,v) opracowanie i uzgodnienie z Użytkownikami harmonogramu planowych wyłączeń zasilania,vi) zakup niezbędnych materiałów i ich dostawa,vii) wykonanie prac budowlanych,viii) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,ix) opracowanie powykonawczego ideowego schematu elektrycznego uwzględniającego mikroinstalację fotowoltaiczną wraz z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej oraz zastosowane typy urządzeń i aparatów elektrycznych,x) opracowaniu dokumentacji powykonawczej (po 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. na nośniku w wersji elektronicznej w formacie *.pdf,xi) przeprowadzenie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi,xii) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zaprojektowania robót budowlanych w tym w szczególności: uzgodnienie projektu budowlanego przez rzeczoznawcę ppoż. i uzyskanie pozwolenia na budowę – jeśli wymagane,xiii) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania, zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej lokalnemu OSD po jej wybudowaniu,xiv) branie czynnego udziału w procedurze zawarcia umowy kompleksowej w przypadku chęci sprzedaży wyprodukowanej energii elektrycznej ze źródła OZE do sieci dystrybucyjnej (jako prosument).d) Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia Część II obejmuje w szczególności:i) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku wraz z pracami towarzyszącymi;ii) ocieplenie ścian zewnętrznych przy gruncie wraz z pracami towarzyszącymi;iii) ocieplenie ścian zewnętrznych dobudówki wraz z pracami towarzyszącymi;iv) ocieplenie dachu nad parterową częścią budynku styropapą wraz z pracami towarzyszącymi;v) ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem wełną mineralną;vi) wymiana nieszczelnej stolarki zewnętrznej okiennej (PVC oraz drewnianej) na nowe okna;vii) wymiana nieszczelnej stolarki zewnętrznej drzwiowej;viii) modernizacja źródła ciepła polegająca na demontażu istniejącego źródła ciepła i montażu nowego, jakim jest kocioł na pellet wraz z automatyką sterującą, niezbędną armaturą i urządzeniami, dostosowaniem pomieszczenia kotłowni oraz wszelkimi robotami towarzyszącymi;ix) wymiana istniejących grzejników rurowych na grzejniki płytowe oraz montaż zaworów termostatycznych z głowicami przy wszystkich grzejnikach, wraz z pracami towarzyszącymi;x) modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej (ciepła woda przygotowywana za pomocą kotła na pellet), montaż nowego podgrzewacza c.w.u. wraz z niezbędną armaturą i urządzeniami oraz pracami towarzyszącymi,xi) zastosowanie baterii bezdotykowych, z ograniczonym czasem wypływu oraz perlatorów;xii) wymiana oświetlenia w budynku na LED-owe;xiii) montaż mikroinstalacji PV o mocy minimum 1,98 kWp wraz z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej budynku;xiv) rozbudowa instalacji odgromowej budynku w zakresie objęcia ochroną systemu PV;xv) zasilenie urządzeń instalacji sanitarnych w kotłowni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach