Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-055 Katowice, ul. Poniatowskiego 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2083547 , fax. 032 2083568
- Data zamieszczenia: 2012-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
ul. Poniatowskiego 15 15
40-055 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2083547, fax. 032 2083568 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE PRAC PROJEKTOWYCH DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ BUDYNKU KATEDRY I ZAKŁADU FARMAKOLOGII WYDZIAŁU LEKARSKIEGO Z ODDZIAŁEM LEKARSKO - DENTYSTYCZNYM W ZABRZU ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności : 1)przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania decyzji o ustalenie inwestycji celu publicznego; 2)opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, która w szczególności musi zawierać: - projekt budowlano - architektoniczny - projekty branżowe - budowlane - projekty wykonawcze branżowe wraz kosztorysem inwestorskim, przedmiarem robót oraz szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - projekt przyłączy (wodociągowego, kanalizacyjnego, elektroenergetycznego, telefonicznego i in.) - projekt instalacji wewnętrznych (m.in. wodno- kanalizacyjnych, c.w.u oraz c.o., telefonicznej, sieci logicznych, elektrycznych i energetycznych, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, alarmowej) - projekt układu komunikacyjnego, w szczególności dróg wewnętrznych, parkingów i zagospodarowania terenu, organizacji ruchu - projekt organizacji placu budowy - charakterystykę energetyczną budynku 3)uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód, pozwoleń i zezwoleń właściwych organów na dokonanie rozbiórki budowli posadowionych na nieruchomości; 4)wykonanie badań geologicznych, opinii o gruncie i operatu ochrony środowiska, jeżeli okażą się potrzebne oraz innej dokumentacji niezbędnej dla wykonania zamierzonej przez Zamawiającego inwestycji wraz z jej zatwierdzeniem przez odpowiednie instytucje i uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę umożliwiającej rozpoczęcie robót budowlanych, ich zrealizowanie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i rozpoczęcie funkcjonowania wybudowanych na jej podstawie budowli oraz uzyskanie stosownych pozwoleń, zezwoleń i innych niezbędnych dokumentów i opracowań koniecznych dla realizacji inwestycji, zgodnie w wymogami Prawa budowlanego oraz innymi stosownymi przepisami; 5)zapewnienie nadzoru autorskiego w czasie prowadzenia inwestycji, przez który należy rozumieć wykonanie obowiązków określonych przez przepisy prawa, przy wizytowaniu realizowanej na podstawie projektu inwestycji na każde wezwanie każdorazowego inwestora, uczestniczenie w naradach technicznych na placu budowy w trakcie prowadzenia inwestycji; w ramach nadzoru autorskiego i wynagrodzenia określonego w §5 ust.1 umowy mieści się również wykonywanie opracowań zastępczych, uzupełnień, aktualizacji, rysunków itp. niezbędnych do prawidłowego przebiegu realizacji inwestycji; 6)przekazywanie Zamawiającemu odpisów wszelkich pism i dokumentów uzyskanych i składanych w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, a także pisemne udzielenie odpowiedzi (zajmowanie stanowiska) na wystąpienia Zamawiającego - w każdym z przypadków w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze; 7)stosowanie się do wskazówek i poleceń Zamawiającego, jak również dokonywanie niezwłocznie w terminie uzgodnionych z Zamawiającym zmian w dokumentacji projektowej; 8)przekazywanie Zamawiającemu protokolarnie, nie później niż w dniu uzyskania ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę, majątkowych praw autorskich do projektu oraz wszelkich opracowań i dokumentacji wraz z wykazem opracowań oraz pisemnym oświadczeniem, że projekt został wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, standardem i postanowieniami umowy oraz, że wydany został w stanie kompletnym dla celu, któremu ma służyć; 9)wykonanie wszelkich innych prac i czynności koniecznych do wykonania umowy; 10)przygotowanie dokumentów do złożenia w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę; 11)udzielenie Zamawiającemu odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej w przypadku zapytań, wniesienia odwołań przez uczestników postępowania o zamówienie publiczne na roboty budowlane. Stosowne wyjaśnienia należy przekazać niezwłocznie lecz nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania zapytania drogą faksową, elektroniczną lub w formie pisemnej od Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE STUDIUM WYKONALNOŚCI DLA LIKWIDACJI AZBESTU W BUDYNKACH MIESZKALNYCH PRZY UL. GEN. H. LE RONDA 31A,35A,37A,45B,49B,51A-51B,53A-53B W KATOWICACH WRAZ Z OPRACOWANIEM PRZEDMIARÓW ROBÓT, KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH, STWIORB
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego projektu Budowa zintegrowanych węzłów przesiadkowych wraz z budową dróg rowerowych na terenie gmin powiatu lublinieckiego.
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rewitalizacja parku przy ul. Stanisława Wyspiańskiego w Piekarach Śląskich
Dodano: 2016-04-21 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Zagospodarowanie terenu zielonego przy ul. Roździeńskiego w Piekarach Śląskich
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z ekspertyzą stanu technicznego sali gimnastycznej w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 w Piekarach Śląskich przy ul. Szpitalnej 9
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie maksymalnie do 50 operatów szacunkowych wyceny wzrostu wartości nieruchomości dla celów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy wejścia głównego z wykonaniem pochylni dla osób niepełnosprawnych, wykonania miejsc parkingowych w Miejskim Przedszkolu nr 5 w Piekarach Śląskich przy ul. Alojzjanów 5 - dla zadania Droga do samodzielności - Miejskie Przedszkole nr 5 z oddziałami integracyjnymi
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie pomieszczeń budynku przy ul. Gimnazjalnej 24 w Piekarach Śląskich dla potrzeb Akademickiego Zespołu Szkół
Dodano: 2016-04-12 - Koordynacja przygotowania inwestycji i remontów oraz pełnienie zastępczego nadzoru inwestorskiego, z podziałem na zadania: Zadanie nr 1) Termomodernizacja i budowa instalacji grzewczych pomp ciepła w obiektach użyteczności publicznej na terenie miasta Rybnika Zadanie nr 2) Roboty modernizacyjne i remontowo-budowlane wielobranżowe w obiektach użyteczności publicznej na terenie miasta Rybnika
Dodano: 2016-03-17 - Wykonanie dokumentacji projektowej zadania pn.: Rewitalizacja terenu po przykryciu rzeki Szarlejki przy ulicy Janty w Piekarach Śląskich
Dodano: 2016-02-26