Przetargi.pl
Wykonanie prac projektowych dla inwestycji pn. Przebudowa ul. Norwida w Nowym Targu.

Gmina Miasto Nowy Targ ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Krzywa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2611244 , fax. 018 2662312
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Nowy Targ
    ul. Krzywa 1 1
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2611244, fax. 018 2662312
    REGON: 00052395600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac projektowych dla inwestycji pn. Przebudowa ul. Norwida w Nowym Targu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych dla inwestycji pn. Przebudowa ul. Norwida w Nowym Targu. 2. Zakres objęty opracowaniem: Przebudowa ul. Norwida (dł. ok.750m) w Nowym Targu wraz z przebudową i dobudową infrastruktury. Przebudowa lub dobudowa dotyczy: jezdni, chodników, zatoki postojowej (na odcinku od ul. Szpitalnej do przepustu - strona północna), kanalizacji sanitarnej (dobudowa na dł. ok. 200 m), kanalizacji deszczowej (dobudowa na długości 700 m) przepustu drogowego, sieci wodociągowej (dobudowa na długości ok. 170 m) wraz z przyłączami w zakresie jezdni i chodników, regulacji obcej infrastruktury (sieci elektroenergetycznej i teletechnicznej). Prace projektowe obejmują również: uzyskanie warunków, uzgodnień i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskanie pozwolenia na budowę, pozwoleń wodno-prawnych i zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę. 3.Zakres rzeczowy projektów: 1/ roboty drogowe(z wydzieleniem zatoki postojowej), 2/ roboty na sieci kanalizacji deszczowej, 3/ roboty na sieci kanalizacji sanitarnej, 4/ roboty na sieci wodociągowej, 5/ roboty regulujące obcą infrastrukturę. 4.Zakres prac projektowych: 1/ 2 egz. projektu budowlanego zatwierdzone decyzją o pozwoleniu na budowę przez Starostę Nowotarskiego, 1 egz. materiałów załączonych do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, 2/ projekty wykonawcze osobno dla każdej branży oraz osobno dla przyłączy do sieci wodociągowej w zakresie jezdni i chodników - po 4 egz. , 3/ projekt docelowej organizacji ruchu do celów oznakowania pionowego i poziomego - 3 egz., 4/ projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy - 3 egz., 5/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz., 6/ przedmiar robót - 3 egz. dla każdej branży, 7/ kosztorys inwestorski - 2 egz. z rozbiciem dla każdej branży, 8/ płyta CD z wersją elektroniczną prac projektowych w ilości 1 szt. - rysunki i pliki tekstowe w formacie *.pdf, oraz kosztorys inwestorski i przedmiar robót w formacie *.pdf., 9/ pozwolenie na budowę, zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Powyższe opracowania należy sporządzić w zakresie i formie wymaganym ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 223 Poz. 1655 z późniejszymi zmianami), służącym do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlano-montażowych, dla których jest wymagane uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę oraz do wykonania tych robót. 5. Założenia szczegółowe: 1/ zamawiający posiada: a) podkłady mapowe do celów projektowych w skali 1:500 (wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji podkładów mapowych), b) decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na dobudowę sieci wodociągowej, 2/ zamawiający zobowiązuje się udostępnić dokumenty i dane związane z wykonaniem prac projektowych, będące w jego posiadaniu, a mogące mieć wpływ na ułatwienie prac projektowych oraz na poprawienie ich jakości np. Plan Miejscowy Nowy Targ 19 (teren opracowania częściowo objęty planem), Koncepcję zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków sanitarnych i deszczowych z terenu objętego planem zagospodarowania przestrzennego Nowy Targ 19, 3/ rozwiązania projektowe i zakres dokumentacji, także w części kosztorysowej należy konsultować z zamawiającym w trakcie prac projektowych, 4/ materiały do pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, należy przedstawić zamawiającemu do uzgodnienia, 5/ uzyskane warunki branżowe na podstawie, których wykonawca będzie wykonywał projekt należy niezwłocznie po otrzymaniu przedstawić zamawiającemu i uzyskać jego akceptację. 6/ w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z ramienia zamawiającego działa Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, 7/ projekt docelowej organizacji ruchu i projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy należy zatwierdzić przez organ zarządzający ruchem, 8/ projekt docelowej organizacji ruchu i projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy należy dodatkowo uzgodnić z Wydziałem Gospodarki Komunalnej i Drogownictwa w Urzędzie Miasta Nowy Targ oraz Komendantem Straży Miejskiej w Nowym Targu, 9/ projekt tymczasowej organizacji ruchu należy wykonać bez przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, 10/ pokrywy na kanalizacji deszczowej i sanitarnej przewidziane do wymiany i nowo projektowane należy przyjąć z logiem MZWiK Nowy Targ i uszczelkami gumowymi, 11/ wykonawca uzyska pozwolenia wodno-prawne dla projektowanego zakresu, 12/ kostka brukowa 8 cm w dwu kolorach: szary podstawowy, czerwony na wjazdach i jako wzór w chodniku; wzór kostki kolorowej do uzgodnienia z zamawiającym, 13/ krawężnik granitowy, 14/ osobno należy wykonać kompletną dokumentację na zatokę postojową tak, by można było etapować inwestycję, 15/ należy przedstawić ilościowo wszystkie materiały do demontażu w projekcie wykonawczym, 16/ w projekcie wykonawczym należy zaznaczyć, że materiał z rozbiórki, wywóz i składowanie gruzu zabezpiecza wykonawca we własnym zakresie, natomiast pozostały materiał budowlany nadający się do dalszego wykorzystania (np.: grunt z wykopu, znaki drogowe, destrukt z frezowania nawierzchni bitumicznej) należy składować na miejsce wskazane przez zamawiającego z dowozem nie dalej niż 5 km - zabezpieczyć wywóz i składowanie ręczne w stosy lub pryzmy, 17/ w opisie technicznym należy podać wszystkie powierzchnie, długości, konstrukcje parametry materiałów przeznaczonych do przebudowy np. grubość kostki betonowej, zgodnie z częścią graficzną projektu, 18/ rozwiązania, podjazdów do posesji, należy uzgodnić z właścicielami. Należy wykonać przekroje poprzeczne do wszystkich wejść lub wjazdów do budynków, które nie zachowują prawidłowego spadku poprzecznego projektowanego chodnika, 19/ wykonawca uzyska oświadczenia od prywatnych właścicieli gruntów (jeżeli będzie to konieczne) co do zgody zajętych i przeznaczonych terenów pod przebudowę pasa drogowego, a koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Wykonawca zgłosi zamawiającemu problemy napotkane w tym zakresie, 20/ w kosztorysach inwestorskich należy uwzględnić ceny rynkowe z terenu przedmiotowej inwestycji, 21/ kosztorysy inwestorskie na stronie tytułowej maja zawierać: - cenę netto, podatek VAT i cenę brutto, 22/ wszystkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca (np. inwentaryzację niezbędną do opracowania projektu), 23/ wykonawca przyjmuje do wykonania wszelkie czynności wymagane do zrealizowania zamówienia, a podana cena ofertowa obejmuje wszystkie koszty w zakresie zamówienia, 24/ wykonawca uzyska wszelkie: warunki do projektowania, zgody, oświadczenia, postanowienia, decyzje, uzgodnienia branżowe, opinie, uzgodnienia Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowych, 25/ wykonawca, działając w imieniu zamawiającego, uzyska pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę, 26/ oświadczenie o posiadanym prawie dysponowania nieruchomością na cele budowlane podpisuje zamawiający, 27/ wykonawca ma prawo powierzyć częściowe wykonanie prac projektowych innej osobie, stosownie do zakresu branżowego. W takim przypadku odpowiada on wobec zamawiającego za jej działanie i zaniechanie jak za własne. 6. Wykonawca do oferty dołączy wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy, który będzie podlegał uzgodnieniu z zamawiającym. 7. Na realizację przedmiotu zamówienia będzie zawarta umowa trójstronna pomiędzy: Gminą Miasto Nowy Targ, Miejskim Zakładem Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Targu na rzecz którego będzie wykonana część zamówienia i który w tej części będzie płatnikiem oraz wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące.: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi wykonania prac projektowych przebudowy lub budowy dróg wraz z infrastrukturą m.in. wodno - kanalizacyjną o wartości łącznej nie mniejszej niż 100 000 zł, oraz wykażą, że przynajmniej jedna z tych usług została zrealizowana należycie, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: wykażą przy realizacji niniejszego zamówienia co najmniej po jednym pracowniku z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w branży: drogowej i kanalizacyjnej, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1/ oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 3/, 2/ oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. /załącznik nr 4/, 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, 4/ wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnych do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z co najmniej jednym dokumentem potwierdzającym, iż w/w usługi zostały wykonane należycie, /według załącznika nr 5 do SIWZ/. 5/ wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami /według załącznika nr 6 do SIWZ/. 6/ oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia /według załącznika nr 7 do SIWZ/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach