Przetargi.pl
Wykonanie prac polegających na realizacji wniosku do budżetu partycypacyjnego pt.: „Okno na skwer – prace polegające na wykonaniu nasadzeń krzewów, zasianiu nowej trawy na istniejącym skwerze, ustawienie ławek, stojaków na rowery, koszy na śmieci pomiędzy nieruchomościami budynkowymi Chełmska 50, Zbierska, Górska, Belwederska w Warszawie” na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2017-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 1085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac polegających na realizacji wniosku do budżetu partycypacyjnego pt.: „Okno na skwer – prace polegające na wykonaniu nasadzeń krzewów, zasianiu nowej trawy na istniejącym skwerze, ustawienie ławek, stojaków na rowery, koszy na śmieci pomiędzy nieruchomościami budynkowymi Chełmska 50, Zbierska, Górska, Belwederska w Warszawie” na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac polegających na realizacji wniosku do budżetu partycypacyjnego pt.: ,, Okno na skwer” , polegających na wykonaniu nasadzeń krzewów, zasianiu nowej trawy na istniejącym już skwerze (trawniku), ustawienie nowych ławek, stojaków na rowery, koszy na śmieci w bezpośrednim sąsiedztwie siedziby Hufca Warszawa -Mokotów. na terenie za-rządzanym przez ZGN (dalej: przedmiot zamówienia).Teren ten zlokalizowany jest na działce nr 116/1 obręb 1-03-04 pomiędzy nieruchomościami budynko-wymi Chełmska 50, Zbierska, Górska. Belwederska w Warszawie, obejmującym wykonanie: 1.1. Prac ogrodniczych: a) oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu, śmieci- wywiezienie zanieczyszczeń samochodami na odległość 1 km. b) ręczne przekopanie gleby na terenie płaskim w gruncie kat. IV zadarnionym (350 m2). c) zakup i ręczne rozrzucenie ziemi trawnikowej ( na terenie 350 m 2 - grubość warstwy 5 cm) d) wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. IV wraz z nawożeniem ( na terenie 350 m 2) e) zakup i nasadzenie krzewów liściastych form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kat. III z całkowitą zaprawą dołów, średnica/głębokość 0.5 m 12 szt. 1.2. Zakup i montaż elementów małej architektury: a) zakup i montaż 4 ławek z oparciem, wykonanych z drewna (np: olchowego, jesionowego , modrzewiowego) na podstawie betonowej zakotwiczonych na stałe. Ławki powinny być zaimpregnowane i dodatkowo polakierowane oraz wykonane zgodnie z przeznaczeniem bezpiecznego użytkowania. parametry techniczne ławek: • Wysokość całkowita : 80 cm ( oparcie ma być wykonane z 2 desek o szerokości 15 cm) • Wysokość siedziska : 45 cm • Długość : 210 cm • Szerokość : 45 cm ( siedzisko ma być wykonane z 3 desek o szerokości 15 cm) • Grubość desek : 4 cm • Waga : ok. 200 kg Kolorystyka desek: zgodnie z naturalnym kolorem wybranego gatunku drewna. b) zakup i montaż 3 metalowych koszy na śmieci ( anty-ptasich) bez możliwości ich przestawienia (zakotwiczone na stałe). - wysokość całkowita kosza: 120 cm - wysokość ponad poziom terenu: 90 cm - wymiary zewnętrzne: 120x28 x35 cm - pojemność pojemnika zewnętrznego kosza: ok. 30 litrów c) zakup i montaż stojaków rowerowych U-kształtnych 3 szt. Stojak rowerowy 2 stanowiska, do wbetonowania, wykonany z rur stalowych w technologii ocynk ogniowy Wymiary — szer./gł./wys. [cm]: - stojak: 75 x 34 x 126, - długość odcinka przeznaczonego do osadzenia w fundamencie: 50, - stanowisko (szer. opony): ≈ 10, - powierzchnia ze stojącymi rowerami — w obrysie prostokąta: 295 x 75, - rura ø 4,24 x 0,2 cm i 2,5 x 0,2 cm. d) zakup i montaż krat drewnianych ( trejaży) wykonanych z drewna drzew iglastych. wymiary: 36 m2 2. Teren opracowania zlokalizowany jest na działce nr 116/1 obręb 1-03-04, która jest administrowana przez Z G N. Mokotów m. st. Warszawa i jest własnością m. st. Warszawy. Teren ten zlokalizowany jest pomiędzy nieruchomościami budynkowymi Chełmska 50, Zbierska, Górska. Belwederska w Warszawie 3. Czynności, o których mowa w pkt. 1., będą wykonywane pod nadzorem Działu Technicznego DOM Polkowska w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 00-727 Warszawa, ul. Polkowska 7 oraz Działu Zieleni ZGN, 02-679 Warszawa, ul. Smoluchowskiego 2. 4. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta elementów małej architektury, materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. zastosowanie elementów małej architektury, materiałów lub urządzeń posiadających co najmniej te same parametry techniczne i standardy jakościowe, co wskazane w SIWZ lub posiadających parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w siwz oraz spełniających wymogi odpowiednich polskich norm /aprobat technicznych i inne zgodnie z wymogiem pkt. 3.7 siwz. 5. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają: przedmiar prac – stanowiący Rozdział V SIWZ, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowiący Rozdział IV SIWZ oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Czynności, o których mowa w pkt. 3.2. specyfikacji, mają być wykonywane zgodnie z: 6.1. przedmiarem prac określającym rodzaj, sposób wykonania i ilość planowa-nych do wykonania prac, który stanowi Rozdział V SIWZ, Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Rozdział IV SIWZ. 6.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 209, ze zmianami) i jej przepisów wykonawczych, 6.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm, aprobat technicznych, certyfikatów zgodności, 6.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, ogrodniczą sztuką i budowlaną, 6.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania podczas wykonywania przedmiotu zamówienia w części dotyczącej prac ogrodniczych i nasadzeń roślin materiału roślinnego odpowiadającego co do jakości wymogom określonym w zaleceniach jakościowych Związku Szkółkarstwa Polskiego i przez Zamawiającego zgodnie z zapisem § 2 ust. 2 Istotnych postanowień umowy, które stanowią Rozdział III SIWZ. Wykonane prace w zakresie montażu małej architektury oraz użyte elementy małej architektury, materiały i urządzenia muszą spełniać wymogi art. 10 w nawiązaniu z art. 5 ust. 1 lit. a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 209 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.) oraz zrealizowane muszą być zgodnie z instrukcją montażu producenta. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych elementów małej architektury, materiałów i urządzeń atesty certyfikaty, aprobaty techniczne lub zezwolenia na stosowanie ich w budownictwie. Montowane elementy małej architektury, materiały i urządzenia musza posiadać znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do: 8.1. prowadzenia dziennika prac na zasadach przewidzianych dla dziennika budowy dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia prac, 8.2. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia. 8.3. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania prac przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 8.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia prac, 8.5. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli placu budowy, realizowanych prac, stosowanych w ich toku wyrobów i materiału roślinnego oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego i ogrodniczego, 8.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie, na którym wykonuje prace oraz uporządkuje teren po zakończeniu prac, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i ppoż. 8.7. wykonywania prac wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 8.8. Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.), osób wykonujących czynności w zakresie wykonania prac objętych zamówieniem tj. wyszczególnionych w przedmiarze prac i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Obowiązek zatrudnienia na podstawie w/w umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą pełniły funkcję kierownika prac objętych zamówieniem, które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu pierwszym dotyczy również podwykonawców realizujących zamówienie, na zasoby których Wykonawca się powołuje oraz innych podmiotów uczestniczących w wykonaniu zamówienia, na zasoby których Wykonawca się powołuje. 8.8.1.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie załączyć do umowy kserokopie potwierdzone przez siebie za zgodność z oryginałem uprawnień ogrodniczych w zakresie potrzebnym do wykonania zamówienia osób/osoby, która będzie kierownikiem prac, o której mowa w specyfikacji. 8.9. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami ppoż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy, 8.10. Przy odbiorze prac wymagana będzie od Wykonawcy dokumentacja, w oparciu, o którą wykonano roboty, w tym: - deklaracje lub dokumenty równoważne określone w pkt 3.7. SIWZ dla zastosowanych elementów małej architektury, materiałów i urządzeń, - kosztorys powykonawczy - zamienny z obmiarem prac. Odbiór dokonany będzie w oparciu o aktualne normy, warunki techniczne wykonania i odbioru prac. 9.a) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane prace będące przedmiotem zamówienia w zakresie montażu małej architektury, o których mowa w pkt. 3.1. ppk. 3.1.2. SIWZ oraz w § 1 ust. 2 pkt. 2.2. Istotnych postanowień umowy (Rozdział III SIWZ) na czas minimum 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych prac z tym, że dla montowanych elementów i materiałów wbudowanych okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie mniej jednak niż 36 miesięcy, chyba że producent zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż 36 miesięcy, wówczas Zamawiający uzna gwarancję udzieloną przez producenta elementów i materiałów. 9.b) udzielenia Zamawiającemu 12-to miesięcznej gwarancji na wykonane prace dotyczące prac ogrodniczych i nasadzeń materiału roślinnego, o których mowa w pkt. 3.1. ppk. 3.1.1. SIWZ oraz w § 1, ust. 2, pkt 2.1. istotnych postanowień umowy (Rozdział III SIWZ) i zastosowane materiały roślinne od daty odbioru końcowego tych prac z tym, że dla materiałów okres ten nie będzie krótszy niż gwarancja udzielana przez producenta nie krócej jednak niż 12 miesięcy. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego uprawnienia z gwarancji udzielanych przez producenta użytych materiałów w ramach przeprowadzonych prac. 9.b1) W ramach gwarancji udzielonej zgodnie z postanowieniem pkt. 3.9.b) Wykonawca zobowiązany będzie w całym okresie gwarancyjnym, tj. pomiędzy datą przekazania Zamawiającemu wykonanego przedmiotu zamówienia do dnia wygaśnięcia wskazanej gwarancji, wykonywać mające na celu utrzymanie w należytym stanie nowo utworzonej zieleni prace pielęgnacyjne polegające na: a. Pielęgnacji krzewów liściastych i innych nasadzeń: - pielenie roślin 4-ry razy w okresie gwarancji, - jednokrotne nawożenie roślin, - podlewanie roślin, - wymiana roślin obumarłych, b. Pielęgnacji trawników: - koszenie trawników i utylizacja skoszonej trawy 4-ry razy w okresie gwarancyjnym, - jednokrotne nawożenie. 9.c) Wydłużenie okresu gwarancji powyżej 36 miesięcy na wykonane prace będące przedmiotem zamówienia w zakresie montażu małej architektury o których mowa w pkt. 3.9 a) SIWZ oraz w § 1, ust. 2, pkt 2.2. istotnych postanowień umowy, które stanowią rozdział III SIWZ stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i punktowane będzie w sposób opisany w pkt. 19. SIWZ. 10. Kosztorys ofertowy musi być sporządzony w oparciu o załączony do niniejszej SIWZ przedmiar prac (Rozdział V SIWZ) zachowując kolejność pozycji zgodną z danym przedmiarem prac. 11. Cena z VAT podana w ofercie uwzględniać musi podatek VAT wg stawki obowiązującej w dacie składania oferty. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 13. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w § 1 istotnych postanowień umowy, które stanowią Rozdział III do SIWZ oraz w Rozdziale IV SIWZ: Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna się składać z: 1.1. wypełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz kosztorysu ofertowego podpisanego (parafowanego) przez Wykonawcę na każdej stronie. 1.2. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej) 1.4. pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ. 1.5. informacji określonej w pkt. 16.3. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż odpowiednio 8 i 23 % stawki podatku od towarów i usług, 1.6. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 2. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku do materiałów przetargowych. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach