Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 00-548 Warszawa, Krucza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 3750575 , fax. 22 3750501
- Data zamieszczenia: 2019-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy
Krucza 5/11D
00-548 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 3750575, fax. 22 3750501
REGON: 00124070000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ios.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac polegających na odnowieniu pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynku Instytutu Ochrony Środowiska – Państwowego Instytutu Badawczego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na odnowieniu pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynku Instytutu Ochrony Środowiska – Państwowego Instytutu Badawczego przy ul. Kruczej 5/11D w Warszawie. 2. Zamówienie składa się z dwóch etapów: 1) Etap I - Odnowienie pomieszczenia nr 14 znajdującego się na kondygnacji 1 w budynku przy ul. Kruczej 5/11D w Warszawie. 2) Etap II - Odnowienie pomieszczeń 108 i 109 znajdujących się na kondygnacji nr 2 w budynku przy ul. Kruczej 5/11D w Warszawie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą w celu wstępnego potwierdzenia,że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1)Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy (wzór Oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ); 2)Aktualne nadzień składania ofert Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy (wzór Oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ); 3)Wykonawca,który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1) i 1.2); 4)Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.2); 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Każdy z Wykonawców, w terminie 3dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu (bez wcześniejszego wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wzór Oświadczenia – załącznik nr 6 do SIWZ). 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy dołączyć do oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentów składanych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa – renowacja zbiornika wodnego w miejscowości Żaboklik
Dodano: 2024-05-21 - Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze nr 527 w Grubalach
Dodano: 2024-05-21 - „Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41”
Dodano: 2024-05-21 - Modernizacja instalacji wod.-kan. i c.o. w budynku szkoły podstawowej nr 5 w Grodzisku Mazowieckim wraz z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi
Dodano: 2024-05-21 - Przebudowa dróg w Suchej, gmina Białobrzegi
Dodano: 2024-05-21 - Remont części prysznicowych w pomieszczeniach w Hali ORLEN ARENA w Płocku
Dodano: 2024-05-21 - Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
Dodano: 2024-05-20 - MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
Dodano: 2024-05-20 - Przebudowa dr. gminnej nr 120428W relacji Gogole Wielkie - Morawka - Nasierowo-Dziurawieniec
Dodano: 2024-05-20 - Przebudowa boiska sportowego Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach realizowane w ramach zadania inwestycyjnego 2022/12 pn.: Modernizacja obiektów sportowych typu „Orlik”.
Dodano: 2024-05-20