Przetargi.pl
Wykonanie prac polegających na demontażu pokryć dachowych płyt azbestowo - cementowych, ich zabezpieczenie, załadunek, transport oraz unieszkodliwianie w latach 2013-2014 z terenu Gminy Słupsk

Wójt Gminy Słupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Sportowa 34
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54 , fax. 059 8429254
  • Data zamieszczenia: 2013-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Słupsk
    ul. Sportowa 34 34
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, fax. 059 8429254
    REGON: 00055137800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac polegających na demontażu pokryć dachowych płyt azbestowo - cementowych, ich zabezpieczenie, załadunek, transport oraz unieszkodliwianie w latach 2013-2014 z terenu Gminy Słupsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na: 1) demontażu eternitowych pokryć dachowych, ich zabezpieczenie, transport i unieszkodliwienie powstałych odpadów zawierających azbest szacuje się na około 10 000 m2 (tj. ok. 140 ton), 2) zabezpieczeniu odpadów zawierających azbest zgromadzonych na terenie nieruchomości wraz z ich załadunkiem, transportem i przekazaniem do unieszkodliwienia szacuje się na około 2 815 m2 (tj. ok. 39,50 tony), przy czym ilość ta może ulec zmianie ze względu na: a) ilość zgłoszeń od mieszkańców deklarujących chęć usunięcia ww wyrobów, b) rzeczywistych (dokładnych) obmiarów dokonywanych na poszczególnych przez potencjalnego Wykonawcę w zakresie ilości zdemontowanych przez niego płyt azbestowo - cementowych z pokryć dachowych (z podaniem ich ilości w: szt., m2 i kg), c) kwotę dofinansowania, 3) przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach programu dofinansowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. 2. Roboty będą realizowane na zgłoszenie zleceniami częściowymi w uzgodnieniu z Zamawiającym i właścicielem nieruchomości, która będzie wskazana do przeprowadzenia realizacji zadania. 3. Wykonawca, po podpisaniu umowy otrzymywał będzie od Zamawiającego zlecenia częściowe w których szczegółowo określane będą: adres nieruchomości, z której należy zdjąć poszycie dachowe, oraz termin wykonania zlecenia częściowego uzgodniony z danym właścicielem nieruchomości. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do ustalenia daty i godziny demontażu i odebrania wyrobów zawierających azbest z właścicielem nieruchomości, u którego ma być wykonane dane zlecenie. Termin demontażu i odebrania wyrobów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie dłuższy niż do końca terminu realizacji całości zamówienia, tj.: do 30.11.2014 r. 5. Po każdym dokonanym demontażu płyt wraz z ich unieszkodliwieniem, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty przekazania odpadów na składowisko, potwierdzające ilość odebranych odpadów (wagowo) a Właścicielowi posesji wystawi oświadczenie, że prace związane z usunięciem wyrobów zawierających azbest zostały wykonane prawidłowo z zachowaniem właściwych przepisów sanitarnych i technicznych, a teren został prawidłowo oczyszczony z odpadów i pyłu azbestowego. 6. Ilości poszycia dachowego składających się na przedmiot postępowania są ilościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie udzielonych zleceń częściowych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb, warunków programu dofinansowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, późniejszych ilości zgłoszeń od mieszkańców deklarujących chęć usunięcia poszycia, lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 8. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 9. Rozliczanie nastąpi w terminach uzgodnionych z Urzędem Gminy na podstawie: 1) stawki jednostkowej za demontaż, załadunek, transport i unieszkodliwienie 1m2 pokrycia dachowego, 2) stawki jednostkowej za odebranie odpadów eternitowych ze zdjętych pokryć dachowych,załadunek, transport i unieszkodliwienie przy czym przyjmuje się, że 1m2 pokrycia dachowego z płyty azbestowo - cementowej wynosi 14 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626605
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANK SPÓŁDZIELCZY w Ustce na konto Nr 77 9315 0004 0050 3934 2000 0020. Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz określonych w pkt 11.3 ppkt 3 - 5 należy złożyć oryginał dokumentu wadium w kasie Urzędu Gminy w Słupsku, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk (w godz. 8.00 - 14.00), lub dołączyć oryginał dokumentu wadium do oferty, w osobnej koszulce - nie łączyć go na trwale z ofertą. Ponadto w obydwu przypadkach kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem (przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty. 6. Wniesione wadium Zamawiający zwraca na zasadach określonych w ustawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminaslupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach