Przetargi.pl
WYKONANIE PRAC NAPRAWCZYCH USZKODZONEJ PRZEGRODY STROPOWEJ ORAZ ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH SZALETU MIEJSKIEGO PRZY BRAMIE PORTOWEJ W SZCZECINIE

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 484 82 94 , fax. 091 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2010-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu 125a 125a
    71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 484 82 94, fax. 091 484 80 55
    REGON: 81073546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyna jednostki samorządu terytorialnego - zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PRAC NAPRAWCZYCH USZKODZONEJ PRZEGRODY STROPOWEJ ORAZ ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH SZALETU MIEJSKIEGO PRZY BRAMIE PORTOWEJ W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac naprawczych uszkodzonej przegrody stropowej oraz ścian zewnętrznych szaletu miejskiego przy Bramie Portowej w Szczecinie. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m. in.: 1) rozbiórkę istniejących nawierzchni oraz elementów przegrody stropowej, 2) reprofilację powierzchni konstrukcji betonowych stropu, 3) wykonanie iniekcji uszczelniającej, 4) wykonanie warstw betonowych (wyrównawczych i wzmacniających), 5) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, 6) rozbiórka uszkodzonych murków betonowych i okładzin ściennych, 7) wykonanie nowych elementów betonowych, 8) wykonanie prac wykończeniowych, 9) wykonanie nawierzchni z płytek chodnikowych. 3. Wykonawca zobowiązany jest również do - we własnym zakresie i na swój koszt: 1) organizacji placu budowy i zaplecza socjalnego wraz z przywróceniem terenu do stanu pierwotnego, 2) utrzymania porządku przy wyjeździe z placu budowy na drogi publiczne, 3) uzyskania niezbędnych uzgodnień, zezwoleń związanych z zajęciem ulic i pasów drogowych oraz poniesienia wszelkich kosztów wynikających z tego tytułu, jak również do wykonania wszelkich prac, w tym badań, wynikających z ww. uzgodnień, zezwoleń, 3) wykonania oznakowania terenu budowy (tablica informacyjna w widocznym miejscu) zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4) zapewnienia bezpieczeństwa na placu budowy zgodnie z przepisami p.poż. i bhp, 5) zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót, 6) uporządkowania terenu po realizacji przedmiotu zamówienia, 7) w przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę instalacji lub sieci w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia - naprawy uszkodzenia i pokrycia ewentualnych roszczeń wynikających z tego tytułu 8) opracowania planu BIOZ, który będzie uwzględniał specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych, 9) wykonania - w 3 egz. - dokumentacji powykonawczej i geodezji powykonawczej, 10) przekazania Zamawiającemu atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności, certyfikatów bezpieczeństwa aprobat technicznych, itp. na wbudowane materiały. 4. Zamawiający zobowiązuje się: 1) przekazać protokolarnie Wykonawcy plac budowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy, 2) dokonać odbioru wykonanych prac, 3) zapewnić zapłatę wynagrodzenia za wykonane prace. 5. Podwykonawcy: 1) Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 2) Zawarcie umowy z podwykonawcą wymaga akceptacji Zamawiającego przed jej zawarciem, 3) Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów przez podwykonawców z dalszym podwykonawcą, 4) Wszelkie zmiany umów wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i wymagają zgody Zamawiającego, 5) Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego udzielić mu wszelkich informacji dotyczących podwykonawców, 6) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców, jak za działania własne. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, sztuka budowlaną, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 ze zmianami), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. Nr 132 poz. 622 ze zmianami) oraz ustawą z dnia z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92 poz. 880 ze zmianami), a także z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i z ofertą, która będzie stanowiła integralną część umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452623303
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach