Przetargi.pl
„Wykonanie prac naprawczych na obiektach mostowych w ciągu dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego – wymiana barieroporęczy”.

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 834 999 , fax. 586 834 899
  • Data zamieszczenia: 2020-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 586 834 999, fax. 586 834 899
    REGON: 19168640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie prac naprawczych na obiektach mostowych w ciągu dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego – wymiana barieroporęczy”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie prac naprawczych polegających na wymianie barieroporęczy na n/w obiektach mostowych w ciągu dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego: • DP nr 2209G Kleszczewo – Pawłowo, km 3+980 (msc. Czerniewo) - 14 m; • DP nr 2210G Olszanka – Pszczółki, km 14+600 (msc. Sobowidz) - 20 m; • DP nr 2215G Rekcin – Pruszcz Gdański, km 4+500 (msc. Juszkowo) - 32 m; • DP nr 2224G Wiślina – Krzywe Koło, km 2+320 (msc. Lędowo) - 17 m; • DP nr 2225G Skowarcz – Suchy Dąb, km 2+760 (msc. Skowarcz) - 12 m; • DP nr 2226G Pszczółki – Długie Pole, km 5+090 (msc. Krzywe Koło) 18 m; • DP nr 2226G Pszczółki – Długie Pole, km 5+510 (msc. Krzywe Koło) 14 m; • DP nr 2236 Przejazdowo – Koszwały, km 3+640 (msc. Koszwały) 22 m; • DP nr 2238G Wiślinka – Błotnik, km 5+600 (msc. Trzcinisko) – 9 m. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - demontaż istniejących barieroporęczy wraz z utylizacją -158 mb; - wykonanie gniazd głębokości 3-4 cm (odkucie) w miejscach starych słupków żelbetowych – 3 m2; - wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego zbrojenia w odkutych gniazdach – 90 szt.; - wykonanie uzupełnienia gniazd zaprawami typu PCC nakładanymi ręcznie na głębokość do 4 cm – 2,0 m3; - montaż poręczy typu H2 W2 lub równoważnych -158 mb; - montaż bariery drogowej typu N2 W3 jako zakończenie – po 4 prowadnice jako zakończenie po 8 mb na każdy obiekt – 262 mb; - zakończenie bariery drogowej – nasadka prowadnicy typ A i B – 34 szt. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ oraz wykaz obiektów mostowych w ciągu dróg powiatowych - załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/ podwykonawcom, zgodnie z art. 36a ust.1 Ustawy. 5. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/podwykonawców, w oparciu o art. 36b ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie informacji na temat części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru prac – w zakresie wskazanych norm/aprobat/specyfikacji technicznych/ systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełnią wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Jeżeli specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac naprawczych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przestrzegania zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017 r., poz. 784). 9. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności bezpośrednio związane z montażem barier (montażysta barier i pracownik drogowy). Powyższy obowiązek dotyczy również podwykonawców. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11:30 Wadium ważne jest od dnia składania ofert na okres 30 dni związania ofertą. W przypadku jeżeli do godz. 11:30 w dniu otwarcia ofert, nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenia: - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz z art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów – załącznik nr 7 do SIWZ, 4) formularz cenowy -załącznik nr 6 do SIWZ 5) Dowód wniesienia wadium. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,- załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną