Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-393 Kraków, dr. Józefa Babińskiego 29
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie
dr. Józefa Babińskiego 29
30-393 Kraków, woj. małopolskie
REGON: 000298554 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac modernizacyjnych systemu wentylacji Kuchni szpitalnej - ZP-35/22 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania robót budowlano-instalacyjnych związanych z modernizacją systemu wentylacji budynku Kuchni szpitalnej (nr 16).2. W ramach zamówienia Wykonawca wykona roboty budowlano-instalacyjne, w tym między innymi:2.1 Demontaż części istniejących kanałów wentylacyjnych nawiewnych i wywiewnych zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarem robót.2.2. Demontaż istniejącej armatury regulacyjnej i osprzętu zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarem robót.2.3. Montaż nowych przewodów wentylacyjnych oraz prac związanych z modernizacją istniejących kanałów wentylacyjnych.2.4. Wykonanie i montaż instalacji odciągów okapowych znad urządzeń gastronomicznych - kotłów kuchennych.2.5. Wymiana niezbędnej armatury regulacyjnej, przesyłowej, wypływowej oraz osprzętu (kratki wentylacyjne, przepustnice, dysze, zawory itp.).2.6. Wykonanie prac instalacyjnych związanych z wymianą i uszczelnieniem odcinków kanałów nawiewnych i wywiewnych.2.7. Wykonanie prac związanych z przeglądem, czyszczeniem i dezynfekcją istniejących kanałów wentylacyjnych.2.8. Regulacja układu wentylacji mechanicznej na wymagane wydatki powietrza.2.9. Wykonanie prac związanych z modernizacją systemu sterowania - nowej automatyki AKPiA central wentylacyjnych (odtworzenie istniejącej) wraz z lokalizacją sterownika (sygnał pracy/awarii, włącznik czasowy, itp.) w pomieszczeniu nr 0.29.2.10. Wykonanie tablicy dozoru i sterowania automatyką systemu wentylacji.2.11. Wymiana istniejącej pompy obiegowej wymiennika glikolowego oraz wymiana czynnika pośredniczącego wymiennika ciepła – glikolu (instalacja odzysku ciepła).2.12. Zabudowa na kanałach wentylacyjnych klap rewizyjnych umożliwiających czyszczenie i konserwację kanałów.2.13. Doprowadzenie zasilania elektrycznego do wszystkich urządzeń obsługujących system oraz wykonanie wymaganych zabezpieczeń.2.14. Wykonanie niezbędnych prac budowlano – instalacyjnych związanych z modernizacją instalacji wentylacji mechanicznej (przebicia, roboty murarskie i tynkarskie, malarskie, ślusarskie, elektryczne, itp.).2.15. Wykonanie końcowych regulacji i prób oraz badań instalacji elektrycznej i automatyki AKPiA systemu wentylacji mechanicznej.2.16. Wywóz i utylizacja gruzu.2.17. Uprzątniecie terenu po wykonanych pracach.2.18. Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu robót.2.19. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45350000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zdolności technicznej lub zawodowejWarunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie jedno zamówienie na roboty instalacyjne polegające na budowie/przebudowie/remoncie/modernizacji systemu wentylacji mechanicznej o wartości brutto minimum 50 000 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-09
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa systemu mechaniki sceny w Limanowskim Domu Kultury
Dodano: 2019-08-27 - Wykonanie, dostawę i montaż stacji do automatycznego załadunku stabilizatu (granulatu) otrzymanego w wyniku stabilizacji i zestalania popiołów i pozostałości z oczyszczania spalin wraz z systemem odpylania i deodoryzacji
Dodano: 2018-10-29