Przetargi.pl
Wykonanie prac instalacyjnych w mieszkalnych budynkach komunalnych w Poznaniu przy ul. Przemysłowej 27-27A, ul. Przemysłowej 48, ul. Fabrycznej 2A, ul. Zeylanda 5 wraz z ich podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej. Modernizacja okien

Miasto Poznań reprezentowane przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8694 800; 8694 801 , fax. 61 8694 809
  • Data zamieszczenia: 2020-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań reprezentowane przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8694 800; 8694 801, fax. 61 8694 809
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac instalacyjnych w mieszkalnych budynkach komunalnych w Poznaniu przy ul. Przemysłowej 27-27A, ul. Przemysłowej 48, ul. Fabrycznej 2A, ul. Zeylanda 5 wraz z ich podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej. Modernizacja okien
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej, instalacji ciepłej wody użytkowej, zimnej wody i kanalizacji sanitarnej, wymiana stolarki okiennej, demontaż i przebudowa instalacji gazowej, sporządzenie oddzielnie dla każdego budynku dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją oraz innych prac w mieszkalnych budynkach komunalnych przy : 1) ul. Przemysłowej 27-27A 2) ul. Przemysłowej 48 3) ul. Fabrycznej 2A 4) ul. Zeylanda 5 Opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Dokumentacja projektowa - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załączniki nr 9 do SIWZ stanowiące dokument poglądowy/informacyjny. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na niżej wymienione adresy oddzielnie dla oferentów zainteresowanych robotami związanymi z instalacjami oraz wymianą stolarki okiennej: 1) Część I - ul. Przemysłowa 27-27A – Instalacje 2) Część II - ul. Przemysłowa 27-27A – Stolarka 3) Część III - ul. Przemysłowa 48 – Instalacje 4) Część IV - ul. Przemysłowa 48 – Stolarka 5) Część V - ul. Fabryczna 2A – Instalacje 6) Część VI - ul. Fabryczna 2A – Stolarka 7) Część VII - ul. Zeylanda 5 – Instalacje 8) Część VIII - ul. Zeylanda 5 - Stolarka
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w łącznej kwocie 135 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100), w tym dla: Część I – 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) - Instalacje Część II – 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) - Stolarka Część III – 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) - Instalacje Część IV – 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) - Stolarka Część V – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) - Instalacje Część VI – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) - Stolarka Część VII – 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) - Instalacje Część VIII – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) - Stolarka. W tytule przelewu należy powołać się na numer sprawy: wadium dot. DOA.201.21/2020. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt 12.2, 12.3, 12.7, 12.8, 12.9, 12.10 SIWZ oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4 do SIWZ) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. 2) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 SWIZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a. Ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 12.7, 12.8, 12.9, 12.10 SIWZ. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt 12.7 - 12.9 SIWZ przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 12.7-12.9 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby lub osób do reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone, przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach