Przetargi.pl
Wykonanie prac instalacyjnych i budowlanych związanych z wystrojem wnętrz, dostawę mebli i wyposażenia dla potrzeb centrum Edukacji, Turystyki i Kultury w Stroniu Śląskim

Gmina Stronie Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-550 Stronie Śląskie, ul. Kościuszki 55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117719 , fax. (074) 811 77 40
  • Data zamieszczenia: 2010-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stronie Śląskie
    ul. Kościuszki 55 55
    57-550 Stronie Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117719, fax. (074) 811 77 40
    REGON: 89071816500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stronie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac instalacyjnych i budowlanych związanych z wystrojem wnętrz, dostawę mebli i wyposażenia dla potrzeb centrum Edukacji, Turystyki i Kultury w Stroniu Śląskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje wykonanie prac instalacyjnych i budowlanych związanych z wystrojem wnętrz, dostawę mebli i wyposażenia dla potrzeb centrum Edukacji, Turystyki i Kultury w Stroniu Śląskim i składa się z trzech części: 1.1. Część I Przedmiotem zamówienia w tej części jest dostawa, montaż mebli i elementów wyposażenia dla Centrum Edukacji, Turystyki i Kultury w Stroniu Śląskim zgodnie z projektem aranżacji .Wymogi dodatkowe, które oferent musi uwzględnić w ofercie i zawrzeć w cenie: 1.1.1 transport, rozstawienie i montaż w siedzibie CETiK; 1.1.2 bezpłatny serwis gwarancyjny w okresie gwarancji; 1.1.3 zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego przez autoryzowany serwis oraz dostarczenia przy dostawie dokumentu określającego zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie pogwarancyjnym; 1.1.4 przedmiot zamówienia musi być skompletowany i dostarczony do CETiK w Stroniu Śląskim oraz wdrożony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i terminie do15 grudnia 2010 r., 1.1.5 każdy produkt (asortyment) winien posiadać trwałe oznakowanie producenta/wykonawcy pozwalające na jego pełną identyfikację (producent/wykonawca- typ- model- numer seryjny) i dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów stawianych przez Zamawiającego; 1.1.6 oferowane meble muszą być fabrycznie nowe, nie użytkowane w jakikolwiek sposób; 1.1.7 gwarancja minimalna: - 5 lat - od dnia odbioru całego przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru bez uwag, Szczegółowy opis zawiera projekt aranżacji wnętrz załącznik nr 11 do SIWZ oraz zestawienie mebli załącznik nr 8 SIWZ. 1.2. Część II Przedmiotem zamówienia w tej części są prace związane z wykonaniem wyposażenia scenicznego i sali widowiskowej CETiK polegające na: 1.2.1 wykonaniu okotarowania scenicznego i sali widowiskowej oraz montażu sztankietów scenicznych; 1.2.2 zabudowaniu mostów oświetleniowych wraz z ich okablowaniem i montażem oświetlenia scenicznego; 1.2.3 dostawie, zamontowaniu i okablowaniu sprzętu nagłaśniającego; 1.2.4 dostawie i montażu sprzętu do projekcji multimedialnych i szkoleń (ekran, projektor i bezprzewodowy system mikrofonowy); 1.2.5 dostawie schodów scenicznych jezdnych. Szczegółowy opis zawiera projekt aranżacji wnętrz oraz specyfikacja i typowanie robót do wykonania w ramach części II wymienionych w załączniku nr 9 do SIWZ. 1.3. Część III Przedmiotem zamówienia w tej części są prace związane z wykonaniem wystroju wnętrz wybranych pomieszczeń CETiK polegające na : 1.3.1 odrestaurowaniu drewnianych elementów ok. 110 i fragmentów muru szachulcowego ok. 5,5 m2 ; 1.3.2 wyłożeniu ścian galerii i ścian widowni wraz ze słupami okładziną ceglaną holenderską ok. 110 m2 ; 1.3.3 dostawie i montażu ściany ze szkła hartowanego z drzwiami przesuwnymi do szatni 7 m2 i ściany ze szkła hartowanego z drzwiami bezramowymi do pomieszczenia biurowego 13,5 m2 ; 1.3.4 malowaniu ścian farbami o podwyższonej odporności na zabrudzenia oraz z wielokrotnym cyklem zmywalności ok. 720 m2 ; 1.3.5 dostawie i montażu podłogi ok. 24 m2 i luster ok. 10 m2 wraz pochwytami w salce baletowej; 1.3.6 wykonaniu stalowej konstrukcji słupów i ram sufitowych z kątowników zimnogiętych 4 szt (ok. 72 mb konstrukcji ramowej); 1.3.7 dostawie i montażu oświetlenia w/g zestawienia z projektu aranżacji wnętrz; 1.3.8 wykonaniu obudowy wieńca i słupów czołowych sceny ok. 20 m2 oraz elementów ekspozycyjnych ok. 50 m2 z siatki ze stali nierdzewnej; 1.3.9 dostawie i montażu tablic informacyjnych wiszących 3 szt, piktogramów wiszących 10 szt i tablic ekspozycyjnych stojących 26 szt; 1.3.10 wykonaniu i montażu balustrad schodowych 10 mb oraz obudów grzejników 17,5 mb.; 1.3.11 wykonaniu i montażu wewnętrznych rolet okiennych w kasetach z prowadnicami ok. 50 m2. Szczegółowy opis zawiera projekt aranżacji wnętrz oraz specyfikacja i typowanie robót do wykonania w ramach części II wymienionych w załączniku nr 10 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zamianę poszczególnych projektowanych elementów wykończenia lub wyposażenia wnętrz będących przedmiotem niniejszego zamówienia, pod warunkiem utrzymania projektowanego efektu wnętrzarskiego i zachowania parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych niż w przykładowych zestawieniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: część I - 5 000 PLN część II -8 000 PLN część III -8 000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stronie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach