Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg
- Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
- Data zamieszczenia: 2020-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1
35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
REGON: 65061400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac geodezyjnych – cz.8 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziałów nieruchomości wymagających sporządzenia wstępnych projektów podziału (dla 2 działek ewidencyjnych) oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej: w celu zmiany rodzaju użytku gruntowego (dla 2 działek ewidencyjnych), dotyczącej przebiegu służebności przejazdu i przechodu (dla 1 działki ewidencyjnej), w celu założenia księgi wieczystej/ ujawnienia w księdze wieczystej prawa własności Skarbu Państwa lub wykreślenia z księgi wieczystej (dla 24 działek ewidencyjnych/ parcel gruntowych) oraz do celów prawnych (dla 3 działek ewidencyjnych/ parcel gruntowych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy oraz zawarty w druku OFERTA formularz cenowy stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ wraz z formularzem cenowym dla części na którą Wykonawca składa ofertę. 2. Pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna). 3. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski. 4.Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawcy powołują się na zasoby innych podmiotów, zgodnie z art. 22a Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie projektu koncepcyjnego dla zadania pn.: „Rozbudowa/ przebudowa DW nr 885 ... na odcinku Przemyśl - Hermanowice polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów ..."
Dodano: 2023-02-10 - Zarządzanie zasobem komunalnym część I: Wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem budynkami stanowiącymi mieszkaniowy zasób Gminy Kolbuszowa oraz lokalami mieszkalnymi stanowiącymi własność Gminy Kolbuszowa we wspólnotach mieszkaniowych
Dodano: 2021-01-20 - Zarządzanie zasobem komunalnym - część II: Dostarczanie ciepła do budynków komunalnych z kotłowni: w budynku przy ul. Kolejowej 2ab w Kolbuszowej; w budynku przy ul. Kolejowej 2c w Kolbuszowej; przy budynku przy ul. Sokołowskiej 26 w Kolbuszowej będących w zarządzie ZGKiM Sp. z o.o. w Kolbuszowej
Dodano: 2021-01-20 - Zarządzanie zasobem komunalnym - część III: Dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków z budynków komunalnych
Dodano: 2021-01-20 - Zarządzanie zasobem komunalnym - część IV: Utrzymanie czystości i porządku nieruchomości stanowiących własność Gminy Kolbuszowa
Dodano: 2021-01-20 - Wykonanie prac geodezyjnych – cz. 10 (2 części)
Dodano: 2020-09-22 - Wykonanie prac geodezyjnych - cz.9 (2 czeęści)
Dodano: 2020-08-24 - Wykonanie prac geodezyjnych – cz.7 (2 cześci)
Dodano: 2020-06-26 - Wykonanie prac geodezyjnych - cz.6
Dodano: 2020-06-02 - Wykonanie prac geodezyjnych cz.5
Dodano: 2020-05-05