Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjnych związanych z rozgraniczeniem

Miasto i Gmina Olkusz ogłasza przetarg

  • Adres: 32300 Olkusz, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61 , fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Data zamieszczenia: 2016-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olkusz
    ul. Rynek 1
    32300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjnych związanych z rozgraniczeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac geodezyjnych w zakresie: Część I - prace geodezyjne związane z rozgraniczeniem działek: - nr 3645/1 z działką 3642, położoną w Olkuszu - nr 3645/1 z działką 3644, położoną w Olkuszu - nr 3645/1 z działką nr 3645/2 położoną w Olkuszu Część II - prace geodezyjne związane z rozgraniczeniem działki 148/12 z działką nr 143 położonymi w Osieku Gmina Olkusz W wyniku realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest obowiązany do: 1. ustalenia przebiegu granic, które wykona geodeta uprawniony na podstawie udzielonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Olkusz w postępowaniu rozgraniczeniowym upoważnienia. 2. sporządzenia i przedłożenia operatu rozgraniczeniowego stanowiącego zbiór dokumentów: postępowania rozgraniczeniowego, składającego się z dokumentacji rozgraniczenia nieruchomości i dokumentacji technicznej, zgodnego z zapisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14.04.1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości, celem dokonania przez Burmistrza Miasta i Gminy Olkusz oceny prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości przez upoważnionego geodetę oraz zgodności sporządzonych dokumentów z przepisami. W przypadku stwierdzenia wadliwego wykonania czynności upoważnionemu geodecie zwraca się dokumentację do poprawy i uzupełnienia, o czym Zamawiający pisemnie informuje wykonawcę, jeżeli ten nie jest uprawnionym geodetą 3. przedłożenia dokumentacji rozgraniczeniowej poprzedzonej włączeniem dokumentacji technicznej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w celu wydania decyzji w postępowaniu rozgraniczeniowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70100000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach