Przetargi.pl
WYKONANIE PRAC GEODEZYJNYCH W ZAKRESIE UTWORZENIA BAZY DANYCH GESUT NA TERENIE MIASTA KOŁA

Starostwo Powiatowe w Kole ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 617 835 , fax. 632 725 825
  • Data zamieszczenia: 2020-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kole
    ul. Sienkiewicza
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 632 617 835, fax. 632 725 825
    REGON: 31101899900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwokolskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PRAC GEODEZYJNYCH W ZAKRESIE UTWORZENIA BAZY DANYCH GESUT NA TERENIE MIASTA KOŁA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i założenie „inicjalnej” bazy danych GESUT dla określonego obszaru stanowiącego cześć m. Koło. W ramach niniejszego zamówienia zostały wyodrębnione trzy zadania, z których każde może być realizowane osobno. Do prowadzenia powiatowych baz danych PZGiK Powiat Kolski wykorzystuje program Geo-Info firmy Systherm-Info z Poznania. Obszar poszczególnych zadań definiowany jest poprzez arkusze mapy ewidencyjnej Zadanie I obejmuje arkusze nr 24,25,26,27,33 i część arkusza 32. Zadanie II obejmuje arkusze nr 12,13,14,15,16,17,18,21,22,23,28. Zadanie III obejmuje arkusze nr 6,10,11,19,20. 2. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 71355000-1 – usługi pomiarowe 72300000-8 – usługi w zakresie danych 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz. 4. Szczegółowy opis warunków wykonania zamówienia publicznego określony został w druku „PROJEKT UMOWY”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony druk o nazwie „OFERTA”, b) zobowiązanie podmiotu trzeciego zgodnie z załącznikiem nr 3,(jeżeli jest konieczne), c) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane, d) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane, e) podwykonawstwo zgodnie z załącznikiem nr 7 (jeżeli jest konieczne), f) dodatkowe doświadczenie, g) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawcy, którzy należą do tej samej grupy kapitałowej, złożyli odrębne oferty muszą wykazać, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie postępowania. (Załącznik Nr 5 lub 6)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach