Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie 7 zadań

Prezydent Miasta Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6722684 , fax. 032 6721513
  • Data zamieszczenia: 2014-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Zawiercie
    ul. Leśna 2 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6722684, fax. 032 6721513
    REGON: 00051596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie 7 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie n/w prac geodezyjnych: Zadanie (część) nr 1 Geodezyjny podział nieruchomości, w wyniku którego powstanie do 10 działek. Przewidywana maksymalna ilość wydzielonych działek: 35 Minimalna ilość wydzielonych działek - 15 W ramach zamówienia należy: a)sporządzić wstępny projekt podziału nieruchomości, b)dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne, c)sporządzić projekty podziału nieruchomości w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami, d)przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: projekty podziału działek wraz z wykazami zmian gruntowych (ilość egz. każdorazowo określi Zamawiający) protokół badania księgi wieczystej lub zbioru dokumentów (1 egz.) protokół graniczny (1 egz.) e)zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi, w uzasadnionych przypadkach prętami lub rurkami metalowymi po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia zamówienia w przewidywanej ilości. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zadanie (część) nr 2 Geodezyjny podział nieruchomości w celu wydzielenia terenu pod poszerzenie dróg (w trybie art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami). Przewidywana maksymalna ilość działek podlegających podziałowi (zadań): 70 Minimalna ilość działek podlegających podziałowi - 35 W ramach zlecenia należy: a)sporządzić wstępny projekt podziału nieruchomości b)dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne, c)sporządzić projekty podziału nieruchomości w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami, d)w przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę na gruncie, że nie nastąpiło zajęcie danej nieruchomości (pomimo danych zawartych w projekcie budowy drogi), Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wznowienia punktów granicznych przyległych do pasa drogowego, e)przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: projekty podziału działek wraz z wykazami zmian gruntowych (ilość egz. każdorazowo określi Zamawiający) protokół badania księgi wieczystej lub zbioru dokumentów (1 egz.) protokół graniczny (1 egz.) f)zastabilizować wszystkie punkty załamania nowych granic granicznikami betonowymi, w uzasadnionych przypadkach prętami lub rurkami metalowymi po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia zamówienia w przewidywanej ilości. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zadanie (część) nr 3 Regulacja przebiegu ul. Podmiejskiej wraz z podziałem działki nr 1095/11 k. m. 7 obręb Marciszów oraz działki nr 1 /2 k. m. 9 obręb Zawiercie w sposób zapewniający dostęp do drogi publicznej (ul. Podmiejskiej) dla działki nr 130 k. m. 9 obręb Zawiercie. W ramach zlecenia należy: a)dokonać geodezyjnego podziału ok. 19 działek gminnych w celu wydzielenia istniejącego pasa drogowego ulicy Podmiejskiej, od działki nr 2/6 k.m. 10 obręb Zawiercie w kierunku wysypiska śmieci, b)dokonać geodezyjnego podziału działki nr 1095/11 k.m. 7 obręb Marciszów i działki nr 1/2 k.m. 9 obręb Zawiercie w sposób zapewniający dostęp do drogi publicznej (ul. Podmiejskiej) dla działki nr 130 k.m. 9 obręb Zawiercie. W ramach podziałów geodezyjnych należy: -sporządzić wstępne projekty podziału nieruchomości -dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne, -sporządzić projekty podziału nieruchomości w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami, -przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: projekty podziału działek (ilość egz. każdorazowo określi Zamawiający) protokół badania księgi wieczystej lub zbioru dokumentów (1 egz.) protokół graniczny (1 egz.) -zastabilizować wszystkie punkty załamania nowych granic granicznikami betonowymi, w uzasadnionych przypadkach prętami lub rurkami metalowymi po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, c)sporządzić wykazy zmian gruntowych dot. połączenia wydzielonych fragmentów drogi, przynależnych do poszczególnych obrębów, d)sporządzić wykazy zmian gruntowych dot. połączenia wydzielonych fragmentów działki nr 1/2 k.m. 9 obręb Zawiercie z działkami nr 128/1 i nr 130 k.m. 9 obręb Zawiercie. Zadanie (część) nr 4 Wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów wraz z ich stabilizacją; Przewidywana maksymalna ilość znaków granicznych lub punktów: 240 Minimalna ilość znaków granicznych lub punktów: 120 W ramach zlecenia należy: a)zastabilizować wszystkie wyznaczone punkty granicznikami betonowymi, w uzasadnionych przypadkach prętami lub rurkami metalowymi po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, b)przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: protokół graniczny (1 egz.) szkic polowy (1 egz.) Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia zamówienia w przewidywanej ilości. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zadanie (część) nr 5 Aktualizacja mapy zasadniczej w zakresie sporządzania wykazów zmian danych ewidencyjnych dot. użytków gruntowych (do 3 działek w wykazie). Przewidywana maksymalna ilość wykazów (zadań): 2 Minimalna ilość zleconych zadań: 1 W ramach zlecenia należy: a)po wykonaniu przedmiotu zlecenia przygotować i przekazać Zamawiającemu wykaz zmian danych ewidencyjnych (2 egz.) Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia zamówienia w przewidywanej ilości. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zadanie (część) nr 6 Sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych dot. połączenia w jedną nieruchomość działek wydzielonych w wyniku poszerzenia dróg gminnych (do 10 działek w wykazie). Przewidywana maksymalna ilość wykazów (zadań): 10 Minimalna ilość zleconych zadań/zleceń: 5 W ramach zlecenia należy: a)po wykonaniu przedmiotu zlecenia przygotować i przekazać Zamawiającemu wykaz zmian danych ewidencyjnych (2 egz.) Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia zamówienia w przewidywanej ilości. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zadanie (część) nr 7 Rozgraniczenie nieruchomości oznaczonej jako działka nr 47/1 o powierzchni 1.7774 ha, obręb Skarżyce k. m. 2, z nieruchomościami sąsiednimi oznaczonymi jako działki nr 47/2, 47/6, 302 k. m. 2 oraz nr 48/6 k. m. 3, obręb Skarżyce miasto Zawiercie Wykonawca w terminie do 60 dni od daty zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu kompletną dokumentacje rozgraniczeniową w celu dokonania oceny prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości oraz zgodności sporządzonych dokumentów z przepisami. Ocena dokumentacji zostanie przeprowadzona w ciągu 14 dni od dnia jej złożenia. Pozytywna ocena prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości będzie stanowić podstawę do wnioskowania przez Wykonawcę o przyjęcie dokumentacji rozgraniczeniowej (operatu pomiarowego) do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Za datę zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień, w którym Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopię pisma przewodniego złożonego wraz z dokumentacją techniczną, na którym będzie umieszczona adnotacja organu o przyjęciu części technicznej dokumentacji do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Mapa zasadnicza stanowi załącznik do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia określa także wzór umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagania dotyczące wszystkich zadań. Wszystkie etapy przedmiotu zamówienia winny być opracowane zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach i normach, w szczególności ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (teks jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr 268 poz. 2663) oraz ustawą z dnia 17 maja 1989 r. oraz Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres 36 miesięcy, licząc odrębnie dla każdego zlecenia od daty jego odbioru przez Zamawiającego na warunkach określonych odpowiednio we wzorach umów. Wykonawca w trakcie wykonywania umowy może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na podstawie umowy o podwykonawstwo w rozumieniu art. 2 pkt 9b ustawy Prawo zamówień publicznych, mimo niewskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art.26 ust.2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713532009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach