Przetargi.pl
„Wykonanie prac geodezyjnych w procedurze scalenia i podziału nieruchomości położonych na terenie wsi Wólka Abramowicka w Gminie Głusk”(II)

GMINA GŁUSK ogłasza przetarg

  • Adres: 20-388 Dominów, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81-75-18-760 , fax. 81-75-18-650
  • Data zamieszczenia: 2024-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GŁUSK
    ul. Rynek 1
    20-388 Dominów, woj. lubelskie
    tel. 81-75-18-760, fax. 81-75-18-650
    REGON: 431019980
  • Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie prac geodezyjnych w procedurze scalenia i podziału nieruchomości położonych na terenie wsi Wólka Abramowicka w Gminie Głusk”(II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. Wykonanie prac geodezyjnych w procedurzescalenia i podziału nieruchomości położonych na terenie wsi Wólka Abramowicka w GminieGłusk obejmująca: prace geodezyjne w procedurze scalenia i podziału nieruchomości w trybieokreślonym w przepisach od art. 101 do art. 108 ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz. U.z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.), Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 maja 2005 r. (Dz. U.z 2005 r. Nr 86 poz. 736) w sprawie scalania i podziału nieruchomości, z uwzględnieniemUchwały Nr XXXIV/294/21 Rady Gminy Głusk z dnia 15 czerwca 2021 r. w sprawieprzystąpienia do scalenia i podziału nieruchomości położonych w Wólce Abramowickiej orazUchwały Nr XLIX/304/10 Rady Gminy Głusk z dnia 15 lipca 2010 r. w sprawie zmianymiejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Głusk – w miejscowości WólkaAbramowicka dla obszarów oznaczonych symbolami: CIWA11MN, CIWA12E, CIWA13MN,CIWA14MN, CIWA15MN, CIWA16MN/U, CIWA17MN.2. W w/w procedurze nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 26 marca 1982 r. o scaleniu iwymianie gruntów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1912).3. Powierzchnia scalenia i podziału nieruchomości w Wólce Abramowickiej wynosi około 12,30ha.4. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego -Gminy Głusk usług obejmujących prace geodezyjne w procedurze scalenia i podziałunieruchomości oraz przeprowadzenie procedury zgodnie z przepisami określonymi w w/wrozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 4 maja 2005 r. w sprawie scalania i podziałunieruchomości oraz w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, wnastępujących etapach tj.:1) Etap I – opracowanie dokumentacji technicznej i prawnej dla dotychczasowego stanuposiadania:a) sporządzenie wniosków do Sądu Rejonowego o ujawnienie w księgach wieczystych uchwałyo przystąpieniu do scalenia i podziału nieruchomości, a w przypadku gdy dla nieruchomości niema założonej księgi wieczystej, złożenie odpisu uchwały do istniejącego zbioru dokumentów;b) badanie zgodności danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków z danymi zawartymi wksięgach wieczystych lub zbiorach dokumentów;c) geodezyjne opracowanie, okazanie uczestnikom scalenia i przyjęcie zewnętrznych granicgruntów objętych scaleniem i podziałem;d) obliczenie powierzchni i sporządzenie rejestru nieruchomości według stanudotychczasowego;e) sporządzenie, w razie potrzeby, dokumentacji w celu aktualizacji wpisów w księgachwieczystych i katastrze nieruchomości;f) sporządzenie wykazu ograniczonych praw rzeczowych ciążących na nieruchomościach;2) Etap II – opracowanie dokumentacji technicznej i prawnej dla projektu scalenia i podziału:a) wykonanie geodezyjnego projektu scalenia i podziału nieruchomości;b) sporządzenie rejestru nieruchomości z wykazaniem stanu dotychczasowego oraz stanunowego po scaleniu i podziale według zasad określonych w art. 104 ust. 2 pkt 4 ustawy ogospodarce nieruchomościami;c) przygotowanie projektu uchwały w przedmiocie scalenia i podziału nieruchomości dowyłożenia do wglądu;d) uzyskanie, przed odbiorem przez Zamawiającego, pozytywnej weryfikacji dokumentacji, októrej mowa powyżej, przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej wLublinie;e) przygotowanie projektu uchwały scalenia i podziału nieruchomości;3) Etap III – po podjęciu uchwały w przedmiocie scalenia i podziału nieruchomości przez RadęGminy Głusk:a) sporządzenie wniosków o dokonanie wpisów w księgach wieczystych lub wniosków o założenie ksiąg wieczystych dla nieruchomości objętych scaleniem i podziałem;b) sporządzenie operatu szacunkowego do określenia wartości dopłat i zwrotów należnychwłaścicielom, wynikających z różnicy powierzchni nieruchomości przyznanych uczestnikompostępowania, w zamian za nieruchomości będące ich własnością lub pozostające wużytkowaniu wieczystym przed scaleniem i podziałem, jeżeli nie ma możliwości przydzielenianieruchomości o powierzchni w pełni równoważnej,c) wyznaczenie i wskazanie uczestnikom postępowania granic nowo wydzielonych działekgruntu oraz utrwalenie punktów granicznych, zgodnie z art. 17 rozporządzenia Ministra SprawWewnętrznych oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawierozgraniczenia nieruchomości (Dz. U z 1999 r. Nr 45 poz. 453 ze zm.).5. Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:1) rozpoznanie stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia wurzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami;2) uczestniczenie na każdym etapie postępowania w zebraniach rady uczestników scalenia;3) przygotowanie projektów pism przeznaczonych do podpisu przez Zamawiającegoniezbędnych dla prawidłowego przeprowadzenia procedury oraz ogłoszenia do publikacji wprasie, a także listę adresatów (pisma przeznaczone do wysyłki lub publikacji Zamawiającywyśle lub opublikuje na własny koszt);4) zwrócenie Zamawiającemu wszystkich wypożyczonych dokumentów w terminie uzgodnionymw protokole przekazania, lecz nie później niż do terminu wykonania zamówienia (niezwróceniedokumentów spowoduje wstrzymanie wypłaty wynagrodzenia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach