Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjnych w Nadleśnictwie Koszęcin

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Koszęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 42-286 Koszęcin, Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3524525, 3524526, 3524527 , fax. 034 3576259
  • Data zamieszczenia: 2018-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Koszęcin
    Sobieskiego 1
    42-286 Koszęcin, woj. śląskie
    tel. 034 3524525, 3524526, 3524527, fax. 034 3576259
    REGON: 15002736228111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.katowice.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjnych w Nadleśnictwie Koszęcin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    6.1. Przedmiotem zamówienia są prace geodezyjne polegające na: 6.1.1. wznowieniu lub ustaleniu granic na 22 odcinkach wraz z trwałą stabilizacją 172 szt. punktów granicznych (wartość szacowana), 6.1.2. okazaniu 50 szt. znaków granicznych istniejących (ustalonych podczas innych pomiarów), 6.1.3. podziale 2 działek na 4 potomne, 6.1.4. aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie klasyfikacji użytków dla 32 działek w zakresie ich całej powierzchni lub tylko części, 6.1.5. opracowanie warstw działek, użytków i graniczników dla całego obszaru Nadleśnictwa Koszęcin. 6.2. Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień określony jest kodami CPV: 6.2.1. 79131000-1 Usługi w zakresie dokumentów, 6.2.2. 71250000-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe. 6.3. Przedmiotem zamówienia są prace geodezyjne obejmujące niżej wymienione zasadnicze grupy prac. 6.3.1. Wznowienie lub ustalenie (zależnie od dokumentacji dostępnej we właściwych Powiatowych Ośrodkach Dokumentacji Geodezyjnej) przebiegu granic gruntów Skarbu Państwa w zarządzie Zamawiającego z gruntami obcej własności, celem prawnego ustalenia przebiegu granic własności i stabilizacji ich na gruncie. Wykonawca składa kopie dokumentów opracowanych w toku postępowania, ew. decyzje administracyjne wydane w wymagających tego przypadkach oraz dokumentację, w siedzibie Zamawiającego, o której mowa w pkt 2.1., w terminie realizacji zamówienia. Szczegółowe zestawienie długości odcinków granic, szacowanych ilości punktów granicznych oraz opis metodyki wykonania prac ujęto w załączniku nr 8 do SIWZ. Zakres robót obejmuje: 6.3.1.1. wznowienie lub ustalenie przebiegu granic poprzez wyznaczenie punktów granicznych, 6.3.1.2. przeprowadzenie formalnej procedury uzgodnienia z właścicielami sąsiednich nieruchomości, 6.3.1.3. okazanie położenia punktów granicznych, 6.3.1.4. stabilizację punktów granicznych – w przypadkach, gdy nie są one zastabilizowane na gruncie, 6.3.1.5. poglądowe oznaczenie położenia punktów granicznych – w odniesieniu do wszystkich punktów objętych zleceniem, 6.3.1.6. złożenie materiału we właściwym Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej, 6.3.1.7. przedłożenie Zamawiającemu alternatywnie: 6.3.1.7.1. 1 egz. szkicu położenia punktów z odpowiednimi miarami i współrzędnymi geodezyjnymi z potwierdzeniem przyjęcia ich do zasobu właściwego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 6.3.1.7.2. 1 egz. szkicu położenia punktów z odpowiednimi miarami i współrzędnymi geodezyjnymi oraz kopią protokołu weryfikacji zbiorów danych oraz innych materiałów przekazanych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego z obowiązkową adnotacją o pozytywnej weryfikacji kompletności oraz zgodności z przepisami prawa. 6.3.2. Okazanie znaków granicznych istniejących, wyznaczających przebieg granic gruntów Skarbu Państwa w zarządzie Zamawiającego z gruntami obcej własności, celem przedstawienia przebiegu granic własności na gruncie. Wykonawca składa dokumentację opracowaną w celu realizacji zadania, w siedzibie Zamawiającego, o której mowa w pkt 2.1., w terminie realizacji zamówienia. Szczegółowe zestawienie punktów podlegających okazaniu zostanie przekazane wykonawcy w terminie do 1 miesiąca od dnia podpisania umowy na realizację usługi. Zakres robót obejmuje: 6.3.2.1. wyznaczenie punktów granicznych na gruncie, 6.3.2.2. okazanie położenia punktów granicznych, 6.3.2.3. tymczasową stabilizację punktów granicznych – w przypadkach, gdy nie są one zastabilizowane na gruncie, 6.3.2.4. poglądowe oznaczenie położenia punktów granicznych – w odniesieniu do wszystkich punktów objętych zleceniem, 6.3.2.5. przedłożenie Zamawiającemu 1 egz. szkicu położenia punktu z odpowiednimi miarami i współrzędnymi geodezyjnymi sporządzonego i podpisanego przez Wykonawcę. 6.3.3. Podział nieruchomości obcej własności – dwóch odrębnych właścicieli, obejmujący wydzielenie ich części położonych w obrębie pasa drogi leśnej użytkowanej przez tut. jednostkę. Podział następuje wzdłuż wschodniej granicy pasa drogowego – zgodnie z jego przebiegiem na gruncie. Łącznie usługa obejmuje podział 2 działek na 4 nowe. W wyniku realizacji zlecenia Wykonawca winien złożyć materiały ewidencyjne (z potwierdzeniem ich przyjęcia do zasobu PODGiK), stanowiące podstawę do wystąpienia do właściwego organu o podział przedmiotowych działek. Wykonawca składa kopie dokumentów opracowanych w toku postępowania, ew. decyzje administracyjne wydane w wymagających tego przypadkach oraz dokumentację, w siedzibie Zamawiającego, o której mowa w pkt 2.1., w terminie realizacji zamówienia. Szczegółowe zestawienie działek objętych procedurą podziału, ujęto w załączniku nr 8 do SIWZ. Zakres robót obejmuje: 6.3.3.1. analizę dokumentacji ujętej we właściwym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 6.3.3.2. wznowienie lub ustalenie przebiegu granic poprzez wyznaczenie punktów granicznych, 6.3.3.3. sporządzenie wstępnego projektu podziału oraz przeprowadzenie procedury jego zatwierdzenia (w sytuacji gdy to konieczne), 6.3.3.4. wykonanie czynności pomiarowych na gruncie, 6.3.3.5. opracowanie materiałów ewidencyjnych z projektem podziału oraz uzyskanie ich zatwierdzenia przez właściwy Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej – warunkującego wniesienie o wydanie decyzji podziałowej, 6.3.3.6. przedłożenie Zamawiającemu 4 kpl. zatwierdzonych materiałów, o których mowa w pkt 6.3.3.5. niezbędnych do uzyskania decyzji o podziale działek. 6.3.4. Aktualizacja danych ewidencyjnych gruntów Skarbu Państwa w zarządzie Zamawiającego, położnych na terenie Powiatów: Lublinieckiego i Tarnogórskiego - odpowiednio w Gminach: Lubliniec, Boronów, Herby, Koszęcin, Woźniki i Kalety. Aktualizacja dotyczy korekty użytków, którymi oznaczone są poszczególne nieruchomości – zgodnie ze stanem faktycznym na gruncie, obowiązującym Planem Urządzenia Lasu, unormowaniami powszechnie obowiązującymi w sprawie ewidencji gruntów oraz klasyfikacji, unormowaniami specjalistycznymi (Instrukcja Urządzania Lasu) a także inną dostępną w tym zakresie dokumentacją. Łącznie usługa obejmuje przeprowadzenie korekty użytków dla 32 działek. Wykonawca składa kopie dokumentów opracowanych w toku postępowania oraz dokumentację, o której mowa w pkt 6.3.4.6. w siedzibie Zamawiającego, o której mowa w pkt 2.1., w terminie realizacji zamówienia.. Szczegółowe zestawienie długości odcinków granic, szacowanych ilości punktów granicznych oraz opis metodyki wykonania prac ujęto w załączniku nr 8 do SIWZ. Zakres robót obejmuje: 6.3.4.1. analizę dokumentacji ujętej we właściwym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, oraz w zasobie Zamawiającego (Plan Urządzenia Lasu Nadleśnictwa Koszęcin na okres od 01.01.2010 r. do 31.12.2019 r., Operat Siedliskowy dla Nadleśnictwa Koszęcin – stan na 01.01.2003 r. i inne), 6.3.4.2. weryfikacja stanu na gruncie, 6.3.4.3. przeprowadzenie niezbędnych czynności z zakresu klasyfikacji, 6.3.4.4. wyznaczenie granic i obmiar konturów poszczególnych użytków, 6.3.4.5. opracowanie materiału obejmującego zakres zmian, 6.3.4.6. przedłożenie Zamawiającemu alternatywnie: 6.3.4.6.1. 1 egz. wykazu, o którym mowa w pkt. 6.3.4.5. z potwierdzeniem przyjęcia ich do zasobu właściwego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 6.3.4.7. 1 egz. wykazu, o którym mowa w pkt. 6.3.4.5. oraz kopią protokołu weryfikacji zbiorów danych oraz innych materiałów przekazanych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego z obowiązkową adnotacją o pozytywnej weryfikacji kompletności oraz zgodności z przepisami prawa. 6.3.4.8. przedłożenie Zamawiającemu 1 egzemplarza wykazu, o którym mowa w pkt. 6.3.4.5. z potwierdzeniem przyjęcia go do zasobu właściwego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 6.3.5. Opracowanie warstw: działek, użytków i graniczników (punktów załamania granicy) dla gruntów Skarbu Państwa w zarządzie Zamawiającego z materiałów w formie plików SWDE, skanów map lub innych danych - dostarczonych przez Zamawiającego. W zaięgu granic administracyjnych Zamawiającego znajdują się dwa powiaty: lubliniecki i tarnogórski. Zamawiane warstwy winny obejmować przedstawienie przebiegu granic poszczególnych działek, użytków gruntowych wyróżnionych w ich obrębie oraz graniczniki. Dane należy opracować w formie 3 warstw (2 poligonowych - dla działek i użytków oraz 1 punktowej dla graniczników), w formacie „.shp” i układzie odniesienia „2000”. Atrybuty poszczególnych obiektów winny obejmować wszystkie informacje, które zgodnie z odrębnymi przepisami gromadzone są na temat danej kategorii obiektów w Ośrodkach Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Opracowane materiały Wykonawca składa w siedzibie Zamawiającego, o której mowa w pkt 2.1., w terminie realizacji zamówienia. Zasięg granicy administracyjnej Zamawiającego ujęto w załączniku nr 8 do SIWZ. Zakres robót obejmuje: 6.3.5.1. analizę kompletności przekazanych danych ewidencyjnych, 6.3.5.2. przedłożenie Zamawiającemu sprawozdania o usterkach przekazanych danych ewidencyjnych, 6.3.5.3. opracowanie danych graficznych – po decyzji w zakresie usterek zgłoszonych w trybie pkt. 6.3.5.2., 6.3.5.4. opracowanie danych atrybutowych – po decyzji w zakresie usterek zgłoszonych w trybie pkt. 6.3.5.2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79131000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16.1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 16.2. Wadium można wnieść w następujących formach: 16.2.1. w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy w BGŻ BNP Paribas S.A., o. Lubliniec, nr rachunku: 80 2030 0045 1110 0000 0190 8110 – tytułem: „Wadium – Wykonanie prac geodezyjnych w Nadleśnictwie Koszęcin”; 16.2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 16.2.3. w gwarancjach bankowych; 16.2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych; 16.2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2018.110 – t.j. z późn. zm.). 16.3. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego (w Sekretariacie) - pod adresem, o którym mowa w pkt 2.1., od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00-15:00. 16.4. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 16.5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np.: złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. 16.6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie, zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 16.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 16.8. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku odnotowania środków na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 16.9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium zostanie odrzucona. 16.10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium lub jego zatrzymania określone zostały w Art. 46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach