Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjnych na rzecz Gminy Ochotnica Dolna w roku 2019 - etap II

Gmina Ochotnica Dolna ogłasza przetarg

  • Adres: 34-452 Ochotnica Dolna, Osiedle Dłubacze
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 09 10, , fax. 18 262 09 36
  • Data zamieszczenia: 2019-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ochotnica Dolna
    Osiedle Dłubacze 160
    34-452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie
    tel. 18 262 09 10, , fax. 18 262 09 36
    REGON: 49189258700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl (BIP)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjnych na rzecz Gminy Ochotnica Dolna w roku 2019 - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z 11 zadań, tj.: 1. Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego drogi gminnej Studzionki w Ochotnicy Górnej (podział działek ewid. nr 13645/29, 13645/27, 13645/39, 13590/31, 13590/36, 13590/37, 13590/38, 13590/41, 13590/24) – mapa uzupełniająca z projektem podziału nieruchomości opracowana w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami (poszerzenie drogi), 2. Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego drogi Skrodne (Kotliny) w Ochotnicy Dolnej (zakres opracowania od działki 16223/2 do działki ewid. nr 9516 ) – podział nieruchomości do uregulowania stanu prawnego drogi, 3. Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej podziału nieruchomości drogi gminnej Młynne (Chrobaki) w Ochotnicy Dolnej ( zakres opracowania od działki ewid. nr 16029/1 do działki ewid. nr 7279/2 włącznie) – mapa uzupełniająca z projektem podziału nieruchomości opracowana w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami - do uregulowania stanu prawnego drogi, 4. Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego drogi gminnej Szlagówka w Ochotnicy Dolnej – aktualizacja operatu ewidencji gruntów istniejącej drogi gminnej (dz. ewid. nr 5859/4) z działką ewid. nr 5859/7. 5. Sporządzenie dokumentacji geodezyjno pomiarowej drogi Majdówka w Ochotnicy Górnej – (zakres opracowania od działki ewid. nr 10899/4 włącznie do działki ewid. nr 10505/40) - podział nieruchomości do uregulowania stanu prawnego drogi, 6. Sporządzenie dokumentacji geodezyjno pomiarowej drogi Brzegi w Tylmanowej – trwała stabilizacja granic (zakres od działki 5538/2 włącznie do działki ewid. nr 6289/1) i podział działek ewid. nr 5470/4, 5472, 5473, 6289/1) – mapa uzupełniająca z projektem podziału nieruchomości opracowana w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami i do celów sądowych, 7. Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego podziału działek ewid. nr 1307, 1304, 1303, 1305, 1300/2, 1300/1 położonych w Tylmanowej do poszerzenia drogi Czeczugi - mapa uzupełniająca z projektem podziału nieruchomości opracowana w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami (poszerzenie drogi) 8. Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego podziału działek ewid. nr 2771/1, 2771/5, 2766 położonych w Tylmanowej drogi Chlebki – do uregulowania stanu prawnego w trybie art.73 drogi gminnej. 9. Sporządzenie dokumentacji geodezyjno pomiarowej podziału działki ewid. nr 5040 w Tylmanowej wraz z ustaleniem służebności dojazdu do nabycia nieruchomości na rzecz Gminy pod Velo Dunajec (mapa uzupełniająca z projektem podziału nieruchomości) 10. Sporządzenie dokumentacji geodezyjno pomiarowej podziału działki ewid. nr 2271/2 w Tylmanowej do uregulowania w trybie art.73 drogi gminnej Kozuby 11. Sporządzenie dokumentacji geodezyjno pomiarowej podziału działek (zakres od działki ewid. 995/13 do działki ew. nr 995/24 włącznie) w Tylmanowej do uregulowania w trybie art.73 drogi gminnej Połanki. Zakresy zgodnie z załącznikami mapowym dołączonymi do siwz. Końcowym etapem prac geodezyjnych ma być dokumentacja przyjęta do zasobu ewidencji geodezyjno-kartograficznego Starostwa Powiatowego w Nowym Targu (PODGiK). W ramach prac należy wykonać trwałą stabilizację granic. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z udzielenia części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71330000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał dokumenty/uprawnienia geodezyjne uprawniające go do świadczenia usług bądź dysponował osoba z takimi uprawnieniami. Na powierdzenie w/w warunków zamawiający wymaga przedłożenia: - Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - zał. B do SIWZ - Po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza, przedłożenia dokumentów uprawniających go do świadczenia usług (kopia uprawnień)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca dołączy aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, wzór załącznik B i C, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt VII.1 SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt VII 1 SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: b) ofertę przetargową (wzór - zał. A) c) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 5. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. XI. 6. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie żądał: a) wykazu usług, o których mowa w pkt V.2.1) SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, b) wykazu osób, o których mowa w pkt. V.2.2) SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskami tych osób oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji b) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, przekazane zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: - kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu płatności FV. Po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza, przedłożenia: dokumentów uprawniających go do świadczenia usług (kopia uprawnień)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach