Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjnych na działkach Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Kamieńskiego z podziałem na 4 zadania

Powiat Kamieński ogłasza przetarg

  • Adres: 72-400 Kamień Pomorski, ul. Wolińska 7b
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3823120 , fax. 091 3823121
  • Data zamieszczenia: 2010-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kamieński
    ul. Wolińska 7b 7b
    72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3823120, fax. 091 3823121
    REGON: 81177215000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkamienski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjnych na działkach Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Kamieńskiego z podziałem na 4 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych na działkach Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Kamieńskiego, zgodnie z podziałem na zadania przedstawione poniżej: Zadanie nr 1 - wykonanie podziału działki w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa. Działka - 28 Powierzchnia działki - 2,7830 ha Obręb - Rozwarowo Ilość punktów - 99 Zadanie składa się z następujących etapów: I etap - (przed wydaniem postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału) a) wykonanie wstępnego projektu podziału; termin realizacji - 14 dni od podpisania umowy (liczy się data spisania protokołu przyjęcia dokumentacji przez zleceniodawce). II etap - (przed wydaniem decyzji podziałowej) a) przygotowanie dokumentacji do wydania decyzji zatwierdzającej projekt podziału, b) okazanie granic części działki leżącej w ciągu drogi powiatowej. termin realizacji - 30 dni od dnia uprawomocnienia się postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału (liczy się data spisania protokołu przyjęcia dokumentacji przez zleceniodawce). III etap - (po wydaniu decyzji podziałowej ) a) przyjęcie operatu do zasobu geodezyjnego i kartograficznego. termin realizacji - 30 dni od dnia uprawomocnienia się decyzji podziałowej (liczy się data ujęta w protokole z przyjęcia operatu do zasobu geodezyjno-kartograficznego). Zadanie nr 2 - wykonanie podziału działek w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa. Działka - 24 i 46 Powierzchnia działki - 2,31 ha i 0,98 ha Obręb - Drzewica Ilość punktów - 75 i 29 Zadanie składa się z następujących etapów: I etap - (przed wydaniem postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału) a) wykonanie wstępnego projektu podziału termin realizacji - 14 dni od podpisania umowy (liczy się data spisania protokołu przyjęcia dokumentacji przez zleceniodawce). II etap - (przed wydaniem decyzji podziałowej) a) przygotowanie dokumentacji do wydania decyzji zatwierdzającej projekt podziału, b) okazanie granic części działki leżącej w ciągu drogi powiatowej, termin realizacji - 30 dni od dnia uprawomocnienia się postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału (liczy się data spisania protokołu przyjęcia dokumentacji przez zleceniodawce). III etap - (po wydaniu decyzji podziałowej) a) przyjęcie operatu do zasobu geodezyjnego i kartograficznego. termin realizacji - 30 dni od dnia uprawomocnienia się decyzji podziałowej (liczy się data ujęta w protokole z przyjęcia operatu do zasobu geodezyjno-kartograficznego). Zadanie nr 3 - wykonanie podziału działki w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa. Działka - 147 Powierzchnia działki - 4,92 ha Obręb - Grabowo Ilość punktów - 222 Zadanie składa się z następujących etapów: I etap - (przed wydaniem postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału) a) wykonanie wstępnego projektu podziału. termin realizacji - 14 dni od podpisania umowy (liczy się data spisania protokołu przyjęcia dokumentacji przez zleceniodawce). II etap - (przed wydaniem decyzji podziałowej) a) przygotowanie dokumentacji do wydania decyzji zatwierdzającej projekt podziału, b) okazanie granic części działki leżącej w ciągu drogi powiatowej. termin realizacji - 30 dni od dnia uprawomocnienia się postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału (liczy się data spisania protokołu przyjęcia dokumentacji przez zleceniodawce). III etap - (po wydaniu decyzji podziałowej) a) przyjęcie operatu do zasobu geodezyjnego i kartograficznego. termin realizacji - 30 dni od dnia uprawomocnienia się decyzji podziałowej (liczy się data ujęta w protokole z przyjęcia operatu do zasobu geodezyjno-kartograficznego). Zadanie nr 4 - wykonanie podziału działki w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa. Działka - 251 Powierzchnia działki - 1,7710 ha Obręb - Wapnica Ilość punktów - 125 Zadanie składa się z następujących etapów: I etap - (przed wydaniem postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału) a) wykonanie wstępnego projektu podziału. termin realizacji - 14 dni od podpisania umowy (liczy się data spisania protokołu przyjęcia dokumentacji przez zleceniodawce). II etap - (przed wydaniem decyzji podziałowej) a) przygotowanie dokumentacji do wydania decyzji zatwierdzającej projekt podziału, b) okazanie granic części działki leżącej w ciągu drogi powiatowej. termin realizacji - 30 dni od dnia uprawomocnienia się postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału (liczy się data spisania protokołu przyjęcia dokumentacji przez zleceniodawce). III etap - (po wydaniu decyzji podziałowej) a) przyjęcie operatu do zasobu geodezyjnego i kartograficznego. termin realizacji - 30 dni od dnia uprawomocnienia się decyzji podziałowej (liczy się data ujęta w protokole z przyjęcia operatu do zasobu geodezyjno-kartograficznego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 74 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkamienski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach