Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych polegających na budowie baz działek ewidencyjnych, konturów klasyfikacyjnych oraz użytków gruntowych.

Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Tryb. ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Al. 3-go Maja 33
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0447323154 , fax. 044 7323103
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Tryb.
    Al. 3-go Maja 33 33
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 0447323154, fax. 044 7323103
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych polegających na budowie baz działek ewidencyjnych, konturów klasyfikacyjnych oraz użytków gruntowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa powiatowych baz działek ewidencyjnych, konturów klasyfikacyjnych oraz użytków gruntowych na podstawie danych katastralnych pozyskanych na potrzeby systemu Identyfikacji Działek Rolnych LPIS. Zakres terytorialny prac: Gminy Grabica, Wola Krzysztoporska, Sulejów obszar wiejski. Zakres merytoryczny prac: Celem projektu jest pozyskanie danych wektorowych działek ewidencyjnych, konturów klasyfikacyjnych oraz użytków gruntowych na podstawie danych katastralnych przygotowanych na potrzeby Systemu Identyfikacji Działek Rolnych LPIS. Dane wejściowe: Zintegrowane pliki SWDE, XML, GML. Układ współrzędnych płaskich 2000 (przekazane na płycie CD przez Zamawiającego). Format danych wyjściowych: Bazy ewmapy w wersji 8 dla Windows (na płycie CD z możliwością automatycznego zasilenia baz danych). Szczegółowy zakres prac: - Przetworzenie otrzymanych danych od Zamawiającego w formacie SWDE, XML, GML do formatu EWMAPY. - Transformacja otrzymanych danych do układu 1965 (1). - Uzupełnienie powiatowych baz danych (traktując dane Powiatowe jako niezmienne) brakującymi działkami ewidencyjnymi, konturami klasyfikacyjnymi oraz użytkami gruntowymi lub przygotowanie plików do automatycznego zasilenia programu EWMAPA, wraz z informacjami dodatkowymi: Działka / kontur klasyfikacyjny / użytek gruntowy - Nr operatu na podstawie którego została utworzona; Punkt - Cecha pkt., stabilizacja, nr operatu na podstawie którego została utworzona.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713560008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda zabezpieczenia oferty wadium w wys. 1000 PLN (słownie: jeden tysiąc).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach