Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg
- Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
- Data zamieszczenia: 2019-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1
35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
REGON: 65061400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac geodezyjnych cz. 7 (2 części) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prac geodezyjnych polegających na sporządzeniu dokumentacji geodezyjnej oraz wykonaniu podziału nieruchomości położonych na terenie miasta Rzeszowa. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część 1: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji geodezyjnej: w celu zmiany rodzaju użytku gruntowego dla 26 nieruchomości, dotyczącej przebiegu służebności przejazdu i przechodu dla 6 nieruchomości, w celu uregulowania stanu prawnego dla 44 nieruchomości i do celów prawnych dla 15 nieruchomości Część 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziału nieruchomości wymagającego sporządzenia wstępnego projektu podziału dla 2 nieruchomości oraz wykonanie podziału nieruchomości niewymagającego sporządzenia wstępnego projektu podziału dla 3 nieruchomości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji oraz zawarty w druku OFERTA formularz cenowy odpowiednio dla części 1 i 2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ wraz z formularzem cenowym dla części na którą Wykonawca składa ofertę. 2. Pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna). 3. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski. 5.Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawcy powołują się na zasoby innych podmiotów, zgodnie z art. 22a Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie projektu koncepcyjnego dla zadania pn.: „Rozbudowa/ przebudowa DW nr 885 ... na odcinku Przemyśl - Hermanowice polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów ..."
Dodano: 2023-02-10 - Zarządzanie zasobem komunalnym część I: Wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem budynkami stanowiącymi mieszkaniowy zasób Gminy Kolbuszowa oraz lokalami mieszkalnymi stanowiącymi własność Gminy Kolbuszowa we wspólnotach mieszkaniowych
Dodano: 2021-01-20 - Zarządzanie zasobem komunalnym - część II: Dostarczanie ciepła do budynków komunalnych z kotłowni: w budynku przy ul. Kolejowej 2ab w Kolbuszowej; w budynku przy ul. Kolejowej 2c w Kolbuszowej; przy budynku przy ul. Sokołowskiej 26 w Kolbuszowej będących w zarządzie ZGKiM Sp. z o.o. w Kolbuszowej
Dodano: 2021-01-20 - Zarządzanie zasobem komunalnym - część III: Dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków z budynków komunalnych
Dodano: 2021-01-20 - Zarządzanie zasobem komunalnym - część IV: Utrzymanie czystości i porządku nieruchomości stanowiących własność Gminy Kolbuszowa
Dodano: 2021-01-20 - Wykonanie prac geodezyjnych – cz. 10 (2 części)
Dodano: 2020-09-22 - Wykonanie prac geodezyjnych - cz.9 (2 czeęści)
Dodano: 2020-08-24 - Wykonanie prac geodezyjnych – cz.8
Dodano: 2020-07-28 - Wykonanie prac geodezyjnych – cz.7 (2 cześci)
Dodano: 2020-06-26 - Wykonanie prac geodezyjnych - cz.6
Dodano: 2020-06-02