Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjnych - połączenie działek położonych w Lubinie Gmina Międzyzdroje w jedną nieruchomość

Powiat Kamieński ogłasza przetarg

  • Adres: 72-400 Kamień Pomorski, ul. Wolińska 7b
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3823120 , fax. 091 3823121
  • Data zamieszczenia: 2011-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kamieński
    ul. Wolińska 7b 7b
    72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3823120, fax. 091 3823121
    REGON: 81177215000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkamienski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjnych - połączenie działek położonych w Lubinie Gmina Międzyzdroje w jedną nieruchomość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych - połączenie działek 67/4 i 67/5 położonych w Lubinie Gmina Międzyzdroje w jedną nieruchomość, wykonania dokumentacji z w/w czynności zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz U z 2000 r. Nr 100 poz. 1086). Przedmiot umowy powinien być wykonany z należytą starannością i zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa geodezyjnego i kartograficznego, standardami technicznymi oraz wytycznymi Wydziału Geodezji i Kartografii w Kamieniu Pomorskim. Zleceniodawca informuje dodatkowo, iż w 2010 roku był podział działki, numer roboty geodezyjnej KERG 734/2010 Wykonawca powinien w ofercie złożyć oświadczenie że dokonał wizji lokalnej oraz zapoznał się z materiałami dotyczącymi przedmiotu zamówienia, znajdującymi się w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkamienski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach