Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjnych

Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 90-954 Łódź, ul. Sienkiewicza 3
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6337191, 6335575 , fax. 0-42 6329311
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu
    ul. Sienkiewicza 3 3
    90-954 Łódź
    tel. 0-42 6337191, 6335575, fax. 0-42 6329311
    REGON: 47205764900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lodzkiwschodni.samorzady.pl/?k=194
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Łódź, ul. Zakładowa 75, działka nr 167/21 i nr 167/20, obręb W 35. Wykonanie mapy sytuacyjnej do celów prawnych z projektem podziału w celu wydzielenia działki ewidencyjnej nr 167/21 części podlegającej zwrotowi na rzecz spadkobierców poprzednich właścicieli, stanowiącej część dawnych działek nr 119/4 i nr 119/3 z mapy nr 4/1478a oraz z działki ewidencyjnej nr 167/20 części podległej zwrotowi na rzecz spadkobierców poprzednich właścicieli, stanowiącej część dawnej działki nr 119/4 z mapy nr 4/1478a zgodnie z załącznikiem graficznym. Zadanie nr 2 Rzgów, obręb Bronisin Dworski, dz. nr ew. 65/1 Wykonanie mapy sytuacyjnej do celów prawnych z projektem podziału w celu wydzielenia z działki nr ew. 65/1, części podlegającej zwrotowi na rzecz osoby uprawnionej, zgodnie z decyzją Naczelnika Gminy w Rzgowie znak: 8220/1/7/77 z dn. 13.12.1977r., stosownie do treści art. 118 ustawy z dnia 20 grudnia 1990r. o ubezpieczeniu społecznym rolników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (w szczególności powinni posiadać doświadczenie w tematyce objętej niniejszym zamówieniem (wykonali co najmniej 10 zleceń odpowiadającym swoim rodzajem zleceniu stanowiącemu przedmiot zamówienia), poparte posiadanymi kwalifikacjami i nadanymi uprawnieniami zawodowymi, upoważniającymi do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne - Dz.U. z 2005r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wg formuły (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz że nie był karany w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji. 5. Kserokopię uprawnień zawodowych. 6. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lodzkiwschodni.samorzady.pl/?k=194.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach