Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych dotyczących opracowania: podziałów i aktualizacji nieruchomości stanowiących własność Gminy Końskie w ramach gospodarki gruntami i nieruchomościami

Gmina Końskie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1/24
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3723249, 3723720 , fax. 041 3722955
  • Data zamieszczenia: 2013-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskie
    ul. Partyzantów 1/24 1/24
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955
    REGON: 29100979700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych dotyczących opracowania: podziałów i aktualizacji nieruchomości stanowiących własność Gminy Końskie w ramach gospodarki gruntami i nieruchomościami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjno - kartograficznych dotyczących opracowania: podziału nieruchomości oraz aktualizacji nieruchomości stanowiących własność Gminy Końskie, obejmujących zadania zgodnie z załącznikiem Nr 1 opisu przedmiotu zamówienia do wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:. I. Rodzaj opracowania - PODZIAŁ Na Wykonawcy prac geodezyjnych i kartograficznych dotyczących podziału nieruchomości spoczywa: 1. uzyskanie we własnym zakresie wszystkich informacji i materiałów niezbędnych do wykonania zadania; 2. przygotowanie z upoważnienia Burmistrza Miasta i Gminy Końskie wstępnego projektu podziału uzgodnionego z Zamawiającym zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości wraz z opinią w formie postanowienia z wyjątkiem podziałów, o których jest mowa w art. 95 ustawy o gospodarce nieruchomościami; 3. przygotowanie dokumentów do wniosku o podział nieruchomości zgodnie z art. 97 ust. 1a ustawy O gospodarce nieruchomościami: a) wstępnego projektu podziału z wyjątkiem podziałów, o których jest mowa w art. 95 ustawy o gospodarce nieruchomościami, b) protokołu przyjęcia granic nieruchomości; c) mapy z projektem podziału wraz z wykazem zmian gruntowych; d) wykazu synchronizacyjnego, jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej; 4. W przypadku usytuowania budynków na działce będącej przedmiotem podziału w każdym przypadku wykonać pomiar kontrolny budynków znajdujących się na działce. W przypadku rozbieżności danych pomiędzy ewidencją gruntów i budynków a stanem faktycznym wykonać wykaz zmian budynku lub założyć arkusz budynku (gdy brak założonej ewidencji budynków) 5. Po zakończeniu zadania (a przed włączeniem dokumentacji geodezyjno- kartograficznej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego), Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o gotowości do odbioru końcowego zadania, a Zamawiający przeprowadzi odbiór w terminie uzgodnionym przez strony, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru. W razie stwierdzenia w trakcie odbioru wadliwego wykonania prac, odbiór zostanie przerwany, a prace zostaną uznane jako niezakończone. W tym przypadku termin na ich usunięcie określony w protokole odbioru nie może być dłuższy niż 7 dni. 6. Z czynności odbioru sporządza się protokół, który podpisują obie strony. 7. Wykonawca jest zobowiązany w toku czynności odbioru przedstawić Zamawiającemu kompletny operat techniczny i dokumenty prawno-techniczne, wykonane i skompletowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z 1 egz. sporządzonej mapy z projektem podziału nieruchomości wraz z wykazem zmian gruntowych, wykazem synchronizacyjnym (w przypadku różnicy oznaczeń i powierzchni nieruchomości pomiędzy stanem wykazanym w księdze wieczystej i ewidencji gruntów), z 1 egzemplarzem: kopii protokołu granicznego i zwrotnych poświadczeń odbioru zawiadomień o czynnościach przyjęcia granic osób, które pomimo prawidłowego zawiadomienia nie uczestniczyły w przyjęciu granic. 8. Za datę zakończenia prac uważa się datę dostarczenia Zamawiającemu zaewidencjonowanych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Końskich dokumentów: 5 egz. map z projektem podziału wraz z wykazem zmian gruntowych, wykazem synchronizacyjnym (w przypadku różnicy oznaczeń i powierzchni nieruchomości pomiędzy stanem wykazanym w księdze wieczystej i ewidencji gruntów) oraz 2 egz. kopii protokołu granicznego i zwrotnych poświadczeń odbioru zawiadomień o czynnościach przyjęcia granic osób, które pomimo prawidłowego zawiadomienia nie uczestniczyły w przyjęciu granic. 2 egz. wykazu zmian budynku, jeżeli w wyniku aktualizacji stwierdzi Wykonawca rozbieżność zapisów pomiędzy danymi ujawnionymi w ewidencji gruntów i budynków a faktycznym stanem. W przypadku braku katastru budynków Wykonawca wykona arkusz budynku - 2 egz. 9. Wykonawca zobowiązuje się wykorzystać udostępnione dane o nieruchomościach z zachowaniem zasady poufności i ochrony danych osobowych. II. Rodzaj opracowania: AKTUALIZACJA MAPY Na Wykonawcy prac geodezyjnych i kartograficznych dotyczących aktualizacji nieruchomości spoczywa: 1. Uzyskanie we własnym zakresie wszystkich niezbędnych informacji i materiałów niezbędnych do wykonania zadania; 2. Po zakończeniu prac (a przed włączeniem dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego), Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o gotowości do odbioru końcowego pracy Zamawiający przeprowadzi odbiór w terminie uzgodnionym przez strony, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru. W razie stwierdzenia w trakcie odbioru wadliwego wykonania prac, odbiór zostanie przerwany, a prace zostaną uznane jako niezakończone. W tym przypadku termin na ich usunięcie określony w protokole odbioru nie może być dłuższy niż 7 dni. 3. Z czynności odbioru sporządza się protokół, który podpisują obie strony. 4. Wykonawca jest zobowiązany w toku czynności odbioru przedstawić Zamawiającemu kompletny operat techniczny skompletowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wraz z dokumentami wynikowymi tj. 1 egz. mapy powstałej w wyniku aktualizacji wraz z 1 egz. wykazu zmian gruntowych i 1 egz. wykazu zmian budynku, jeżeli w wyniku aktualizacji Wykonawca stwierdzi rozbieżność zapisów pomiędzy danymi ujawnionymi w ewidencji gruntów i budynków a faktycznym stanem. W przypadku braku katastru budynków Wykonawca wykona arkusz budynku. 5. Za datę zakończenia prac uważa się datę dostarczenia Zamawiającemu zaewidencjonowanych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej dokumentów 5 egz. map powstałych w wyniku aktualizacji wraz z 2 egz. wykazu zmian gruntowych i 2 egz. wykazu zmian budynku, jeżeli w wyniku aktualizacji stwierdzi Wykonawca rozbieżność zapisów pomiędzy danymi ujawnionymi w ewidencji gruntów i budynków a faktycznym stanem. W przypadku braku katastru budynków Wykonawca wykona arkusz budynku 2 egz. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykorzystać udostępnione dane o nieruchomościach z zachowaniem zasady poufności i ochrony danych osobowych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami obowiązującymi w geodezji: 1) Ustawa z dnia 21 stycznia 1997 r. O gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm.), 2) Ustawa z dnia 8 października 2010 roku w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 roku Nr 193 poz.1287 z późn. zm.) 3) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 roku Nr 268 poz.2663) 4) Rozporządzenie Ministra Spraw i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia: I. Rodzaj opracowania - podział działek zadanie 1 miasto Końskie ul. Miła podział działki oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 4499 (obręb 0005) (łącznie 3 działki) - termin realizacji zamówienia 3 miesiące od daty podpisania umowy. zadanie 2 miasto Końskie ul. Miła podział działki oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 4500/8 (obręb 0005) (łącznie 3 działki)- termin realizacji zamówienia 3 miesiące od daty podpisania umowy zadanie 3 miasto Końskie ul. Mostowa podział działki oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 6266 (obręb 0002) (łącznie 4 działki) termin realizacji zamówienia 3 miesiące od daty podpisania umowy zadanie 4 miasto Końskie Oś. Warszawska podział działki oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 6262 (obręb 0002) (łącznie 4 działki) termin realizacji zamówienia 3 miesiące od daty podpisania umowy zadanie 5 Koczwara gmina Końskie podział działek oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków Nr 38 (obręb 0016) łącznie 3 działki - termin realizacji zamówienia 3 miesiące od daty podpisania umowy zadanie 6 Koczwara gmina Końskie podział działek oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków Nr 39 i Nr 40/1 (obręb 0016) łącznie 6 działki termin realizacji zamówienia 3 miesiące od daty podpisania umowy II. Rodzaj opracowania - aktualizacja zadanie 7 miasto Końskie ul. Piłsudskiego 44 działka oznaczona w ewidencji gruntów i budynków Nr 4311/4o powierzchni 0,1578 ha(obręb 0001) wraz z wykazem zmian gruntowych - termin realizacji zamówienia 2 miesiące od daty podpisania umowy. zadanie 8 Sielpia Wielka gmina Końskie ul Spacerowa - część działki Nr 72/3 (od ul. Dorzecznej w kierunku południowym), Nr 72/4, 72/5, 72/6, 72/7, 72/8, 73/17 oraz część działki 73/55 (od ul. Spacerowej do ogrodzenia -pomiar ogrodzenia działki po byłym ZHP). Pomiar powinien obejmować między innymi : elementy zagospodarowania jakim są ogrodzenia, krawędzie jezdni - deptaka, istniejących chodników obszar pomiaru 0,4900 ha - termin realizacji zamówienia 2 miesiące od daty podpisania umowy. zadanie 9 miasto Końskie gmina Końskie działki 671/11 i 672/15 (działki przy obwodnicy miasta Końskie) powierzchnia aktualizacji 0,6901 ha. Pomiar powinien obejmować między innymi elementy zagospodarowania. - termin realizacji zamówienia 2 miesiące od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach