Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjno-kartograficzno-informatycznych polegających na aktualizacji bazy EGiB o dane w zakresie budynków, lokali i użytków gruntowych oraz utworzenie baz BDOT500 i GESUT

POWIAT JAROSŁAWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Jana Pawła II 17
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT JAROSŁAWSKI
    ul. Jana Pawła II 17
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    REGON: 650900306
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjno-kartograficzno-informatycznych polegających na aktualizacji bazy EGiB o dane w zakresie budynków, lokali i użytków gruntowych oraz utworzenie baz BDOT500 i GESUT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi obejmujące swoim zakresem wykonanie prac geodezyjno-kartograficzno-informatycznych polegających na aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków o dane w zakresie budynków, lokali i użytków gruntowych oraz utworzenie zgodnych z obowiązującymi modelami baz danych: BDOT500 i GESUT.2. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na 2 Części realizowane pod nazwami:1) Część nr 1: „Wykonanie prac geodezyjno-kartograficzno-informatycznych polegających na aktualizacji bazy danych EGiB o dane w zakresie budynków, lokali i użytków gruntowych oraz utworzenie zgodnych z obowiązującymi modelami baz danych: BDOT500 i GESUT dla obrębu ewidencyjnego Jankowice, gmina Chłopice.”;2) Część nr 2: „Wykonanie prac geodezyjno-kartograficzno-informatycznych polegających na aktualizacji bazy danych EGiB o dane w zakresie budynków, lokali i użytków gruntowych oraz utworzenie zgodnych z obowiązującymi modelami baz danych: BDOT500 i GESUT dla obrębu ewidencyjnego Boratyn, gmina Chłopice.”.3. Część nr 1: „Wykonanie prac geodezyjno-kartograficzno-informatycznych polegających na aktualizacji bazy danych EGiB o dane w zakresie budynków, lokali i użytków gruntowych oraz utworzenie zgodnych z obowiązującymi modelami baz danych: BDOT500 i GESUT dla obrębu ewidencyjnego Jankowice, gmina Chłopice” swoim zakresem obejmuje w szczególności:1) aktualizację, uzupełnienie oraz dostosowanie danych ewidencyjnych, zawartych w bazie danych ewidencji gruntów i budynków, do wymogów rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2021 r., poz. 1390 ze zmianami) w zakresie danych geometrycznych i opisowych budynków, lokali i użytków gruntowych;2) utworzenie bazy BDOT500 zgodnej z modelem określonym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 lipca 2021 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1385);3) utworzenie powiatowej bazy GESUT zgodnej z modelem określonym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 lipca 2021 r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (Dz. U. z 2021 r., poz. 1374);4) wprowadzenie do systemu teleinformatycznego starosty zaktualizowanego przez Wykonawcę zbioru danych EGiB i utworzonych zbiorów danych BDOT500 i GESUT oraz ich harmonizacja.4. Zintegrowana baza danych EGiB oraz bazy BDOT500 i GESUT prowadzone są przez Starostę Jarosławskiego w systemie EWID2007 z aplikacją zarządzającą TurboEWID v. 9.4.5. Przy tworzeniu zbiorów danych przestrzennych, należy stosować geodezyjny układ współrzędnych płaskich prostokątnych PL-2000 oraz geodezyjny układ wysokościowy PL- EVRF2007-NH, o których mowa w § 6 i § 13 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1247 ze zmianami) 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego ilościowy i jakościowy zakres oraz założenia techniczne i warunki wykonania prac geodezyjno - kartograficzno - informatycznych będących przedmiotem zamówienia określają: dla Części nr 1 „Warunki techniczne”, stanowiące Załącznik Nr 1.1 do niniejszej SWZ.7. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia / umowy rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia / umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 24 miesiąceUwaga: Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 24 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty w tym kryterium oceny ofert.8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki szczegółowo określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego dla Części nr 1 zamówienia Załącznik Nr 9.1 do SWZ.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi obejmujące swoim zakresem wykonanie prac geodezyjno-kartograficzno-informatycznych polegających na aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków o dane w zakresie budynków, lokali i użytków gruntowych oraz utworzenie zgodnych z obowiązującymi modelami baz danych: BDOT500 i GESUT.2. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na 2 Części realizowane pod nazwami:1) Część nr 1: „Wykonanie prac geodezyjno-kartograficzno-informatycznych polegających na aktualizacji bazy danych EGiB o dane w zakresie budynków, lokali i użytków gruntowych oraz utworzenie zgodnych z obowiązującymi modelami baz danych: BDOT500 i GESUT dla obrębu ewidencyjnego Jankowice, gmina Chłopice.”;2) Część nr 2: „Wykonanie prac geodezyjno-kartograficzno-informatycznych polegających na aktualizacji bazy danych EGiB o dane w zakresie budynków, lokali i użytków gruntowych oraz utworzenie zgodnych z obowiązującymi modelami baz danych: BDOT500 i GESUT dla obrębu ewidencyjnego Boratyn, gmina Chłopice.”.3. Część nr 2: „Wykonanie prac geodezyjno-kartograficzno-informatycznych polegających na aktualizacji bazy danych EGiB o dane w zakresie budynków, lokali i użytków gruntowych oraz utworzenie zgodnych z obowiązującymi modelami baz danych: BDOT500 i GESUT dla obrębu ewidencyjnego Boratyn, gmina Chłopice” swoim zakresem obejmuje w szczególności:1) aktualizację, uzupełnienie oraz dostosowanie danych ewidencyjnych, zawartych w bazie danych ewidencji gruntów i budynków, do wymogów rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2021 r., poz. 1390 ze zmianami) w zakresie danych geometrycznych i opisowych budynków, lokali i użytków gruntowych;2) utworzenie bazy BDOT500 zgodnej z modelem określonym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 lipca 2021 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1385);3) utworzenie powiatowej bazy GESUT zgodnej z modelem określonym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 lipca 2021 r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (Dz. U. z 2021 r., poz. 1374);4) wprowadzenie do systemu teleinformatycznego starosty zaktualizowanego przez Wykonawcę zbioru danych EGiB i utworzonych zbiorów danych BDOT500 i GESUT oraz ich harmonizacja.4. Zintegrowana baza danych EGiB oraz bazy BDOT500 i GESUT prowadzone są przez Starostę Jarosławskiego w systemie EWID2007 z aplikacją zarządzającą TurboEWID v. 9.4.5. Przy tworzeniu zbiorów danych przestrzennych, należy stosować geodezyjny układ współrzędnych płaskich prostokątnych PL-2000 oraz geodezyjny układ wysokościowy PL- EVRF2007-NH, o których mowa w § 6 i § 13 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1247 ze zmianami) 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego ilościowy i jakościowy zakres oraz założenia techniczne i warunki wykonania prac geodezyjno - kartograficzno - informatycznych będących przedmiotem zamówienia określają: dla Części nr 2 „Warunki techniczne”, stanowiące Załącznik Nr 1.2 do niniejszej SWZ.7. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia / umowy rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia / umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 24 miesiąceUwaga: Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 24 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty w tym kryterium oceny ofert.8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki szczegółowo określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego dla Części nr 2 zamówienia Załącznik Nr 9.2 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71350000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:1) Część nr 1 zamówienia: 950,00 PLN;2) Część nr 2 zamówienia: 1 450,00 PLN.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) w pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą, przy czym za termin wniesienia wadium w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy, przyjmuje się termin uznania kwoty wadium w rachunek Zamawiającego (termin faktycznego wpływu i zaksięgowania środków na rachunku Zamawiającego potwierdzony przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego).4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy:1) dla przelewów krajowych: Santander Bank Polska S. A. nr rachunku 83 1500 1634 1216 3002 8476 0000;2) dla przelewów z zagranicy: Santander Bank Polska S. A. Kod SWIFT (BIC code): WBKPPLPP, numer IBAN: PL83150016341216300284760000.5. W tytule przelewu wpisać: Wadium przetargowe Nr referencyjny: ZP.272.7.2023, Część nr….6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia,w postaci elektronicznej.8. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu tj. w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa powyżej w ust. 2 pkt 2 – 4 muszą być opatrzone przez wystawcę (osobę uprawnioną do wystawienia, przedstawiciela gwaranta lub poręczyciela) kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, muszą być wystawione na Powiat Jarosławski, ul. Jana Pawła II 17, 37 – 500 Jarosław i muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca będzie związany ofertą.9. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgłoszone w terminie związania ofertą w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.10. Oryginały dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 7 wystawione na Powiat Jarosławski w postaci elektronicznej i opatrzone przez wystawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym należy przekazać Zamawiającemu za pośrednictwem platformazakupowa.pl przy użyciu formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings, tj. w miejscu publikacji SWZ lub poprzez dołączenie do oferty..11. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. Terminowość wniesienia wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.12. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, wadium (w każdejz dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, że łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku wnosząc wadium oprócz wskazania tytułem jakiego postępowania [Numer referencyjny: ZP.272.7.2023, Część nr…] wadium jest wnoszone należy również wskazać w czyim imieniu / w imieniu kogo jest wnoszone.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:a) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835),b) art. 108 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;2) spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.2. Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca składający ofertę na wykonanie Części nr 1 lub Części nr 2 zamówienia spełnia warunki udziału w postępowaniu w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej:1) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, o którym mowa powyżej w ust. 1 pkt 2, wykaże, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonałco najmniej dwie (2) usługi (2 zamówienia) polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków przeprowadzonej w trybie art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne dla całego obrębu ewidencyjnego, o wartości bruttonie mniejszej niż 70 000,00 PLN każda;2) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o którym mowa powyżej w ust. 1 pkt 2, wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia co najmniej dwiema osobami, z których każda posiadać będzie uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach