Przetargi.pl
Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Wigierska 32
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 563 50 00 , fax. 87 563 50 79
  • Data zamieszczenia: 2015-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach
    ul. Wigierska 32 32
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 563 50 00, fax. 87 563 50 79
    REGON: 79000227000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. 1. CZĘŚĆ I - REJON I Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach. 1.1. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 6 i 7 do SIWZ 1.2. Szczegółowy zakres prac do realizacji przez Wykonawcę określa Załącznik nr 1 do umowy stanowiący część składową specyfikacji. 1.3. Wykaz nieruchomości stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych zawiera załącznik Nr 12 do SIWZ. 1.4. Wykaz nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Suwałki zawiera załącznik Nr 13 do SIWZ. 1.5. Prace remontowe winne być wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią zawartą w Polskich Normach dotyczących budownictwa mieszkaniowego, z zapewnieniem przez Wykonawcę odpowiedniego sprzętu i materiałów niezbędnych do wykonania powierzonych prac. 1.6. Zlecenia dotyczące konieczności wykonania prac remontowych obiektów w zakresie robót budowlanych zgłaszane będą Wykonawcy w formie pisemnej lub telefonicznie przez pracowników Działu Eksploatacji ZBM. 1.7. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego kontaktu z pracownikami Działu Eksploatacji ZBM w godz. od 700 do 900 celem pisemnego potwierdzania zleconych robót. 1.8. W przypadku zaistniałych sytuacji zagrażających bezpieczeństwu ludzi lub konstrukcji budynku zlecenia przyjmowane będą przez Wykonawcę telefonicznie. Wykonawca w trybie natychmiastowym przystąpi do wykonania niezbędnych czynności usuwających zaistniały stan zagrożenia. 1.9. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min 12 m-cy , max 24 m-ce licząc od dnia odbioru końcowego robót. 2. CZĘŚĆ II - REJON II Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach. 2.1. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 8 i 9 do SIWZ 2.2. Szczegółowy zakres prac do realizacji przez Wykonawcę określa Załącznik nr 1 do umowy stanowiący część składową specyfikacji. 2.3. Wykaz nieruchomości stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych zawiera załącznik Nr 14 do SIWZ. 2.4. Wykaz nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Suwałki zawiera załącznik Nr 15 do SIWZ. 2.5. Prace remontowe winne być wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią zawartą w Polskich Normach dotyczących budownictwa mieszkaniowego, z zapewnieniem przez Wykonawcę odpowiedniego sprzętu i materiałów niezbędnych do wykonania powierzonych prac. 2.6. Zlecenia dotyczące konieczności wykonania prac remontowych obiektów w zakresie robót budowlanych zgłaszane będą Wykonawcy w formie pisemnej lub telefonicznie przez pracowników Działu Eksploatacji ZBM. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego kontaktu z pracownikami Działu Eksploatacji ZBM w godz. od 700 do 900 celem pisemnego potwierdzania zleconych robót. 2.8. W przypadku zaistniałych sytuacji zagrażających bezpieczeństwu ludzi lub konstrukcji budynku zlecenia przyjmowane będą przez Wykonawcę telefonicznie. Wykonawca w trybie natychmiastowym przystąpi do wykonania niezbędnych czynności usuwających zaistniały stan zagrożenia. 2.9. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min 12 m-cy , max 24 m-ce licząc od dnia odbioru końcowego robót. 3. CZĘŚĆ III - REJON III Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach. 3.1. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 10 i 11 do SIWZ 3.2. Szczegółowy zakres prac do realizacji przez Wykonawcę określa Załącznik nr 1 do umowy stanowiący część składową specyfikacji. 3.3. Wykaz nieruchomości stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych zawiera załącznik Nr 16 do SIWZ. 3.4. Wykaz nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Suwałki zawiera załącznik Nr 17 do SIWZ. 3.5. Prace remontowe winne być wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią zawartą w Polskich Normach dotyczących budownictwa mieszkaniowego, z zapewnieniem przez Wykonawcę odpowiedniego sprzętu i materiałów niezbędnych do wykonania powierzonych prac. 3.6. Zlecenia dotyczące konieczności wykonania prac remontowych obiektów w zakresie robót budowlanych zgłaszane będą Wykonawcy w formie pisemnej lub telefonicznie przez pracowników Działu Eksploatacji ZBM. 3.7. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego kontaktu z pracownikami Działu Eksploatacji ZBM w godz. od 700 do 900 celem pisemnego potwierdzania zleconych robót. 3.8. W przypadku zaistniałych sytuacji zagrażających bezpieczeństwu ludzi lub konstrukcji budynku zlecenia przyjmowane będą przez Wykonawcę telefonicznie. Wykonawca w trybie natychmiastowym przystąpi do wykonania niezbędnych czynności usuwających zaistniały stan zagrożenia. 3.9. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min 12 m-cy , max 24 m-ce licząc od dnia odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : - Część I - Rejon I - 1 000,00 zł (słownie złotych : jeden tysiąc.- ). - Część II - Rejon II - 1 100,00 zł (słownie złotych : jeden tysiąc sto.- ). - Część III - Rejon III - 1 000,00 zł (słownie złotych : jeden tysiąc.- ) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 21 września 2015 r. do godz. 9:00 w jednej z n/w form : 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 roku Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank PEKAO S.A. Nr rachunku 07 1240 5211 1111 0000 4926 1336 przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w Sekretariacie ZBM przy ul. Wigierskiej 32 pok. 10 w terminie jw. 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, którym zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą, oraz zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana 9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie pomyłek, o których mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach