Przetargi.pl
Wykonanie prac budowlanych polegających na: przystosowaniu Sali Operacyjnej Ortopedycznej nr 4 Bloku Operacyjnego na salę hybrydową w SP ZOZ MSWiA w Łodzi przy ul. Północnej 42.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych ogłasza przetarg

  • Adres: 91425 Łódź, ul. Północna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 341 270 , fax. 426 341 254
  • Data zamieszczenia: 2018-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
    ul. Północna 42
    91425 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 341 270, fax. 426 341 254
    REGON: 47080507600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswlodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac budowlanych polegających na: przystosowaniu Sali Operacyjnej Ortopedycznej nr 4 Bloku Operacyjnego na salę hybrydową w SP ZOZ MSWiA w Łodzi przy ul. Północnej 42.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje: a) prace budowlane – zgodnie z projektem b) instalacje wewnętrzne wentylacji, klimatyzacji i chłodu zgodnie z projektem c) instalacje elektryczne wewnętrzne- zgodnie z projektem d) instalacje gazów medycznych - zgodnie z projektem UWAGA. WARUNEK KONIECZNY: Prace budowlane i instalacyjne muszą być prowadzone w sposób zapewniający ciągłość zasilania w energię elektryczną i wodę pozostałej części Bloku Operacyjnego i szpitala. Szczegółowy zakres robót określa Wykaz dokumentacji technicznej w skład której wchodzą między innymi przedmiary (załącznik nr 6) oraz Formularz cenowy (załącznik nr 2). Wykonawca dostarcza wszystkie materiały niezbędne do wykonania powyższych robót. Wszystkie materiały zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w rozumieniu przepisów prawa budowlanego oraz posiadać wymagane prawem atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności. Przy wykonywaniu prac należy stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie (ustawa Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. z późniejszymi zmianami oraz ustawa o wyrobach budowlanych Dz. U. nr 92, poz.881 z 20 04r.), a także rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2006r Nr 213, poz. 1568). Prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie tymczasowego oddzielenia Sali nr 4 Bloku Operacyjnego od jego pozostałej części w celu uniemożliwienia przedostawania się wszelkich pyłów, brudów, kurzu, itp. na działający Blok Operacyjny. Wszelkie prace będą prowadzone przy działającym Bloku Operacyjnym (z wyłączeniem Sali nr 4) i nie mogą powodować jego unieruchomienia. Prace hałaśliwe, uciążliwe, mogące prowadzić do przerwania ciągłości mediów (prąd woda, gazy medyczne itd.) muszą być realizowane w terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego po zakończeniu wykonywania zabiegów na Bloku Operacyjnym po godzinie 15.00. Prowadzenie robót nie może naruszać interesu osób trzecich. Odbiór prac nastąpi zgodnie z przepisami prawa budowlanego, aktualnie obowiązującymi Polskimi Normami, a także wytycznymi zawartymi w dokumentach atestacyjnych wbudowywanych materiałów. Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zabezpiecza dostawę niezbędnych materiałów i środków transportowych potrzebnych do prawidłowej realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215141-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagania dotyczące wadium: 1) Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2016 r. poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Konto BANK MILLENIUM nr rachunku: 58 1160 2202 0000 0000 3597 5217 3) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego. 4) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału do oferty, 5) Niedopuszczalne jest wniesienie wadium w formie pieniężnej w kasie Zamawiającego. 6) Za termin wniesienia wadium uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego lub złożenie oryginału gwarancji czy poręczenia do Zamawiającego - dołączone do oferty. 7) Wykonawca przedstawia potwierdzenie wniesienia wadium w ofercie. 8) Zarówno gwarancje jak i poręczenia muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą oraz wskazywać okoliczności, w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego. 9) Wykonawca, którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona akceptowaną formą wadium na warunkach określonych w Ustawie zostanie wykluczony z postępowania. 10) Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 Pzp. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych); c) wypełniony formularz oferty - wg zał. 1; d) załącznik cenowy – wg zał. 2; e) kserokopię dowodu wniesienia wadium. 5. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 4.1, 4.2, 4.3, 4.4 oraz punkcie 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. 7. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest załączyć dokumenty wymienione w punkcie 5. 8. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub w jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 9. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie (wzór) – wg zał. 4 dotyczące tych podmiotów. 10. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 4.1, 4.2, 4.3, 4,4 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.1, 4.2, 4.3, 4.4 składa odpowiedni dokument określony w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016 poz. 1126). 12. Dokumenty wymagane w niniejszej specyfikacji muszą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną