Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 628 70 00, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
Al. Tadeusza Kościuszki 47
90-514 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 628 70 00, , fax. -
REGON: 36375254600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac budowlanych na terenie nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 7 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych na terenie nieruchomości administrowanych przez ZLM w podziale na 7 części. 5.1.1. Część 1 – ul. Mielczarskiego 19 Wykonanie prac remontowych w zakresie zabezpieczenia budynku frontowego zlokalizowanego przy ul. Mielczarskiego 19 w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: decyzja PINB nr 473/2018 z dn. 11.06.2018r., kosztorys nakładczy, STWiOR oraz dokumentacja projektowa, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ). 5.1.2. Część 2 – ul. Skalnej 13 Wykonanie prac remontowych w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych wraz z innymi robotami specjalistycznymi w budynku mieszkalnym zlokalizowanym przy ul. Skalnej 13 w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: decyzja PINB nr 171/2017 z dn. 27.02.2017r., kosztorys nakładczy, STWiOR oraz dokumentacja projektowa, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ). 5.1.3. Część 3 – ul. Krawiecka 5 Usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości (częściowy demontaż elementów konstrukcyjnych budynku i wykonanie naprawy zarysowań, wykonacie iniekcji cementowej, naprawy tynkarskiej na ścianach szczytowych budynku, uszczelnienie przewodów kominowych) w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Krawieckiej 5 w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: decyzja PINB nr 1084/2017 z dn. 24.11.2017r., kosztorys nakładczy, STWiOR oraz dokumentacja projektowa i ekspertyza, stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ). 5.1.4. Część 4 – ul. Gdańska 144 Usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Gdańskiej 144 w Łodzi (lewa oficyna nr 2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: decyzja PINB nr 189/2018 z dn. 02.03.2018r., kosztorys nakładczy, STWiOR oraz dokumentacja projektowa i ekspertyza, stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ). 5.1.5. Część 5 – ul. Wojska Polskiego 20 Usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Wojska Polskiego 20 w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: decyzja PINB nr 515/2016 z dn. 10.06.2016r., kosztorys nakładczy, STWiOR oraz dokumentacja projektowa i ekspertyza, stanowiące załącznik nr 12 do SIWZ). 5.1.6. Część 6 – ul. Sterlinga 14 Usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości w budynku mieszkalnym wielorodzinnym lewej oficyny zlokalizowanym przy ul. Sterlinga 14 w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: decyzja PINB nr 1230/2016 z dn. 29.12.2016r., kosztorys nakładczy, STWiOR oraz dokumentacja projektowa i ekspertyza, stanowiące załącznik nr 13 do SIWZ). 5.1.7. Część 7 – ul. Kopernika 47 Zabezpieczenie elementów konstrukcyjnych w sposób pozwalający na zdemontowanie podpór budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Kopernika 47 w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: kosztorys nakładczy, STWiOR oraz dokumentacja projektowa, stanowiące załącznik nr 14 do SIWZ). W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z (odpowiednio dla każdej z części): - przedmiarami robót / kosztorysami nakładczymi stanowiącymi załączniki do SIWZ, - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego wyznaczonego przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane min. 36 miesięcy d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja kotłowni węglowej na kotłownię zasilaną gazem płynnym w budynku przedszkola Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Piątkowisku, Żytowice 34, 92-200 Pabianice
Dodano: 2024-07-16 - Budowa obiektu sportowego w Buczku
Dodano: 2024-07-12 - „Budowa świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie terenu we wsi Karsznice gmina Zduńska Wola”
Dodano: 2024-07-11 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez utworzenie miejsc rekreacji na terenie miasta i gminy Przedbórz z podziałem na części
Dodano: 2024-07-11 - Budowa Centrum Rehabilitacji wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz termomodernizacja istniejącego budynku gminnego na terenie Gminy Rusiec
Dodano: 2024-07-10 - Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
Dodano: 2024-07-10 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez utworzenie miejsc rekreacji na terenie miasta i gminy Przedbórz z podziałem na części
Dodano: 2024-07-10 - Remont monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego Etap 2, w Sądzie Okręgowym w Łodzi przy Placu Dąbrowskiego 5, wraz z robotami towarzyszącymi.
Dodano: 2024-07-10 - Budowa budynku remizy strażackiej w Okupie Małym – etap IV
Dodano: 2024-07-10 - Budowa placu zabaw na terenie Przedszkola Miejskiego nr 3 w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2024-07-10