Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 628 70 00, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
Al. Tadeusza Kościuszki 47
90-514 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 628 70 00, , fax. -
REGON: 36375254600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac budowlanych na terenach nieruchomości administrowanych przez ZLM w Łodzi, w podziale na 3 części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych na terenach nieruchomości administrowanych przez ZLM w Łodzi, w podziale na 3 części. 5.1.1. Część 1 – ul. A. Struga 54 Wykonanie robót budowlanych, zgodnie z decyzją PINB nr 767/2020 z dnia 07.10.2020 r., załączonym projektem wykonawczym, kosztorysem nakładczym oraz STWiOR na nieruchomości przy ul. A. Struga 54 w Łodzi, celem usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego ściany granicznej – muru ceglanego o grubości 1 cegły pozostałego po rozebranym budynku w granicy z nieruchomością przy ul. Pogonowskiego 78 w Łodzi. 5.1.2. Część 2 – ul. Srebrzyńska 69 – lok. 10 Wykonanie robót budowlanych, zgodnie z decyzją PINB nr 149/2019 z dnia 21.02.2019 r., załączoną ekspertyzą techniczną, projektem budowlanym, kosztorysem nakładczym i STWiOR w lokalu mieszkalnym nr 10 w nieruchomości przy ul. Srebrzyńskiej 69 w Łodzi, w celu doprowadzenia do stanu zgodnego z prawem, wykonanych samowolnie robót budowlanych w ww. lokalu. 5.1.3. Część 3 – ul. Żeligowskiego 58 – lok. 4 Wykonanie robót budowlanych w celu doprowadzenia budynku do stanu zgodnego z prawem tj. zdemontowanie drzwi wejściowych do lok. nr 4 otwieranych na zewnątrz korytarza i montaż drzwi wejściowych otwieranych do wewnątrz, w lokalu mieszkalnym nr 4, znajdującym się w budynku wielorodzinnym zlokalizowanym na nieruchomości przy ul. Żeligowskiego 58 w Łodzi (nr działki 90/3 w obrębie P-19), zgodnie z decyzją PINB nr 270/2018 z dnia 04.04.2018 r., kosztorysem nakładczym i STWiOR. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z (odpowiednio dla każdej z części): - pozwoleniami na rozbiórkę, - decyzjami PINB, - decyzją – pozwoleniem na wykonanie robót budowlanych - dokumentacją projektową, - przedmiarami robót / kosztorysami nakładczymi stanowiącymi załączniki do SIWZ, - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający dopuszcza materiały równoważne ujęte w kosztorysie nakładczym o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych. ZAMAWIAJĄCY PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY, ZALECA DOKONANIE WIZJI LOKALNEJ NA NIERUCHOMOŚCIACH OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami konstrukcyjno- budowlanymi oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego wyznaczonego przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane min. 36 miesięcy; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie szczególnych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku w technologii zeroemisyjnej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii z przeznaczeniem na dzienny dom seniora w miejscowości Wydrzyn
Dodano: 2024-03-28 - Remont mostu nad rzeką Bzura
Dodano: 2024-03-28 - ROZBUDOWA WEJŚCIA DO BUDYNKU GŁÓWNEGO TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.”- ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Dodano: 2024-03-26 - Wykonanie posadzki wraz z remontem pomieszczeń higieniczno - sanitarnych na Oddziale ZOL Kutnowskiego Szpitala Samorządowego w Kutnie
Dodano: 2024-03-26 - Wykonanie robót budowlanych zabezpieczających budynek przy ul. Przędzalnianej 101/103 w Łodzi – POKRYCIE DACHU”
Dodano: 2024-03-23 - Roboty budowlane polegające na remoncie dachu wraz z dociepleniem oraz wymianie stolarki okiennej w częściach wspólnych budynku oficyny Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Staszica 6 w Brzezinach
Dodano: 2024-03-22 - Kompleksowa termomodernizacja Ośrodka Zdrowia w Lututowie.
Dodano: 2024-03-21 - Rewaloryzacja zabytkowego parku im. Ignacego Paderewskiego w Rzeczycy
Dodano: 2024-03-20 - Rozbudowa ulicy Chabrowej w Łowiczu. Etap I - budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej
Dodano: 2024-03-19 - Przebudowa drogi powiatowej nr 5102E - ul. Zgierska w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
Dodano: 2024-03-19