Przetargi.pl
WYKONANIE PRAC ADAPTACYJNYCH POMIESZCZEŃ WRAZ Z WYMIANĄ DŹWIGÓW OSOBOWYCH W BUDYNKU SZPITALA PRZY UL. MARSZAŁKOWSKIEJ 24/26 W WARSZAWIE NA POTRZEBY SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO KLINICZNEGO SZPITALA OKULISTYCZNEGO

Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 03709 Warszawa, ul. Józefa Sierakowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 187 979
  • Data zamieszczenia: 2018-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny
    ul. Józefa Sierakowskiego 13
    03709 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 187 979
    REGON: 1608435500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spkso.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PRAC ADAPTACYJNYCH POMIESZCZEŃ WRAZ Z WYMIANĄ DŹWIGÓW OSOBOWYCH W BUDYNKU SZPITALA PRZY UL. MARSZAŁKOWSKIEJ 24/26 W WARSZAWIE NA POTRZEBY SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO KLINICZNEGO SZPITALA OKULISTYCZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Informacje ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia - w zakresie ZADANIA NR 1 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w ramach adaptacji budynku przy ul. Marszałkowskiej 24/26 w Warszawie na cele prowadzenia działalności leczniczej przez Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny w czasie rozbudowy SPKSO. 2. Zakres robót objęty przedmiotem zamówienia Realizacja Przedmiotu Zamówienia, w ramach Wynagrodzenia Generalnego Wykonawcy, obejmuje w szczególności: a) wykonanie wszelkich prac przygotowawczych związanych z zagospodarowaniem terenu budowy, które są niezbędne do rozpoczęcia i przeprowadzenia całego procesu inwestycyjnego w sposób prawidłowy zgodny z przepisami warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, normami, przepisami polskiego prawa jak i wiedzą techniczną. W szczególności należy zwrócić uwagę na: - zabezpieczenie placu budowy przed wejściem osób niepowołanych (m.in. ogrodzenie, furty, bramy, ochrona całodobowa, itp.), - wykonanie zaplecza socjalnego i biurowego na potrzeby Generalnego Wykonawcy i Podwykonawców w obszarze placu budowy, z zabezpieczeniem potrzeb Zamawiającego w dodatkowe pomieszczenia przeznaczone dla nadzoru inwestorskiego (dopuszcza się lokalizacje pomieszczeń sanitarnych i biura budowy w przebudowywanych obiektach) - wykonanie tymczasowego zasilania w energię elektryczną przebudowywanych obiektów - zorganizowanie dojazdu do terenu budowy. b) wykonanie wszelkich niezbędnych robót zabezpieczających, pomocniczych i tymczasowych, związanych z usunięciem kolizji wykonawczych c) wykonanie wszystkich prac określonych warunkami szczególnymi w treści Umowy oraz takich, które wynikają z zobowiązań nałożonych na Wykonawcę w trakcie realizacji inwestycji przez organy administracji państwowej (np. decyzji, postanowień, nakazów, itp.) d) wykonania wszelkich robót budowlano - montażowych uznanych za niezbędne dla spełnienia wymagań zawartych w wielobranżowej Dokumentacji Projektowej e) przygotowanie dokumentacji do odbiorów technicznych przyłączy mediów i węzła cieplnego, przeprowadzenie odbiorów przed dostawców mediów oraz uczestnictwo w procesach odbiorowych z udziałem Zamawiającego f) zapewnienia odpowiedniej kadry kierowniczej składającej się w szczególności uprawnionego Kierownika budowy - posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającego prawo do wykonywania robót budowlanych przy obiektach o charakterze zabytkowym, jak również kierowników robót branżowych sprawujących nadzór nad realizacją inwestycji. Wszystkie osoby winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń w odpowiedniej dla siebie specjalności oraz aktywne członkostwo we właściwej Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa (ubezpieczenie) g) wykonanie Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego, a na jej podstawie: oznakowania oraz wyposażenia budynku w podręczne środki gaśnicze h) przygotowanie Instrukcji Eksploatacji Budynku, która będzie zawierała m.in. warunki konserwacji i tabelaryczne zestawienie urządzeń wraz z typami, rodzajami, numerami fabrycznymi i wymaganiami serwisowymi związanymi z okresowymi przeglądami gwarancyjnymi i) wykonanie próbnego rozruchu technologicznego wszystkich instalacji jednocześnie przed planowanym odbiorem robót budowlanych w celu: sprawdzenia współdziałania systemów budynku, równoważenia instalacji i identyfikacji problemów przy zadziałaniu wszystkich instalacji wykonanych przez Generalnego Wykonawcę j) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej (zawierającej m.in. karty materiałowe, atesty, certyfikaty, świadectwa zgodności, protokoły z narad koordynacyjnych, uzgodnienia z Zamawiającym, etc.) w wersji papierowej i cyfrowej (skan dokumentacji papierowej, uporządkowanej w tomy/segregatory) k) wykonanie robót budowlanych lub innych prac (np. dodatkowych pomiarów), których wykonanie jest konieczne do zakończenia czynności odbiorowych, zapewnienia prawidłowego działania i dla uzyskania zezwoleń, uzgodnień i decyzji administracyjnych, w tym uzyskania decyzji Pozwolenia na Użytkowanie l) przeszkolenia personelu technicznego i eksploatacyjnego Zamawiającego w zakresie zainstalowanych urządzeń i systemów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. -w zakresie ZADANIA NR 2 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana jednego dźwigu osobowego oraz modernizacja jednego dźwigu osobowego w budynku szpitala przy ul. Marszałkowskiej 24/26 2. Zakres prac obejmuje: 1) wymianę na nowy, wraz z towarzyszącymi pracami budowlanymi i instalacyjnymi, dźwigu Nr 3127061989 – klatka Nr I 2) modernizację dźwigu Nr 312702801 – klatka B 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 2a do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium określa się w wysokości: - dla ZADANIA NR 1 – 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). - dla ZADANIA NR 2 – 4 000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w zakresie kompetencji lub uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach