Przetargi.pl
WYKONANIE PRAC ADAPTACYJNYCH POMIESZCZEŃ WRAZ Z WYMIANĄ DŹWIGÓW OSOBOWYCH W BUDYNKU SZPITALA PRZY UL. MARSZAŁKOWSKIEJ 24/26 W WARSZAWIE NA POTRZEBY SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO KLINICZNEGO SZPITALA OKULISTYCZNEGO

Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 03709 Warszawa, ul. Józefa Sierakowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 187 979
  • Data zamieszczenia: 2018-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny
    ul. Józefa Sierakowskiego 13
    03709 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 187 979
    REGON: 1608435500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spkso.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PRAC ADAPTACYJNYCH POMIESZCZEŃ WRAZ Z WYMIANĄ DŹWIGÓW OSOBOWYCH W BUDYNKU SZPITALA PRZY UL. MARSZAŁKOWSKIEJ 24/26 W WARSZAWIE NA POTRZEBY SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO KLINICZNEGO SZPITALA OKULISTYCZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeń wraz z wymianą dźwigów osobowych w budynku szpitala przy ul. Marszałkowskiej 24/26 w Warszawie na potrzeby Samodzielnego Publicznego Klinicznego Szpitala Okulistycznego 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na n/wym. zadania: 1) ZADANIE NR 1 – Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w ramach adaptacji budynku przy ul. Marszałkowskiej 24/26 na cele prowadzenia działalności leczniczej przez SP Kliniczny Szpital Okulistyczny w czasie rozbudowy szpitala 2) ZADANIE NR 2 – Wymiana jednego dźwigu osobowego oraz modernizacja jednego dźwigu osobowego w budynku szpitala przy ul. Marszałkowskiej 24/26
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium określa się w wysokości: - dla ZADANIA NR 1 – 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). - dla ZADANIA NR 2 – 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w zakresie kompetencji lub uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach