Przetargi.pl
Wykonanie pozyskania i zrywki drewna iglastego i liściastego z lasów mienia Gminy Bukowsko

Gmina Bukowsko ogłasza przetarg

  • Adres: 38-505 Bukowsko, Bukowsko 290
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4674015 , fax. 013 4674466
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bukowsko
    Bukowsko 290 290
    38-505 Bukowsko, woj. podkarpackie
    tel. 013 4674015, fax. 013 4674466
    REGON: 37044073200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bukowsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie pozyskania i zrywki drewna iglastego i liściastego z lasów mienia Gminy Bukowsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie : pozyskanie i wyróbkę drewna iglastego i liściastego - dla sołectwa Wola Sękowa - pozyskanie drewna iglastego i liściastego w ilości 770 m3 oraz zrywka w/w surowca na skład wskazany przez sołtysa wsi . - dla sołectwa Nowotaniec - pozyskanie drewna iglastego i liściastego w ilości 210 m3 oraz zrywka w/w surowca na skład wskazany przez sołtysa wsi. - dla sołectwa Nagórzany - pozyskanie drewna iglastego i liściastego w ilości 210 m3 oraz zrywka w/w surowca na skład wskazany przez sołtysa wsi . - dla sołectwa Nadolany - pozyskanie drewna iglastego i liściastego w ilości 290 m3 oraz zrywka w/w surowca na skład wskazany przez sołtysa wsi .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy spełniający łącznie niżej wymienione warunki : 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr.19,poz.177 ) 2.Złożyli ofertę w sposób zgodny z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . 3.Posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania zamówienia 4.Posiadają sprzęt specjalistyczny przystosowany do pozyskania i zrywki drewna
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, czytelnie ,bez poprawek i skreśleń . Dla ułatwienia ich przygotowania Zamawiający przygotował wzory załączników Można z nich korzystać wprost poprzez wypełnienie i podpisanie , ale można również stosować dokumenty własne pod warunkiem, że ich zawartość treściowa nie będzie mniejsza ,niż zawarta we wzorach dokumentów .Wszystkie dokumenty wymagające podpisania wymagają podpisów osób upoważnionych do składania oświadczeń woli . Wyjaśnienia do poszczególnych dokumentów umieszczono wewnątrz nawiasów[ ] Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty następujących dokumentów 1.Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych . załącznik nr 3 [do specyfikacji istotnych warunków zamówienia załączono wzór oświadczenia] 2.Wykaz osób które będą wykonywać zamówienia załącznik nr [ dotyczy wyłącznie personelu przydatnego do wykonania zamówienia wraz z określeniem ich specjalności, uprawnień i formy zatrudnienia . Informacje zawarte w wykazie powinny potwierdzać spełnienie warunku zawartego w pkt B. I . 1 ] 3.Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania zamówienia [Dokumenty potwierdzając uprawnienia do wykonywania w stosunku do wymienionych w wykazie osób ,które będą wykonywać zamówienie pkt.B II . 2 ] 4. Zestawienie sprzętu załącznik nr....... [W zestawieniu należy ująć ciągnik z napędem na dwie osie, zabezpieczenie kabiny .] 5.Dokument potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym . [Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Dokument winien zawierać określenie osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy .] 6. Ustanowienie pełnomocnika. [dotyczy wyłącznie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ] 7.Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług . ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, podmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączenia . dokumentów potwierdzających ,że usługi te zostały wykonane należycie)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bukowsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną