Przetargi.pl
Wykonanie Portalu o drogach z wizualizacją miejsc, wdrożeniem i instalacją - w ramach projektu e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2011-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie Portalu o drogach z wizualizacją miejsc, wdrożeniem i instalacją - w ramach projektu e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w ramach projektu e-Ełk: usługi i aplikacje dla przedsiębiorców jest: Wykonanie Portalu o drogach z wizualizacją miejsc, wdrożeniem i instalacją. Uwagi ogólne: Poprzez aplikację w niniejszym dokumencie rozumie się: stronę www wraz z niezbędnym kodem programowania jak skrypty bazy danych niezbędne do realizacji założonego celu. Opis przedmiotu zamówienia: A. Szczegółowy 1. Wykonawca wykona portal internetowy którego celem będzie wizualizacja sytuacji na drogach na terenie miasta Ełku z uwzględnieniem: - ulic jednokierunkowych - ulic z nałożonymi ograniczeniami ruchu, - niskich wiaduktów, - przejazdów kolejowych, - wyłączeń z ruchów, - planowanych remontów, - planowanych ograniczeń (np. związanych ze świętami, imprezami), - zalecanych objazdów, - tras przejazdów materiałów niebezpiecznych, - informacji o parkingach (dla samochodów osobowych i TIR), - informacje o stacjach benzynowych, - informacje o serwisach samochodów dostawczych i TIR, - możliwość podania daty i sprawdzenia planowanych utrudnień w danym dniu, - możliwość zgłaszania przez mieszkańców dziur i innych utrudnień na zasadzie forum, - widok z kilku kamer online na najważniejsze skrzyżowania i wiadukt, który często jest nieprzejezdny ze względu na zalania. Wykonany portal umożliwi obrazowanie sytuacji drogowych z punktu 1 na mapie graficznej pozyskanej prze wykonawcę - istnieje możliwość użycia mapy EWMAPA będącej w posiadaniu UM Ełk. 2. Wykonawca dostarczy i zainstaluje 4 kamery obrotowe (wraz z systemem transmisji kompatybilnym z używanym w UM Ełku opartym o pasmo wolne oraz sprzęt Mikrotik) skierowane na najważniejsze wskazane w załączonej mapce poglądowej (zał. Nr 6 do SIWZ) skrzyżowania w Ełku, a widok z tych kamer umieści na portalu. Zastosowane kamery będą obrotowe o programowalnej trasie obserwacji z możliwością zdalnego sterowania i programowania. Kamery przystosowane do pracy zewnętrznej w dzień i w nocy w ciągu całego roku. Minimalne parametry kamer: - Rozdzielczość obsługująca minimum 2 Mega piksele w MJPEG - Obsługa trybu Full HD (1080p), - Minimum 18 klatek/sek, - Obsługa H.264 - Wielostrumieniowość (Qual-stream) - Analiza obrazu wideo - stabilizacja obrazu - Dwukierunkowe Audio - Zasilanie: PoE, 24 VAC oraz 12 VDC - Minimalne oświetlenie (czułość) 2 lx (F1.8, 50 IRE, Gain High, kolor),0,1lx (F1.8, 50 IRE, Gain High, cz/b) - Możliwość regulacji rozdzielczości pracy kamery. 3. Portal umożliwi automatyczne tworzenie newslettera na podstawie wprowadzonych informacji i wysyłanie go do przedsiębiorców, którzy wyrazili na to zgodę. B. Ogólne warunki 1. Wykonawca w terminie 20 dni od daty podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu koncepcję aplikacji, szaty graficznej, rozmieszczenia kamer, kamer oraz komunikacji kamer z aplikacją do akceptacji. 2. Aplikacja działać będzie na zasadzie podstrony internetowej spójnej wizualnie ze stroną UM Ełk (Urząd Miasta Ełku posiada System Identyfikacji Wizualnej Miasta). 3. Wykonawca opracuje koncepcję graficzną oraz techniczną aplikacji i połączenia wizyjnego. 4. Wykonawca opracuje zasady, czyli swoisty regulamin funkcjonowania aplikacji dla użytkowników końcowych, jak i administratorów. 5. Wykonawca przygotuje regulamin funkcjonowania bazy danych i zamieści na podstronie portalu. 6. Wykonawca przekaże dla wskazanych przez Zamawiającego pracowników Urzędu Miasta Ełku, informacje niezbędne do obsługiwania aplikacji. 7. Wykonawca odpowiedzialny będzie za serwis techniczny bazy przez okres 5 lat. 8. Wykonawca pozyska wszelkie niezbędne dane i mapy w ramach zadania. 9. Wykonawca przeszkoli administratorów sieci w administracji zarówno aplikacją jak i bazą danych. 10. Wykonawca zastosuję technologię umożliwiającą prawidłowe wyświetlanie zawartości aplikacji (części mapowej) we wszystkich powszechnie stosowanych przeglądarkach (wg rankingu umieszczonego pod adresem www.ranking.pl/pl/rankings/web-browsers.html. bez konieczności instalacji wtyczek). 11. Aplikacja internetowa ma być dostępna w języku polskim. 12. Wykonawca dostarczy dokumentację wykonanej aplikacji zarówno w wersji drukowanej jak i elektronicznej. 13. Wykonana baza danych ma posiadać mechanizmy backupu z pełną instrukcją backupu i odtwarzania danych. 14. Aplikacja internetowa ma mieć możliwość definiowania ról i zakresu dostępu użytkowników. 15. Aplikacja ma być administrowana z poziomu przeglądarki w stopniu umożliwiającym: - samodzielne, bieżące zarządzanie treścią i grafiką oraz ich układem, wymianę szablonów graficznych. - przygotowanie i publikację treści w języku polskim, - export zawartości bazy danych do programu excell lub równoważnego, - bieżącą aktualizację i rozbudowę strony www przez osoby posiadające podstawowe umiejętności obsługi komputera, poprzez m.in. tworzenie i dodawanie nowych działów i podstron, nowych szablonów, nowych załączników, publikowanie materiałów promocyjnych w programach Word, Excel, Adobe lub równoważnych oraz materiałów graficznych i multimedialnych, itp., - modyfikację i dodawanie nowych materiałów za pomocą prostych w obsłudze interfejsów użytkownika, np. w postaci stron www, zawierających formularze, - zmianę koncepcji graficznej strony poprzez wprowadzanie do systemu szablonów graficznych - dodawanie nowych działów i podstron oraz modyfikowanie i usuwanie już istniejących w sposób intuicyjny i zapewniający bezpieczeństwo dla Administratora systemu, - tworzenie dokumentów przy pomocy intuicyjnego edytora, niewymagające od redaktorów znajomości języka html (edytor powinien umożliwiać redaktorom wygodny mechanizm przenoszenia treści ze sformatowanych w popularnych formatach biurowych plików tekstowych, jak również edycję wstawianego dokumentu w formacie html), - generowania dokumentów/stron w wersji /do druku/, - obsługę ze wszystkich powszechnie używanych przeglądarek internetowych (wg rankingu umieszczonego pod adresem www.ranking.pl/pl/rankings/web-browsers.html. bez konieczności instalacji wtyczek), - możliwość bezpiecznej autoryzacji osób uprawnionych, logujących się do niego przy pomocy przeglądarki internetowej, - blokowanie możliwości edycji danej strony w czasie, kiedy inna osoba już ją edytuje, - przyznawanie uprawnień dostępu na zróżnicowanych poziomach: - Administratora systemu - osobę odpowiedzialną za zarządzanie całym systemem, w tym tworzenie, edytowanie, usuwanie, publikowanie treści, grafik, załączników, działów, podstron, dodawanie i usuwanie użytkowników i nadawanie im praw dostępu, - Redaktora - osobę odpowiedzialną za tworzenie, edytowanie, usuwanie, publikowanie treści, grafik, załączników, - Osobę wprowadzającą dane - osobę odpowiedzialną za tworzenie, edytowanie, usuwanie, grafik, załączników bez prawa ich publikacji, tworzenie statystyk - zarówno dla całej strony www, jak i poszczególnych jej działów i podstron (przynajmniej: ilość wejść na stronie, ilość indywidualnych użytkowników, rodzaj używanej przeglądarki, lokalizacja użytkowników na podstawie adresu IP, inne) - zewnętrzne (tzn. dotyczące aktywności zewnętrznych użytkowników), jak i wewnętrzne (dotyczące aktywności administratorów i redaktorów oraz innych osób z zespołu redaktorskiego (każda strona powinna mieć swoją historię edycji), 16. Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązuje się do udzielanie porad telefonicznych osobom wskazanym przez Zamawiającego w zakresie obsługi aplikacji (porady udzielane będą w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 16.00) oraz do usuwania usterek i błędów ujawnionych w toku eksploatacji systemu. 17. Aplikacja wraz z bazą danych (w pełnej funkcjonalności) przekazana Zamawiającemu w formie elektronicznej na płycie CD w dwóch kopiach oraz opublikowana na serwerze wskazanym przez Zamawiającego 18. System zostanie przekazany Zamawiającemu na płycie CD oraz zainstalowany na serwerze Wykonawcy i udostępniony wskazanemu przez Zamawiającego Administratorowi systemu, poprzez przekazanie odpowiednich haseł. 19. Instrukcja obsługi aplikacji i bazy danych zostanie przekazana w postaci wydruku oraz w postaci elektronicznej (plik Word lub PDF) na nośniku CD, umożliwiającej jej zwielokrotnienie. 20. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do bazy danych w zakresie rozporządzania nimi i korzystania z nich przez czas nieoznaczony na wszystkich polach eksploatacji. 21. Wykonawca na wszystkich materiałach wytworzonych w ramach realizacji zamówienia, zamieści informacje i oznaczenia zgodnie z Wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego z 10 czerwca 2010 r. w zakresie informacji i promocji oraz Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce na lata 2007 - 2013, określającymi podstawowe zasady prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych na potrzeby Narodowej Strategii Spójności oraz wszystkich programów operacyjnych w jej ramach, 22. Wykonawca na wszystkich materiałach wytworzonych w ramach realizacji zamówienia, zamieści informacje i oznaczenia zgodnie z Zasadami promocji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007 - 2013, 23. Wykonawca przeszkoli minimum 3 wskazanych przez zamawiającego pracowników w obsłudze portalu w wymiarze umożliwiającym samodzielną bezproblemową pracę. 24. Wykonawca dostarczy dokumentację użytkową (w wersji papierowej w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej) opisującą pracę użytkowników aplikacji w urzędzie. 25.Wykonawca zapewni pomoc w obsłudze portalu przeszkolonym pracownikom przez okres minimum 12 miesięcy. 26. Oprogramowanie musi udostępniać usługę sieciową WMS (Web Map Service) z danych zawartych w portalu, dla warstw których zleceniodawca zdecyduje się upublicznić. 27. Oprogramowanie musi zapewniać możliwość podłączania innych (zewnętrzych) serwisów WMS (Web Map Service) i TileCache . 28. Silnik bazy danych wraz z licencją jest dostarczony w ramach niniejszego zamówienia. Wskazane jest oparcie rozwiązania o silniki bazodanowe z rozszerzeniem przestrzennym typu opensource, np.: PostgresSQL + PostGIS lub MySQL Spatial. 29. Oprogramowanie musi zapewnić możliwość definicji kolejnych warstw tematycznych serwisu. 30. System powinien umożliwiać wyszukanie adresu, ulicy (miejscowość, ulica, numer) z aktualnej urzędowej bazy punktów adresowych dostarczonej przez Zleceniodawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724220004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach