Przetargi.pl
Wykonanie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej dla Państwowego Muzeum na Majdanku

Państwowe Muzeum na Majdanku ogłasza przetarg

  • Adres: 20-325 Lublin, Droga Męczenników Majdanka 67
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Muzeum na Majdanku
    Droga Męczenników Majdanka 67
    20-325 Lublin, woj. lubelskie
    REGON: 000276096
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.majdanek.eu/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej dla Państwowego Muzeum na Majdanku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pn.:„Wykonanie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej dla Państwowego Muzeum na Majdanku” zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SWZ,2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia na warunkach i zasadach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załączniki nr 8 do SWZ oraz zgodnie z opisami przedmiotu zamówienia.3. W zakres niniejszego zamówienia wchodzą następujące elementy:1) Przeprowadzenie konsultacji z Zamawiającym w formie warsztatowej w celu dopracowania szczegółów projektów graficznych i funkcjonalności portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej.2.)Stworzenie portalu internetowego:a. stworzenie projektu szaty graficznej oraz interfejsu użytkownika,b. stworzenie backendu portalu oraz systemu zarządzania treścią (CMS),c. wdrożenie portalu na zasobach Zamawiającego,d. częściowa migracja treści znajdujących się w obecnym portalu Zamawiającego.3) Stworzenie aplikacji mobilnej:a. stworzenie projektu szaty graficznej oraz interfejsu użytkownika, które zachowywać będą spójność z projektem portalu internetowego,b. objęcie aplikacji mobilnej wspólnym systemem zarządzania treścią (CMS) z portalem internetowym,c. doradztwo przy planowaniu rozmieszczenia i montażu sensorów beacon dostarczonych przez Zamawiającego na obszarze objętym ścieżkami zwiedzania w aplikacji mobilnej,d. Umieszczenie aplikacji mobilnej w serwisach do pobierania oprogramowania dla najpopularniejszych platform mobilnych.4) Przygotowanie nagrań lektorskich w języku polskim i angielskim oraz tłumaczeń treści na język angielski obejmujących zawartość aplikacji mobilnej (zgodnie z załącznikiem nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia).5) Integracja portalu internetowego z zewnętrzną usługą płatności elektronicznych oraz platformą wysyłki newsletterów.6) Stworzenie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej w oparciu o wytyczne dla dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych na poziomie określonym w załączniku do Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. 7) Stworzenie dokumentacji powykonawczej dla portalu i aplikacji mobilnej.8) Przekazanie kodów źródłowych portalu i aplikacji mobilnej.9) Przeszkolenie użytkowników w zakresie redakcji treści oraz administrowania portalem i aplikacją mobilną.10) Przekazanie praw majątkowych do projektów graficznych i kodów źródłowych portalu i aplikacji mobilnej.11) Świadczenie gwarancji i rękojmi dla portalu i aplikacji mobilnej w tym obsługi deweloperskiej aplikacji mobilnej w serwisach do pobierania oprogramowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości:2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym Rozdziale SWZ.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) w pieniądzu – należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku: 58 1130 1206 0028 9173 9790 0001, tytuł przelewu: „Wadium w postępowaniu znak sprawy: SZP.271.1.3.2024.”- wadium w formie pieniądza uważa się za prawidłowo wniesione, gdy środki pieniężne będą znajdowały się na koncie Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert.b) w gwarancjach bankowych;c) w gwarancjach ubezpieczeniowych;d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 419).4. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez Platformę w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi posiadać cechy bezwarunkowości, nieodwołalności i płatności na pierwsze żądanie.5. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem pkt 6. niniejszego Rozdziału SWZ.6. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie Pzp przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.7. Zwrot wadium:1) z urzędu: Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp.2) na wniosek Wykonawcy: Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.8. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.Uwaga: Złożenie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie Pzp oraz rozdziale XVII SWZ.10. Zatrzymanie wadium:1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż w pieniądzu, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.2) Jeżeli Wykonawca jest podmiotem niepodlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu.3) Pozostałe kwestie związane z wadium będą rozwiązywane zgodnie z ustawą Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 112 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp):Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w tym zakresie:4.1) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 zamówienia, w tym:a) co najmniej jedno zamówienie obejmujące usługi polegające m.in. na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu portalu internetowego ze zintegrowanym systemem CMS, spełniającego wymagania WCAG 2.1 na poziomie co najmniej jak wymagany Załącznikiem do Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1440.), o wartości tego zamówienia co najmniej 70.000,00 zł brutto, orazb) co najmniej jedno zamówienie obejmujące usługi polegające m.in. na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu aplikacji mobilnej spełniającej wymagania WCAG 2.1 na poziomie co najmniej jak wymagany Załącznikiem do Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1440.), (Zamawiający nie określa wartości tego zamówienia)Uwaga 1: Przez wartość ww. jednego zamówienia Zamawiający rozumie łączną wartość wykonanych określonych w opisanym warunku usług w ramach 1 umowy.Uwaga 2: Wykazywany przez Wykonawcę portal internetowy i aplikacja mobilna winny spełniać wymagania WCAG 2.1 na poziomie co najmniej jak wymagany Załącznikiem do Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1440.), w brzmieniu obowiązującym w okresie ich wykonania.Uwaga 3: Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczeniaUwaga 4: Mając na uwadze art. 117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, o którym mowa w pkt 4.1) powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.Uwaga 5: Mając na uwadze art. 118 ust. 2 ustawy Pzp w odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, o którym mowa w pkt 4.1) powyżej, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli podmioty te wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Uwaga 6: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać usługę (zakres), w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.Uwaga 7: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), Zamawiający dokona jej przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.4.2) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował i skieruje do realizacji zamówienia publicznego minimum 4 osoby, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, posiadające doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, w tym:a) co najmniej 1 osobę do pełnienia funkcji - menedżer projektu, posiadającą doświadczenie przy realizacji, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 usługi, obejmującej m.in. zaprojektowanie i/lub wykonanie i/lub wdrożenie portalu internetowego ze zintegrowanym systemem CMS i/lub aplikacji mobilnej w zakresie kierowania lub koordynowania pracy zespołu realizującego;b) co najmniej 1 osobę do pełnienia funkcji - projektant/grafik, posiadającą doświadczenie przy realizacji, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 usługi, obejmującej m.in. zaprojektowanie i/lub wykonanie i/lub wdrożenie portalu internetowego ze zintegrowanym systemem CMS i/lub aplikacji mobilnej, spełniającego/ych wymagania WCAG 2.1 na poziomie co najmniej jak wymagany Załącznikiem do Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1440.), w zakresie projektowania i/lub wykonywania grafiki;c) co najmniej 1 osobę do pełnienia funkcji - specjalista UX/UI, posiadającą doświadczenie przy realizacji, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 usługi, obejmującej m.in. zaprojektowanie i/lub wykonanie i/lub wdrożenie portalu internetowego ze zintegrowanym systemem CMS i/lub aplikacji mobilnej, spełniającego/ych wymagania WCAG 2.1 na poziomie co najmniej jak wymagany Załącznikiem do Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1440.), w zakresie wykonywania czynności/prac związanych z analizą potrzeb przyszłego użytkownika i/lub projektowaniem interfejsu użytkownika;d) co najmniej 1 osobę do pełnienia funkcji – programista, posiadającą doświadczenie przy realizacji co najmniej 1 usługi, obejmującej m.in. zaprojektowanie i/lub wykonanie i/lub wdrożenie portalu internetowego ze zintegrowanym systemem CMS i/lub aplikacji mobilnej w zakresie wykonywania czynności/prac programistycznych.Uwaga 1: Zamawiający dopuszcza by jedna (ta sama) osoba spełniła więcej niż jedno powyższe wymaganie, wskazane w ppkt 4.2) lit. od a) do d), oraz została wskazana do pełnienia więcej niż jednej funkcji w zespole realizującym niniejsze zamówienia, z zastrzeżeniem że Wykonawca wykaże nie mniej niż 3 (trzy) osoby posiadające wymagane doświadczenie i łącznie spełniające ww. warunki opisane w ppkt 4.2) lit. od a) do d).Uwaga 2: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.Uwaga 3: Wykazywany przez Wykonawcę portal internetowy i aplikacja mobilna winny spełniać wymagania WCAG 2.1 na poziomie co najmniej jak wymagany Załącznikiem do Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1440.), w brzmieniu obowiązującym w okresie ich wykonania.2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 4 SWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych na zasadach i warunkach tożsamych jak określono to powyżej dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w Rozdziale VI ust. 3 SWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia;2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia;3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach