Przetargi.pl
Wykonanie pomieszczeń klasowych Szkoły Podstawowej w Grzędzicach z kontenerów.

Gmina Stargard ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard, ul. Rynek Staromiejski
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915 613 410 , fax. 915 613 411
  • Data zamieszczenia: 2019-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stargard
    ul. Rynek Staromiejski 5
    73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915 613 410, fax. 915 613 411
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie pomieszczeń klasowych Szkoły Podstawowej w Grzędzicach z kontenerów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj dokumentacji projektowo- kosztorysowej pomieszczeń klasowych Szkoły Podstawowej w Grzędzicach z kontenerów w oparciu o załączony do siwz nr GKI.271.56.2019.G.Ch. Program Funkcjonalno- Użytkowy zgodnie z art. 31 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej przez Wykonawcę dokumentacji. Szczegółowy zakres robót i sposób wykonania zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (złącznik nr 15 do siwz). Przedmiotowe zadanie realizowane będzie zgodnie z Programem funkcjonalno użytkowym, niniejszą SIWZ oraz sztuką budowlaną i technologią wykonania. Obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego określone są szczegółowo w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Lokalizacja zadania inwestycyjnego: Nr geod. 238/2 obręb Grzędzice, gmina Stargard, powiat stargardzki, województwo zachodniopomorskie. 3. Gwarancja i rękojmia Zamawiający żąda udzielenia przez wykonawcę: Gwarancji na okres minimum 24 miesięcy od daty odbioru robót. Oferty zawierające krótszy termin gwarancji, będą przez zamawiającego odrzucone, jako niespełniające warunków Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Proponowany okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 4. Zamawiający załącza do postępowania Program Funkcjonalno Użytkowy dla przedmiotowej inwestycji. 5. Wykonawca w cenie oferty uwzględnia wszelkie koszty wykonania zamówienia które jest obowiązany wliczyć w koszt składanej oferty z uwzględnieniem zapisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 września 2018 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2019 r.( Dz.U. z 2018 r. poz. 1794), które nakłada od dnia 1 stycznia 2019 roku minimalną stawkę godzinową 14,70 zł brutto wynagrodzenia pracownika. 6. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) roboty: - podłączenie instalacji wodno kanalizacyjnej i elektrycznej do budynków kontenerowych. 7. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane ust. 6 czynności będzie polegało na przedłożeniu do umowy przez wykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte oświadczeniem czynności będą wykonywać osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 30 00,00 zł w terminie do 11 lipca 2019 r. do godz.14.00. Wadium wnoszone jest w formach określonych art.45 ust.6 ustawy: 1) poręczenia i gwarancje – jako zawartość oferty; w przypadku pieniądza - przelewem na konto Urzędu Gminy w Stargardzie – Bank Pekao S.A. I Oddział w Stargardzie nr 42 1240 3901 1111 0000 4216 5187. 2) Zamawiający przyjmuje, że dochowany będzie termin wniesienia wadium – jeżeli najpóźniej 11 lipca 2019 r. do godz. 14:00 środki wpłyną na rachunek bankowy Zamawiającego (uznany zostanie rachunek). Obowiązkiem Wykonawcy jest dbałość o właściwy, odpowiednio wczesny, termin dokonania zlecenia przelewu; 3) poręczenia, gwarancje lub weksle winny być wystawione na okres nie krótszy niż okres związania ofertą - do dnia w którym upływa 30 dni od daty otwarcia ofert (bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert dzień – dzień, w którym upływa termin składania ofert jest dniem pierwszym związania); 4) w przypadku przelewu do oferty należy załączyć kserokopię przelewu oraz informację o numerze konta bankowego, na który należy zwrócić wadium; 5) dokument przelewu winien być opisany (wadium, nazwa zadania), 6) do zwrotu i utraty wadium stosuje się odpowiednio art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu, do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz.U. 2019 r. poz. 369 z późn. zm.) (według wzoru stanowiącego załącznik 6 do SIWZ). W przypadku przynależności z innym wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca przedkłada dowody, że powiązania te nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach