Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki ogłasza przetarg
- Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, Pl. Kościuszki 2
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 7121018, 7121620 , fax. 042 7121780
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki
Pl. Kościuszki 2 2
95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
tel. 042 7121018, 7121620, fax. 042 7121780
REGON: 00053261300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie pokrycia dachu hali sportowej wraz z przybudówkami w Miejskim Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Aleksandrowie Łódzkim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie pokrycia dachu hali sportowej wraz z przybudówkami ze strony północnej i zachodniej w Miejskim Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Aleksandrowie Łódzkim. Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty murarsko - tynkarskie (przybudówki północna i zachodnia), - roboty dekarsko- blacharskie budynku hali, - roboty dekarsko - blacharskie przybudówek od strony północnej i zachodniej. Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych / skrót- PZP/ i nie podlegający wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 wyżej wymienionej ustawy. Wzór oświadczenia Wykonawcy w tej sprawie zawarty jest w treści załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. W świetle art. 22 ust 1 PZP Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: 2.1. zapewnią do realizacji niniejszego zamówienia jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia lub dokumenty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty lub oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub zawierające poświadczenie organu wydającego dokument o jego aktualności. 3. wykaz osób (kierowników), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy załączyć do oferty uprawnienia budowlane i zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 4. jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 3 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 4 do SIWZ. B WYKONAWCY ZAGRANICZNI W stosunku do wykonawców zagranicznych zastosowanie maja przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2006r nr 87 pozycja 605). Jeżeli dokumenty sporządzone są w języku obcym, to należy składać je wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow-lodzki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zabezpieczenie dachu hali sportowej przed opadami atmosferycznymi
Dodano: 2015-09-04 - Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Zelowie- I ETAP
Dodano: 2014-07-02 - Wykonanie remontu dachu i stropu strychowego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy Al. 3-go Maja 10 w Piotrkowie Trybunalskim.
Dodano: 2013-09-27 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy dachu, wymiana obróbek blacharskich oraz instalacji odgromowej w budynku Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Dąbrowskiego 7.
Dodano: 2013-09-02 - ROBOTY BUDOWLANE PRZY RENESANSOWYM DWORZE KAPITUŁY KRAKOWSKIEJ POLEGAJĄCE NA WYMIANIE POKRYCIA DACHOWEGO W ALKIERZU PŁN. - WSCH. ORAZ W KORYTACH DACHU OD STRONY PŁN.-ZACH., PŁN. - WSCH. I PŁD. - WSCH. - PABIANICE, UL. STARY RYNEK 1
Dodano: 2013-08-20 - Naprawa dachu oraz renowacja elewacji frontowej budynku położonego w Piotrkowie Tryb. ul. Dąbrowskiego 7
Dodano: 2013-08-01 - Termomodernizacja budynku nr 5 ( przychodni) Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM-CSW w Łodzi
Dodano: 2013-07-22 - Termomodernizacja budynków ITB MORATEX.
Dodano: 2013-05-20 - Docieplenie dachu wraz z demontażem instalacji solarnej w Pawilonie P Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi
Dodano: 2013-03-28 - Docieplenie połaci dachowej z nadbudowką w Pawilonie H wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi
Dodano: 2013-03-26