Przetargi.pl
Wykonanie pokrycia dachowego papą termozgrzewalną oraz wymiana okien w sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ekonomicznych przy ul. Bema 50 w Elblągu

Zespół Szkół Ekonomicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Gen. Józefa Bema 50
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6429700 , fax. 055 2335584
  • Data zamieszczenia: 2010-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomicznych
    ul. Gen. Józefa Bema 50 50
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 6429700, fax. 055 2335584
    REGON: 00019272600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie pokrycia dachowego papą termozgrzewalną oraz wymiana okien w sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ekonomicznych przy ul. Bema 50 w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, które określa niżej wymieniona dokumentacja oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. PRZEDMIARY: Nazwa inwestycji: Wykonanie pokrycia dachowego papą termozgrzewalną, wymiana okien w sali gimnastycznej i wykonanie wentylacji w Zespole Szkół Ekonomicznych - roboty budowlane Adres inwestycji: ul. Bema 50, 82-300 Elbląg Nazwa inwestycji: Wykonanie instalacji odgromowej na dachu przybudówki w Zespole Szkół Ekonomicznych - roboty elektryczne Adres inwestycji: ul. Bema 50, 82-300 Elbląg Przedmiary robót przekazywane są wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia jako ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ SIWZ przekazywana jest w wersji papierowej na pisemny wniosek pobierającego jak również udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego www.elblag.edu.pl 2. Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorysami ofertowymi, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, polskimi normami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną oraz warunkami określonymi w umowie. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Osobą upoważnioną do kontaktów jest Marzena Arcabowicz - tel. 055/642-97-00 4. Roboty muszą być wykonane z materiałów posiadających certyfikaty zgodności lub deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane oraz atestami higienicznymi. 5. Kolorystyka użytych materiałów musi być uzgodniona z Zamawiającym. 6. Roboty będą realizowane w czynnym obiekcie i nie mogą utrudniać prawidłowej działalności szkoły. Wykonawca we własnym zakresie winien odizolować front robót (zabezpieczyć przed przedostawaniem się kurzu i innych zanieczyszczeń) od pozostałych pomieszczeń szkoły. 7. Jeśli w dokumentacji wskazany jest znak towarowy, patent lub pochodzenie dopuszcza się wyroby równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. 8. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 9. Roboty muszą być realizowane zgodnie z warunkami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3 do siwz, jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.500,00 zł. słownie złotych: trzy tysiące pięćset zero groszy. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r Nr 42 poz. 275). Nie zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie wykonawcy a złożona oferta zostanie uznana za odrzuconą. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Bank Milenium SA o Elbląg Nr 14 1160 2202 0000 0001 6242 0553 z dopiskiem Wadium - ZSE/1/ZP/2010 4. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego wskazanego przez zamawiającego. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 3) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elblag.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach