Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie ogłasza przetarg
- Adres: 13-200 Działdowo, Lidzbarska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 236 972 239 , fax. 236 972 239
- Data zamieszczenia: 2020-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie
Lidzbarska 31
13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 236 972 239, fax. 236 972 239
REGON: 13038269900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzddzialdowo.home.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami wraz ze ścinką poboczy na następujących drogach: Nr 1265 N Lipówka - Sławkowo, Nr 1304 N Zakrzewo do drogi powiatowej 1365N, Nr 1361 N Gruszka - Niechłonin, Nr 1304 N od drogi wojewódzkiej 544 do mostu w m. Przełęk, Nr 1267 N od granicy powiatu do m. Rumian, Nr 1256 N od m. Rumian do m. Naguszewo i od m. Groszki do granicy powiatu o łącznej długości 12,164km - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
. Przedmiotem zamówienia jest odnowa nawierzchni bitumicznej poprzez pojedyncze powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową szybkorozpadową modyfikowaną C 69 BP3 PU i grysem bazaltowym o granulacji 5÷8mm z regulacją poboczy. - emulsja asfaltowa szybkorozpadowa modyfikowana C 69 BP3 PU musi spełniać normy PN-EN 13808:2013-10E i posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa, zaświadczenia potwierdzające spełnienie tej normy. - grys bazaltowy o granulacji 5÷8mm musi spełniać normy PN-EN 13043:2004 i posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa, zaświadczenia potwierdzające spełnienie tej normy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: 2.1 przedmiarze robót – Załącznik Nr5 do niniejszej SIWZ, 2.2 Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ, Zamówienie obejmuje również: organizację placu budowy, badania zagęszczenia podłoża i podbudów, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, projekt tymczasowej organizacji ruchu drogowego oraz innych robót wymaganych technologią. Nazwy i kody opisujące przedmiot zamówienia (CPV): CPV: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502 z póź.zm.) osób wykonujących wszystkie czynności określone w zamówieniu. 6.1 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu wskazanym w SIWZ, umowie, w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu – których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy. 6.2 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, - rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 6.4 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium. Wadium wynosi: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - pełnomocnictwo; Kosztorys ofertowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa dróg o nawierzchniach gruntowych i żwirowych w gminie Morąg w 2024 roku
Dodano: 2024-02-29 - Utrzymanie i bieżąca naprawa nawierzchni gminnych dróg gruntowych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie w roku 2024
Dodano: 2024-02-26 - Remont cząstkowy grysami i emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie w 2024r.
Dodano: 2024-02-22 - Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 1659N i 1482N od m. Wólka Szczycieńska do m. Leśny Dwór
Dodano: 2023-11-17 - Remont cząst grysami i emulsją asfaltową oraz miesz min-asfal nawierzchni bitumicznych dróg i ulic wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kętrzynie w latach 2023 – 2025 z podziałem na 5 części.
Dodano: 2023-08-24 - Modernizacja odcinka drogi nr 117025N Markajmy-Knipy
Dodano: 2023-08-21 - Naprawa wad i uszkodzeń korpusu drogowego drogi ekspresowej S51 i dróg zbiorczych na odcinku Olsztyn Południe – Olsztynek
Dodano: 2023-07-27 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego w II półroczu 2023 roku
Dodano: 2023-07-07 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni szutrowej
Dodano: 2023-06-26 - „Remont nawierzchni parkingu przy ul. Jana III Sobieskiego”
Dodano: 2023-06-12