Przetargi.pl
Wykonanie pogwarancyjnego serwisu urządzeń wchodzących w skład systemu FCR

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7989074 , fax. 025 7989074
  • Data zamieszczenia: 2016-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
    ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3 3
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7989074, fax. 025 7989074
    REGON: 00030647200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie pogwarancyjnego serwisu urządzeń wchodzących w skład systemu FCR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę pogwarancyjnych usług serwisowych urządzeń wchodzących w skład sytemu FCR, zainstalowanych w siedzibie Zamawiającego: 1.Czytnik płyt obrazowych CAPSULA XL szt. 2 (nr ser.: 66521076, 66521094) 2.Konsola CR szt. 2 (nr ser.: 66722815, 66422315) 3.Stacja lekarska (nr ser.: 47158100002) 4.Drukarka laserowa DRYPIX 4000 (nr ser.: 66623588). wraz z wymianą konsoli technika w ilości 2 szt. w następującej konfiguracji: Procesor: Wynik testu PASSMARK min. 4500 pkt. Pamięć RAM: 4GB DDR3-SDRAM 1600MHz x1 Grafika: zintegrowana z procesorem Sieć: Ethernet LAN 10/100/1000 HDD: 500GB SATA2, 7200rpm DVD: DVD-Super Multi drive (Slimline) System: Windows 7 Pro (wersja angielska) 32bit, Oprogramowanie: system konsol Advance Zakres serwisu: - przeprowadzenia trzech okresowych przeglądów urządzeń; - 18 bezpłatnych napraw serwisowych w okresie trwania umowy; - dostarczenie wszystkich części zamiennych do urządzeń: Capsula XL II i Drypix 4000 związanych z naprawami i przeglądami z wyłączenie materiałów eksploatacyjnych oraz wyposażenia i oprogramowania opcjonalnego z wyłączeniem poniższych części na które jest zagwarantowana cena w trakcie trwania umowy Laser do: Capsula XL II - P839Y100027, Drypix 4000 - P839Y0060A, Zasilacz do: Capsula XL II - P125N0134, Drypix 4000 - P125Y0067A, Płytą główna do: Capsula XL II, Drypix 4000 - P113Y100318D. - serwis zdalny oraz wsparcie telefoniczne lub przez pocztę elektroniczną w rozwiązaniu problemów związanych z pracą urządzeń; - kwartalne wizyty serwisowe związane z programem kontroli jakości systemu FCR Zakres prac wykonywanych według zaleceń producenta podczas przeglądu I Czytnik płyt obrazowych CAPSULA XL II 1.Sprawdzenie i analiza logów błędów. 2.Sprawdzenie obrazów/przenoszenia płyt. 3.Sprawdzenie zespołu pozycjonującego kasety ( czyszczenie wałków gumowych oraz gumowych stawek). 4.Sprawdzenie zespołu transportującego płyty (czyszczenie wałków absorbujących drgania, prowadnic, wałków gumowych oraz walka szczotkowego ( wymiana po 2 latach od instalacji). 5.Sprawdzenie zespołu pozycjonująco-transportującego (czyszczenie prowadnic i prowadnic czyszczących). 6.Sprawdzenie zespołu transportującego za odczytać (czyszczenie wałków absorbujących drgania, prowadnic, wałków gumowych). 7.Sprawdzenie zespołu skanującego (czyszczenie szczytem antystatycznych, pasków napędowych). 8.Sprawdzenie zespołu kolektora światła. 9.Sprawdzenie zespołu kasującego (czyszczenie prowadnic, wałków gumowych) 10.Wymiana łap kasujących ( po 2 latach) 11.Czyszczenie wnętrza czytnika, filtrów wentylacyjnych 12.Sprawdzenie działania czytnika Stacja lekarska 1.Czyszczenie wnętrza komputera, sprawdzenie działania. Konsula CR 1.Czyszczenie wnętrza komputera, sprawdzenie działania. Drukarka termiczna DRYPIX 4000 1.Sprawdzenie i analiza logów błędów. 2.Sprawdzenie systemów wydruku (geometria, gęstość optyczny). 3.Sprawdzenie działania blokad oraz wentylatorów. 4.Czyszczenie walka czyszczącego (wymiana co 3 lata). 5.Czyszczenie filtrów (wymiana filtra sekcji chłodzącej co 3 lata). 6.Czyszczenie wnętrza kamery. 7.Sprawdzenie i czyszczenie pasków i wałków napędowych. 8.Czyszczenie zespołu densytometrycznego. 9.Czyszczenie zespołu wywoływanie termicznego. 10.Sprawdzenie działania, kalibracja i kontrola systemu wydruku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504212004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość wizyt związanych z programem jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.pl/aktualnosci/kanal-274/zamowienia-publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach