Przetargi.pl
Wykonanie podziału działek

Powiat Świdnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 21-047 Świdnik, ul. Niepodległości 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4687100 , fax. 081 4687112
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdnicki
    ul. Niepodległości 13 13
    21-047 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 081 4687100, fax. 081 4687112
    REGON: 43101946000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://swidniksp.bip.e-zeto.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie podziału działek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: 1) Wykonanie podziału 150 działek przyległych do drogi powiatowej nr 2110 L Bystrzejowice -Chmiel położonych w Obr Kawęczyn, ark 1 i 2 oraz Obr. Marysin gm. Piaski polegającego na wydzieleniu z nich gruntu zajętego pod pas drogowy. 2)Wykonanie podziału działki nr 260 - stanowiącej drogę nr 2110, polegającego na oddzieleniu na wysokości działki ewid. 230/3 działki stanowiącej drogę gminną. Zadanie 2: Wykonanie regulacji stanu prawnego, łącznie z wykonaniem niezbędnych podziałów działek o numerach: 781/1,781/2,782/1,782/3,783/6,783/4,783/5,783/3,783/9,783/2,783/12,783/11,783/10,784/3, 784/1,784/5,784/4,786/9,786/7, 786/8,787/3,787/1,787/2,788/3,788/4,788/7,788/9 ,789/5, 789/6,789/7,789/12,844/1,844/2,845/1,845/2,304/1,304/2,267/1,267/2,268/3,268/8,268/7,269/1,269/2,788/5,786/10,786/11,786/12. Zadanie 3: wykonanie podziału działki nr 258 o pow. 1.3100 ha poł. w Obręb Ewopole Gm. Trawniki, stanowiącej drogę publiczną 1812 L Trawniki-Ewopole. Celem podziału jest oddzielenie drogi powiatowej L1812 od drogi gminnej. Zadanie 4: Wykonanie podziału działki nr 1550 o pow. 0,4200 ha poł. w Obrębie Gardzienice Pierwsze Gm. Piaski stanowiącej drogę publiczną. Zadanie 5: Wykonanie podziału działki nr 368 o pow. 1,8700 ha na 4 działki oraz działki nr 369 o pow. 0,3600 ha na 3 działki poł. w Obrębie Jozefów Gm. Piaski.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy: 1) spełniający warunki określone w art.22 ust.1 i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z poźn. zm.), 2) zawarty w art.22 ust.1 pkt 2 ustawy, warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uważa się za spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych lub dysponuje osobami, które takie uprawnienia posiadają lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających wymagane uprawnienia. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez wykonawców, wg. formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy (wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ) 2. Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie przez wykonawcę lub osoby którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, uprawnień zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. świadectwa stwierdzającego nadanie uprawnień zawodowych w zakresie rozgraniczenia i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, o ile dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień zawodowych przedstawione przez wykonawcę zgodnie z pkt 3 dotyczą osób, którymi wykonawca będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://swidniksp.bip.e-zeto.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach