Przetargi.pl
Wykonanie podziałów i połączeń nieruchomości.

Gmina Dziwnów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-420 Dziwnów, ul. Szosowa 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3275163 , fax. 091 3275164
  • Data zamieszczenia: 2012-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziwnów
    ul. Szosowa 5 5
    72-420 Dziwnów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3275163, fax. 091 3275164
    REGON: 81168491800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dziwnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie podziałów i połączeń nieruchomości.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług z zakresu podziałów lub połączeń nieruchomości, stanowiących własność bądź użytkowanie wieczyste Gminy Dziwnów. Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany realizować każdorazowo na podstawie odrębnych zleceń Zamawiającego, z których wynikał będzie szczegółowy zakres prac. 2. Szacowaną wielkość zamówienia, opisaną ilością działek, powstałych w wyniku podziału i działek połączonych Zamawiający określa jako: a) 6 podziałów na dwie działki; b) 5 podziałów na trzy do pięciu działek; c) 5 podziałów na sześć do dziesięciu działek; d) 3 podziały, polegające na wydzieleniu więcej niż dziesięciu działek; e) 8 połączeń działek, bez względu na ilość łączonych działek. Sumaryczna szacowana wielkość zamówienia obejmuje ok. 128 działek, powstałych w wyniku podziałów lub połączeń. Powyższy opis wielkości zamówienia ma charakter szacunkowy, orientacyjny i ma stanowić dla Wykonawcy opis pomocniczy, pozwalający Wykonawcy na precyzyjną wycenę przedmiotu zamówienia. 3. W ramach usługi podziału nieruchomości, będącej przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie, zgodnie z wyborem Zamawiającego, zrealizować przedmiot umowy w trzech etapach, obejmujących wykonanie: a) wstępnego projektu podziału działki, w 4 egzemplarzach, wraz z wypisem i wyrysem dla działki podlegającej podziałowi; termin wykonania wstępnego projektu podziału - 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia protokolarnego przekazania zlecenia; b) dokumentacji niezbędnej do wydania decyzji, dotyczącej podziału działki, tj. mapy z projektem podziału w 4 egzemplarzach, wykazu zmian gruntowych w 4 egzemplarzach, protokołu z przyjęcia granic; termin wykonania prac - 45 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania przez Zamawiającego postanowienia pozytywnie opiniującego wstępny projekt podziału; c) dokumentacji przeznaczonej do wprowadzenia podziału do ksiąg wieczystych, (tj. wykaz zmian danych ewidencyjnych, projekt podziału); termin wykonania prac - 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia otrzymania ostatecznej decyzji podziałowej. 4. Połączenie nieruchomości będzie polegało na wykonaniu dokumentacji przeznaczonej do wprowadzenia w księgach wieczystych połączenia działek - bez względu na ilość łączonych działek, (tj. wykaz zmian danych ewidencyjnych, kopia mapy); termin wykonania prac - 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia protokolarnego przekazania zlecenia. 5. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010 roku Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 07 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości ( Dz. U z 2004 r. Nr 268, poz. 2663)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712221001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1.500,00 PLN, (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dziwnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach