Nadodrzański Oddział Straży Granicznej ogłasza przetarg
- Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Poprzeczna 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 358 20 84 , fax. 68 358 27 22
- Data zamieszczenia: 2011-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej
ul. Poprzeczna 1 1
66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
tel. 68 358 20 84, fax. 68 358 27 22
REGON: 97059875600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie podłogi podniesionej w budynku nr 3 Placówki Straży Granicznej w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonania podłogi podniesionej w pomieszczeniu Service Desk-u znajdującego się w budynku nr 3 na terenie Placówki SG w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 4. Zakres prac przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: - Wykonanie konstrukcji nośnej stalowej z profili C40-40-2 mm, wspartej na słupkach stalowych o regulowanej wysokości zamocowanych do podłogi za pomocą kołków lub kleju. - Ułożenie płyt podłogowych z gipsu integralnego obustronnie impregnowanego typ FHB 28 lub równoważny, o wymiarach 60 x 60cm i gr. 28mm łączonych na pióro - wpust o łącznej powierzchni ok 40m2. - Wykonanie zabudowy pionowej stopni audytoryjnych z płyt z gipsu integralnego obustronnie impregnowanego typ FHB 28 lub równoważny. - Impregnacja podłoża środkiem przeciw pyłowym. - Zamontowana podłoga powinna spełniać poniższe parametry techniczne: 1. klasa obciążenia (wg PN-EN 13213:2002) 3kN; 2.właściwości ppoż (wg PN-EN 13501-1:2002) A1 (materiał niepalny); 3. odporność ogniowa (wg PN-EN 13501-2:2002) REI 30. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz dodatkowe informacje związane z opisem przedmiotu zamówienia i sposobem jego wykonania określone są w: 1. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6 do SIWZ); 2. Rysunek - przekrój przez pomieszczenie operacyjne Sernice Desk (załącznik nr 7 do SIWZ). 3. Uczestnicy postępowania mogą złożyć wizytę w miejscu realizacji robót w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów oraz ryzyka związanego z inwestycją oraz uzyskania wszelkich danych niezbędnych do przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zadania. - Materiały, które mają być użyte do wykonania zamówienia. Do wykonania zamówienia publicznego Wykonawca użyje materiałów dostarczonych we własnym zakresie. Dostarczone wyroby powinny być I gatunku, odpowiednio oznakowane, posiadające wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa oraz dokumentację techniczną w języku polskim niezbędną do normalnego korzystania przez Zamawiającego z wyrobu, tj.: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, schematy. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi wyłącznie w oparciu o materiały budowlane zgodne z polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku: 1) europejskimi aprobatami technicznymi; 2) wspólnymi specyfikacjami technicznymi; 3) normami międzynarodowymi i 4) innymi technicznymi systemami odniesienia ustanowionymi przez europejskie organy normalizacyjne chyba, że w odniesieniu do danego typu materiału nie sformułowano żadnych wymagań, ewentualnie zaś z: 1) polskimi normami; 2) polskimi aprobatami technicznymi; 3) polskimi specyfikacjami technicznymi. - Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, albo odmiennych z tym, że Wykonawca jest wówczas zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego materiały do wykonania przedmiotowej roboty budowlanej spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - W przypadku sytuacji o której mowa powyżej Zamawiający wymaga złożenia opisu oferowanych materiałów wraz z ofertą. - Roboty budowlano - remontowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: 1. obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zaś ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623); 2. zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej; 3. obowiązującymi w powyższym zakresie normami; 4. ustalonymi w niniejszym postępowaniu (SIWZ) warunkami - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną