Przetargi.pl
WYKONANIE PLANSZ POGLĄDOWYCH, BANERÓW ORAZ TABLIC - sprawa nr 63/2012

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 458 32 90, 458 32 00 , fax. 56 458 32 22
  • Data zamieszczenia: 2012-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
    ul. Czwartaków 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 458 32 90, 458 32 00, fax. 56 458 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PLANSZ POGLĄDOWYCH, BANERÓW ORAZ TABLIC - sprawa nr 63/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania plansz poglądowych, banerów oraz tablic zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ), w ilościach zgodnie z ust. 2 oraz formularzem ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z dostawą do Odbiorcy. Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących pozycji (plansz, banerów, tablic itd.): 1. Patron Centrum Szkolenia Logistyki - wycięta postać na tle płyty PCV szt. 2; 2. Logo Centrum Szkolenia Logistyki - wycięte logo na tle płyty PCV szt.2; 3. Patron Centrum Szkolenia Logistyki (120cm x 100cm - plansza) szt. 1; 4. Logo Centrum Szkolenia Logistyki (100cm x 100cm - plansza) szt. 1; 5. Patron Centrum Szkolenia Logistyki (120cm x 120cm - plansza) szt. 6; 6. Logo Centrum Szkolenia Logistyki (120cm x 120cm - plansza) szt. 6; 7. Patron Centrum Szkolenia Logistyki (100cm x 100cm - plansza) szt. 11; 8. Logo Centrum Szkolenia Logistyki (100cm x 100cm - plansza) szt. 11; 9. Patron Centrum Szkolenia Logistyki (110cm x 100cm - plansza) szt. 1; 10. Logo Centrum Szkolenia Logistyki (110cm x 100cm - plansza) szt. 1; 11. Godło Rzeczpospolitej Polskiej (89,5cm x 103cm / 110cm) szt. 2; 12. Baner z Logo Centrum Szkolenia Logistyki (100cm x 100cm) szt. 3; 13. Logo Centrum Szkolenia Logistyki (100cm x 100cm - pleksi) szt. 1; 14. Logo Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych (50cm x 50cm - pleksi) szt. 1; 15. Gryf z Logo Centrum Szkolenia Logistyki (50cm x 50cm - pleksi) szt. 1; 16. Logo NATO (80cm x 100cm - pleksi) szt. 1; 17. Tablica nad wejściem do Sali Konferencyjnej (110cm x 50cm) szt. 1; 18. Tablica biograficzna (115x 40cm) szt. 1. CPV - Opis przedmiotu zamówienia według wspólnego słownika zamówień: 79340000-9. Zamówienie będzie realizowane dwuetapowo: w pierwszym etapie Wykonawca, w terminie 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, winien wykonać, zgodnie z rysunkami poglądowymi zamieszczonymi w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ), projekty, po jednym dla każdej pozycji asortymentowej i następnie przedstawić je do akceptacji Zamawiającemu. Zamawiający w ciągu dwóch dni roboczych zatwierdza projekty, bądź zgłasza Wykonawcy swoje uwagi celem naniesienia poprawek. Po uzyskaniu ostatecznej akceptacji wersji projektu przez Zamawiającego, Wykonawca przystępuje do drugiego etapu tj. realizacji zamówienia. Brak akceptacji projektu ze strony Zamawiającego uniemożliwia całkowitą realizację usługi oraz nie może wpływać na zmianę terminu realizacji. Wykonawca, w terminie do dwóch dni roboczych od daty zawarcia umowy, odbierze od upoważnionego Przedstawiciela Zamawiającego (zgodnie z § 2 ust. 6 Załącznika nr 3 do SIWZ) wzory podobizn postaci oraz symbole graficzne niezbędne do wykonania usługi w plikach JPG w wersji elektronicznej na nośniku informacji. Po wykonaniu przedmiotu umowy Wykonawca ma obowiązek, w terminie 14 dni od daty protokolarnego przyjęcia wykonanej usługi, zwrócić i dostarczyć nieodpłatnie Zamawiającemu materiały, o których mowa w ust. 4. Wykonawca nie jest uprawniony do wykorzystywania przekazanych materiałów, zgodnie z ust. 4, w celach innych niż wykonanie usługi objętej niniejszym postępowaniem. Przedmiot zamówienia winien być wykonany i dostarczony do siedziby Odbiorcy w terminie określonym w Rozdziale V SIWZ. Materiały wykorzystane do wykonania plansz, banerów oraz tablic winny być objęte gwarancją producenta przez okres minimum 12 miesięcy od daty protokolarnego przyjęcia wykonanej usługi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach