Przetargi.pl
Wykonanie planów zagospodarowania terenów cmentarzy komunalnych w Kobierzycach i Bielanach Wrocławskich oraz dodatkowo dokumentacji projektowo-technicznej miejsc parkingowych z infrastrukturą przy cmentarzu w Kobierzycach.

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2012-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie planów zagospodarowania terenów cmentarzy komunalnych w Kobierzycach i Bielanach Wrocławskich oraz dodatkowo dokumentacji projektowo-technicznej miejsc parkingowych z infrastrukturą przy cmentarzu w Kobierzycach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja p/n /Wykonanie planów zagospodarowania terenów cmentarzy komunalnych w Kobierzycach i Bielanach Wrocławskich oraz dodatkowo dokumentacji projektowo-technicznej miejsc parkingowych z infrastrukturą przy cmentarzu w Kobierzycach./ Lokalizacja parkingu i cmentarzy: Kobierzyce (dz. 158/6, 158/7,157/1) Bielany Wrocławskie (dz. 176/1 oraz 176/4). Plan zagospodarowania terenu cmentarza w Kobierzycach, jak i dokumentacja projektowo-techniczna miejsc parkingowych z infrastrukturą muszą być zgodne z istniejącym projektem rewaloryzacji miejscowości Kobierzyce. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia weźmie pod uwagę obowiązujące w tym zakresie przepisy ustawy z dnia 31.01.1959 r. /o cmentarzach i chowaniu zmarłych/ (t.j. Dz. U. 2011 Nr 118. poz. 687 ze zm.) i przepisy wykonawcze oraz następujące wymagania Zamawiającego: 1. 1. Plany zagospodarowania cmentarzy w Kobierzycach i Bielanach Wr. powinny przewidywać: - drogi prowadzące do pól grzebalnych, ciągi komunikacyjne umożliwiające między innymi swobodny przemarsz konduktu żałobnego oraz służb technicznych, - rozprowadzenia wody wraz z punktami jej czerpania, - pola grzebalne, każde pole grzebalne powinno mieć odrębne oznaczenie, a w granicach pól grzebalnych powinny być ponumerowane groby, - odprowadzenia wód opadowych, - elementy małej architektury w tym min.: ogrodzenia, oświetlenia terenu, ławki, miejsca gromadzenia odpadów z terenu cmentarza, sanitariaty, - zadrzewienie, inwentaryzacja zieleni z programem pielęgnacji dostosowanym do istniejących warunków, - zabezpieczenia, oznakowania i wyposażenia terenu wynikających z obowiązujących przepisów p.poż. Każdy z planów zagospodarowania cmentarzy zostanie dostarczony do Zamawiającego w formie papierowej po 3 egz. i w formie elektronicznej na płycie cd w formacie pdf. 2.1 Kompletna pełnobranżowa dokumentacja projektowo-techniczna musi obejmować wykonanie miejsc parkingowych wraz z oświetleniem, odwodnieniem i podniesieniem terenu cmentarza (nowej części) o co najmniej 0,50 m w miejscowości Kobierzyce z wykorzystaniem gruntu związanego z budową miejsc parkingowych (wykorzystanie mas ziemnych) oraz ogrodzenia starej i nowej części cmentarza. 2.2 Po stronie Wykonawcy jest: na własny koszt pozyskanie mapy do celów projektowych, uzyskanie w niezbędnym zakresie i na swój koszt opinii, uzgodnień, pozwoleń w tym pozwolenia wodno-prawnego, wymaganych odrębnymi przepisami (za wyjątkiem opłat przyłączeniowych), które umożliwią uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę. Wykonawca uwzględni przy projektowaniu także ogólne wytyczne Zamawiającego przez niego sformułowane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Dokumentacja projektowo-techniczna parkingu powinna wynikać z planu zagospodarowania terenu cmentarza w Kobierzycach. 2.3. Wykonawca złoży w imieniu Zamawiającego wniosek i uzyska ostateczną decyzję pozwolenie na budowę, oraz przeniesie prawa autorskie na rzecz Zamawiającego. 3.1. Uwagi końcowe: - wszelkie materiały końcowe niezbędne do projektowania Wykonawca pozyskuje własnym kosztem i staraniem (w tym ekspertyzy, opinie, badania i pomiary, podkłady geodezyjne itp.); - dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi, że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i może być skierowana do realizacji. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie o którym mowa wyżej stanowią integralną część zamówienia; - Wykonawca ma obowiązek przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną dokumentacją i warunkami, w jakich przyjdzie realizować przedmiot zamówienia oraz przewidzieć cały przebieg prac projektowych, a wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji uwzględnić w podanej cenie, Wykonawca skoordynuje projekt z projektem drogowym ul. Spółdzielczej w Kobierzycach. 3.2. Kompletna pełnobranżowa dokumentacja projektowo - techniczna parkingu z infrastrukturą powinna zawierać : - projekt budowlany (5 egz., w tym 2 egz. z oryginalnymi pieczątkami organów wydających pozwolenie na budowę), zaopatrzonego w oświadczenie o kompletności i dokonane uzgodnienia, - projekt wykonawczy wraz ze wszystkimi projektami branżowymi - po 5 egz., - opracowania do realizacji robót, jak np. projekt organizacji ruchu, projekt zjazdów, operat dendrologiczny, - przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie w poszczególnych branżach, po 2 egz., - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - po 2 egz. z każdej z branż, - całość dokumentacji projektowo - technicznej w wersji elektronicznej - w formie PDF i DWG na płytce CD - 2 egz., - pozwolenie na budowę z klauzulą ostateczności. 3.3. Wykonawca w ramach otrzymanego zamówienia zobowiązany jest do: - dokonania innych uzgodnień i opracowań wynikających z obowiązujących przepisów prawa - wykonania wszystkich wymaganych opracowań lub działań nieprzewidzianych niniejszym zakresem, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, - na bieżąco informowania Zamawiajacego o przebiegu wykonywanych prac projektowych i informowanie o spotkaniach uzgodniających z branżowcami, - przedłożenia pełnej dokumentacji do właściwego organu celem uzyskania pozwolenia na budowę, - dokonanie jednokrotnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarami robot, w oparciu o aktualne składniki cenotwórcze na żądanie Zamawiającego w terminie do dwóch lat od zakończenia realizacji zamówienia, - udzielanie odpowiedzi na zapytania Wykonawców robót budowlanych w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane. 3.4 Wykonawca sporządzając dokumentacje projektowo-techniczne uwzględni wymagania art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010 Nr 113 poz. 759 ze zm ). Wykonawca przy sporządzaniu dokumentacji projektowo-technicznej musi uwzględnić w zakresie jej formy i treści: a) miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego (mpzp), dostępny u Zamawiajacego - G. Maszka tel. 71/36-98-180, b) przepisy zawarte w akcie wykonawczym do ustawy - Prawo zamówień publicznych, c) przepisy rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. /w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego/ ( Dz.U. z 2004 Nr 202, poz. 2072) d) przepisy rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. /w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym/ ( Dz. U. z 2004 Nr 130, poz.1389). Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych za odrębnym, ustalonym w ofercie wynagrodzeniem; wynagrodzenie za nadzór autorski będzie wypłacane w trakcie realizacji inwestycji na podstawie odrębnej umowy. Zamawiający informuje, że przy projektowaniu należy uwzględnić w przedmiarze robót przy robotach ziemnych wywóz urobku na teren wyrobiska w miejscowości Tyniec n/Ślęzą. Składowanie ziemi i gruzu jest nieodpłatne. Wykonawca robót budowlanych zapewni własny transport na miejsce przeznaczenia oraz sprzęt do formowania gromadzonego gruntu i poniesie koszty z tym związane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium (przy składaniu ofert) - w kwocie 1.100 zł na konto Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację -- nazwę przetargu. Potwierdzenie wniesienia wadium (może być to kserokopia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium w postaci gwarancji i poręczeń złożyć w oryginale w kasie, a potwierdzoną /za zgodność/ kserokopię dołączyć do oferty. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert . Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu zostanie ono zdeponowane w kasie Urzędu Gminy Kobierzyce - pok. 22. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu znajdzie się ono na podanym rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z przepisami prawnymi i powinny zawierać wskazany niżej element: - zobowiązanie Gwaranta do /zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, albo - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo - Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy/ Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 5. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy albo nie wniósł zabezpieczenia umowy jeżeli było wymagane. 7. Oferta w trakcie trwania procedury od terminu składania ofert podanego w SIWZ poprzez wybór oferty do terminu podpisania umowy (termin związania ofertą 30 dni) winna być przez cały okres zabezpieczona wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach