Przetargi.pl
WYKONANIE PLACU ZABAW WRAZ Z SIŁOWNIĄ ZEWNĘTRZNĄ W BUKÓWKU

Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 960 724 , fax. 713 173 405
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
    Plac Wolności 5
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 713 960 724, fax. 713 173 405
    REGON: 69291493227000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.srodaslaska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PLACU ZABAW WRAZ Z SIŁOWNIĄ ZEWNĘTRZNĄ W BUKÓWKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYKONANIE PLACU ZABAW wraz z Siłownią zewnętrzną W Bukówku Zadanie obejmuje: Wykonanie dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia budowy placu zabaw i siłowni zewnętrznej, zgłoszenie budowy oraz wykonanie tj. budowa nawierzchni bezpiecznej, montaż urządzeń placu zabaw, urządzeń siłowni zewnętrznej, towarzyszących elementów małej architektury, ogrodzenia oraz nasadzenie roślin celem oddzielenia strefy placu zabaw od siłowni. Miejsce realizacji Lokalizację placu zabaw i urządzeń siłowni zewnętrznej przewiduje się na terenie działki nr 145 w Bukówku gm. Środa Śląska, z zapewnionym dojazdem i dojściem od strony działki drogowej nr 86. Działka nr 145 zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego przeznaczona jest na tereny sportu i rekreacji. Projektowane zagospodarowanie terenu należy dostosować do istniejącego uzbrojenia terenu. Stan istniejący Teren objęty inwestycją jest to nawierzchnia gruntowa trawiasta, znajdująca się przy istniejącym boisku sportowym. Nie wyklucza się istniejącego uzbrojenia podziemnego innego niż wskazane na mapie. Parametry obiektu Planowana powierzchnia przeznaczona do budowy placu zabaw i siłowni zewnętrznej to 300 m2 (15x20m) – może być zmienna w zależności od dobranych urządzeń i ich rozlokowania. Parametry projektowanej nawierzchni Wykonana wewnątrz ogrodzenia placu, na podkładzie z geowłókniny, głębokość dostosowana do urządzeń zabawowych, żwirek płukany o frakcji 0,25-8mm, bez frakcji iłowych i pyłowych. Zgodna z aktualną wersją norm z grupy PN-EN 1176 i PN-EN 1177. Parametry projektowanego ogrodzenia Wszystkie urządzenia placu zabaw i siłowni zewnętrznej należy ogrodzić. Ogrodzenie panelowe z prętów stalowych grubości 6/5/6 mm, wysokości 100-110 cm, z obrzeżami betonowymi zapobiegającymi przesypywaniu się żwirku. Słupki stalowe. Wszystkie elementy ogrodzenia ocynkowane i malowane proszkowo na kolor zielony RAL 6010,6018 lub zbliżony. Ogrodzenie systemowe zawierające wszystkie niezbędne elementy systemu. Łączna długość wraz z furtką ok 70 mb. Furtka szt. 1 o szerokości 100 cm w świetle otwierana do zewnątrz. Zabezpieczenie istniejących drzew na terenie placu budowy Drzewa zlokalizowane w pobliżu prowadzenia prac na czas budowy placu zabaw należy osłonić przed uszkodzeniami mechanicznymi (osłonięta musi być bryła korzeniowa i pnie do wysokości narażonej na ewentualne uszkodzenia). W obrębie drzew należy maksymalnie ograniczyć poruszanie się pojazdów, nie wolno parkować, składować materiałów budowlanych, zwłaszcza kruszyw, betonu, cegieł, płynnych chemikaliów i innych substancji mogących negatywnie wpływać na drzewa. Pnie drzew, które znajdą się w pobliżu przejazdu pojazdów mechanicznych i innych robót budowlanych należy obłożyć deskami łączonymi ze sobą za pomocą sznura bądź drutu. Nawierzchnia trawiasta Po wykonaniu placu zabaw należy uzupełnić humus, wyrównać teren, zagrabić i zasiać trawę w strefie min 1 m od wykonanego placu zabaw oraz w obszarach zniszczonych i naruszonych podczas prac budowlanych związanych z budową placu zabaw. Trawniki mają być równomiernie obsiane bez łysin i prześwitów. Mieszanka nasion wytrzymałych, odpornych na uszkodzenia i szybko regenerujących. Obsługa placu budowy Materiały na budowę powinny być przewożone odpowiednimi środkami transportu, żeby uniknąć uszkodzeń, trwałych odkształceń oraz zgodnie z przepisami BHP i ruchu drogowego. Należy unikać wjazdu ciężkiego sprzętu budowlanego i pojazdów oraz nadmiernego utwardzenia gleby i stref korzeniowych w rzucie korony drzew celem ich ochrony. Montaż Wykopanie dołków pod fundamenty i osadzenie urządzeń wg wytycznych producenta. Wykonanie montażu urządzeń mogą dokonywać osoby, firmy przeszkolone w tym celu przez producentów zabawek oraz w oparciu o instrukcje montażu, zaleceń, wskazówek i pod nadzorem dostawcy. Nasadzenia Zadanie obejmuje wykonanie nasadzeń roślin żywopłotowych bezpiecznych dla dzieci celem stworzenia przegrody wewnątrz placu między strefą zabaw a siłownią. Sadzenie z pełną zaprawą dołów ziemią urodzajną. Proponowany gatunek to forsycja. Zakres prac Wykonawcy: 1) wykonanie niezbędnej dokumentacji, zatwierdzenie jej przez Zamawiającego, zgłoszenie budowy do Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej na podstawie otrzymanej od Zamawiającego mapy zasadniczej wraz z wykonaniem i złożeniem do Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. 2) wykonanie nawierzchni bezpiecznej, trwały montaż w gruncie urządzeń placu zabaw, urządzeń siłowni zewnętrznej, towarzyszących elementów małej architektury oraz ogrodzenia; 3) wykonanie przegrody pomiędzy strefą siłowni zewnętrznej a placem zabaw w postaci nasadzeń roślin żywopłotowych (proponowany gatunek: forsycja); 4) nadmiar ziemi pozostały z wykopów złożyć/rozplantować w miejsce wskazane przez Inwestora w obrębie działki objętej inwestycją. 5) Dostawa oraz montaż poniżej opisanych urządzeń: Lp. Nazwa Sztuk Parametry techniczne/Opis Podane urządzenia muszą zostać optymalnie rozlokowane, z uwzględnieniem stref bezpieczeństwa. Parametry, wymiary oraz rozwiązania techniczne oferowanych urządzeń mogą odbiegać od podanych przy czym urządzenia nie mogą być gorsze niż opisane poniżej i muszą być usytuowane zgodnie z obowiązującymi normami bezpieczeństwa. Kolorystyka urządzeń spójna. Główne elementy konstrukcyjne – ‘nogi’ ze stali nierdzewnej. 1 Zestaw zabawowy 1 Zestaw zawiera: ślizg x2, podest 90cm x3, podest 60 cm x4, wejście po drabince, przejście rurowe, pomost stały, pomost linowy, wejście po ściance wspinaczkowej, zjazd strażacki. Konstrukcja metalowa ocynkowana i malowana proszkowo, z profilu kwadratowego 6x6 cm, podesty HDPE, boczki daszki HDPE, ślizg ze stali nierdzewnej, rura zbrojona powlekana polipropylenem, rura z PE śr 50cm wew. Przedział wiekowy: 3-15 lat. Ilość osób: 5. Wymiary urządzenia: 738x584 cm, wys. 300 cm. Wymiary strefy bezpieczeństwa: 1188x1004 cm Przykładowa wizualizacja: 2 Huśtawka wagowa 1 Urządzenie o konstrukcji metalowej ocynkowanej i malowanej proszkowo, siedziska HDPE. Długość i szerokość urządzenia: 285x50cm, wys. 90 cm, WSU: 75 cm, strefa bezpieczeństwa 585x350cm. Przykładowa wizualizacja: 3 Huśtawka wahadłowa 1 Huśtawka o konstrukcji metalowej ocynkowana i malowana proszkowo, łańcuch techniczny din 6 ocynk. Siedziska: typu koszyk z łańcuszkiem x1 i płaskie guma x1. Wymiary urządzenia: 320x205cm, wys. 220 cm. Wymiary strefy bezpieczeństwa 760x350 cm. Ilość osób: 2. Przedział wiekowy: 3-15 lat. Przykładowa wizualizacja: 4 Tablica informacyjna dwustronna (dla placu zabaw i dla siłowni) 1 Zawierającą zasady i warunki korzystania z placu zabaw i siłowni zewnętrznej, numery alarmowe, numer telefonu do Zarządcy placu zabaw oraz adres placu. Konstrukcja metalowa ocynkowana i malowana proszkowo. Długość i szerokość: 50x20cm, wys.: 180 cm. Treść uzgodniona wcześniej z Zamawiającym. Przykładowa wizualizacja: 5 Ławka z oparciem 1 Konstrukcja metalowa ocynkowana i malowana proszkowo z deskowaniem zabezpieczonym przed czynnikami zewnętrznymi. Długość i szerokość: 150x70cm, wys. 87 cm, dopuszczalne obciążenie nie mniejsze niż 200 kg. Przykładowa wizualizacja: 6 Kosz na śmieci z daszkiem 1 Konstrukcja metalowa z daszkiem, elementy ocynkowane i malowane proszkowo, dł. i szer.: 70x40cm, wys. 90cm, pojemność 35l. Kolor do ustalenia. Przykładowa wizualizacja: URZĄDZENIA SIŁOWNI ZEWNĘTRZNEJ Specyfikacja techniczna: pylon – rura nośna o śr. 89 mm i gr. 4 mm, blacha stalowa o gr. 1,5 mm. Urządzenie – profil metalowy100x50 mm, pozostałe rury o śr. 42,3 mm i gr. 3mm. Rury i śruby zabezpieczone zaślepkami z tworzywa sztucznego. Siedziska i oparcia wykonane z tworzywa sztucznego o gr. 30 mm. Wszystkie elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez malowanie farbami proszkowymi, ocynkowane. Wszystkie uchwyty i rączki zrobione z polichlorku winylu. Urządzenia montowane po dwa do 1 pylonu: orbitrek+wioślarz i wyciąg górny+wyciskanie siedząc. Urządzenia muszą zawierać instrukcje użytkowania słowna i obrazkowa na pylonach. 7 Wyciąg górny 1 Wymiary:(DxSxW) 875x1022x1756 cm. Waga maszyny: 46,8 kg. Maksymalna nośność urządzenia: min. 130 kg. Przykładowa wizualizacja: 8 Wyciskanie siedząc 1 Wymiary (DxSxW): 875x1022x1756cm. Waga maszyny: 46,8 kg. Maksymalna nośność urządzenia: min.130 kg. Przykładowa wizualizacja: 9 Wioślarz 1 Wymiary (DxSxW): 987x957x962cm. Waga maszyny: 45,2 kg. Maksymalna nośność urządzenia: min. 130 kg. Przykładowa wizualizacja: 10 Wahadło 1 Wymiary (DxSxW): 792x767x1620 mm. Waga maszyny: 29,8 kg. Maksymalna nośność urządzenia: min. 130 kg. Przykładowa wizualizacja: WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA: Wymagania dotyczące urządzeń i nawierzchni: • Urządzenia należy posadowić i zamontować zgodnie z technologią, systemem oraz przedłożoną instrukcją montażu producenta sprzętu w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowania oraz spełniający obowiązujące w tym zakresie aktualne normy bezpieczeństwa. • Urządzenia małej architektury takie jak ławka, kosz czy ogrodzenie powinny posiadać deklarację producenta o zgodności urządzeń z normami. • Urządzenia siłowni zewnętrznej powinny zawierać instrukcję obsługi słowną i obrazkową umieszczoną na pylonie. • Nawierzchnię placu zabaw należy wykonać zgodnie z aktualną wersją normy PN-EN 1177:2009. • Wykonanie montażu urządzeń mogą dokonywać osoby/firmy przeszkolone w tym celu przez producentów zabawek oraz w oparciu o instrukcje montażu, zalecenia, wskazówki i pod nadzorem dostawcy. • Dopuszcza się urządzenia różnych producentów przy zachowaniu określonych w zamówieniu minimalnych wymiarów, materiałów i funkcji, minimalnego składu oraz zapewnieniu spójności wizualnej i kompozycyjnej urządzeń. • Urządzenia powinny: ◦ posiadać umieszczony przez producenta czytelny znak poziomu podstawowego, wskazującego wysokość, na jakiej montaż w gruncie gwarantuje stabilność sprzętu (znak ten powinien być równy z nawierzchnią lub płaszczyzną placu), ◦ być oznaczone tabliczką znamionową zawierającą informację o numerze katalogowym pozwalającym na ich identyfikację w karcie technicznej urządzenia i certyfikacie, nazwie i adresie producenta lub upoważnionego przedstawiciela, dacie produkcji, numerze seryjnym, numerze i dacie normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano. • Urządzenia placu zabaw i siłowni zewnętrznej muszą posiadać aktualne atesty i certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą, potwierdzające zgodność z integrowanymi polskimi i europejskimi aktualnymi wersjami norm odpowiednio: PN-EN 16630:2015-06 – dla urządzeń siłowni zewnętrznej i norm z grupy PN-EN 1176 obowiązujących w zakresie urządzeń placu zabaw. a) PN-EN 1176-1:2017-12 Wyposażenie placu zabaw i nawierzchnie. Część 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań. b) PN-EN 1176-2:2017-12 Wyposażenie placu zabaw i nawierzchnie. Część 2: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań huśtawek. c) PN-EN 1176-3:2017-12 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 3: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań zjeżdżalni. d) PN-EN 1176-4+AC:2019-03 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 4: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań kolejek linowych. e) PN-EN 1176-5:2019 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 5: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań karuzeli. f) PN-EN 1176-6+AC:2019-03 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 6: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań urządzeń kołyszących. g) PN-EN 1176-7:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 7: Wytyczne instalowania, sprawdzania, konserwacji i eksploatacji. h) PN-EN 1176-10:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 10: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań całkowicie obudowanych urządzeń do zabaw. i) PN-EN 1176-11:2014-11 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 11: Dodatkowe szczegółowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań dotyczące sieci przestrzennej. Wykonawca przekaże po wykonaniu usług: • karty techniczne urządzeń zawierające m.in. informacje o: numerze katalogowym urządzenia, konstrukcji i wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach, strefach bezpieczeństwa, instrukcjach użytkowania: wieku użytkownika, ilości osób które w jednym czasie mogą korzystać z urządzenia), rysunki w tym minimum jeden w kolorze (rzut z wymiarami i strefami bezpieczeństwa, widoki, wizualizacje • instrukcje montażu włącznie z danymi na temat odległości, szerokości, niezbędnymi rysunkami, informacjami dotyczącymi głębokości i szerokości fundamentowania, oraz informacjami którego urządzenia/ urządzeń tyczy się dana instrukcja, • certyfikaty (badania i inne dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z aktualnymi wersjami norm PN-EN 176 lub PN-EN 16630:2015-06 oraz innych obowiązujących w ich zakresie) • deklaracje producenta zgodności z normami lub certyfikaty i atesty dla urządzeń małej architektury poświadczające o dopuszczeniu do stosowania w kontakcie z dziećmi (np. ławka, kosz, ogrodzenie) oraz dla dostarczonego kruszywa na nawierzchnię. • pisemne oświadczenie o kompletności wykonania całości prac objętych zamówieniem (m.in. wykonanie nawierzchni i montaż urządzeń) w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowania oraz zgodność z normą PN-EN 1176 oraz innych obowiązujących w ich zakresie. • gwarancję wypełnioną gwarancję jakości – załącznik • klucz do furtki ogrodzenia Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia WYKONANIE PLACU ZABAW WRAZ Z SIŁOWNIĄ ZEWNĘTRZNĄ W BUKÓWKU - wykonanie podłoża i nawierzchni placu zabaw i siłowni zewnętrznej - montaż urządzeń zabawowych i urządzeń siłowni zewnętrznej - montaż ogrodzenia W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. • W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności1 bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. • Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4) W przypadku niespełnienie przez Wykonawcę wymagań wskazanych powyżej, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 5 000,00 PLN za każde zdarzenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) 1. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu musi być na wskazanym koncie w dniu i godzinie składania ofert wskazanym w dalszej części SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016, poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089, 1475 i 2201). 3. Wadium wniesione w formach innych niż pieniądz (gwarancje, poręczenia) muszą mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tzw. gwarancja na pierwsze żądanie) oraz muszą zostać przedłożone w formie oryginału. Gwarancja zapłaty wadium musi być ważna co najmniej przez cały okres związania ofertą, tj. 30 dni. W przypadku przedłożenia kopii dokumentu, lub jeżeli dokument nie będzie spełniał wymagań formalnych - oferta nie będzie zabezpieczona wadium i jako taka podlegać będzie odrzuceniu. (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP). W dokumencie złożonej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej muszą być zawarte wszystkie możliwości zatrzymania wadium przez Zamawiającego określone w art. 46 ustawy PZP, Lub Gwarancja będzie zawierała klauzulę o treści: Podejmujemy się bezwarunkowo i nieodwołalnie wypłacenia zamawiającemu kwoty do wysokości określonej powyżej po otrzymaniu pierwszego pisemnego żądania, bez konieczności jego uzasadnienia, o ile zamawiający stwierdzi w swoim żądaniu, że kwota roszczenia jest mu należna w związku z zaistnieniem, co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium, określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. .4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, Gmina Środa Śląska; Pl. Wolności 5, 55-300 Środa Śląska Bank PKO BP nr konta 79 1020 5242 0000 2802 0158 7898 z zaznaczeniem: wadium WYKONANIE PLACU ZABAW WRAZ Z SIŁOWNIĄ ZEWNĘTRZNĄ W BUKÓWKU WZP 271.1-14/20 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty potwierdzoną kserokopię a oryginał - należy złożyć oddzielnie w kasie Urzędu Miejskiego. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Okres ważności wadium musi obejmować okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Uzupełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert – (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu aktualne na dzień składania ofert - (zał. nr 3 do SIWZ); 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy, 6.Karty techniczne urządzeń -zawierające m.in. informacje o: numerze katalogowym urządzenia (zgodnym z numerem zawartym w certyfikacie do urządzenia), konstrukcji i wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach, strefach bezpieczeństwa, instrukcjach użytkowania: wieku użytkownika, ilości osób które w jednym czasie mogą korzystać z urządzenia), rysunki (rzut z wymiarami i strefami bezpieczeństwa, widoki, wizualizacje) - w tym minimum jeden w kolorze 7. Instrukcje montażu- włącznie z danymi na temat odległości, szerokości, rysunkami, informacjami dotyczącymi głębokości i szerokości fundamentowania, oraz informacją-numerem katalogowym urządzenia /urządzeń którego tyczy się dana instrukcja, 8.Certyfikaty-badania i inne dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z aktualnymi wersjami norm PN-EN 1176 lub PN-EN 16630:2015-06 oraz innymi obowiązującymi w ich zakresie 9. Deklaracje zgodności z normami- lub certyfikaty dla urządzeń małej architektury poświadczające o dopuszczeniu do stosowania w kontakcie z dziećmi (np. ławka, kosz, ogrodzenie). 10. Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach