Przetargi.pl
WYKONANIE PLACU ZABAW w RZECZYCY

Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 960 724 , fax. 713 173 405
  • Data zamieszczenia: 2020-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
    Plac Wolności 5
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 713 960 724, fax. 713 173 405
    REGON: 69291493227000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.srodaslaska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PLACU ZABAW w RZECZYCY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje: Wykonanie dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia budowy placu zabaw, zgłoszenie budowy, budowa placu zabaw tj. wykonanie nawierzchni bezpiecznej, montaż zestawu zabawowego i tablicy informacyjnej oraz wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. Miejsce realizacji Lokalizację placu zabaw przewiduje się na terenie działki nr 203/6 w miejscowości Rzeczyca gm. Środa Śląska w miejscu wskazanym przez Inwestora, z zapewnionym dojazdem i dojściem od strony działki drogowej nr 296/4. Działka nr 203/6 zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego przeznaczona jest na tereny zabudowy zagrodowej i zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej. Projektowane zagospodarowanie terenu należy dostosować do istniejącego uzbrojenia terenu. Stan istniejący Teren objęty inwestycją jest to nawierzchnia gruntowa trawiasta. Nie wyklucza się istniejącego uzbrojenia podziemnego innego niż wskazane na mapie. Parametry obiektu Planowana powierzchnia przeznaczona do budowy placu zabaw obejmuje strefę bezpieczeństwa urządzenia tj. 66,87 m2 w obszarze 13,42x7,57m. Parametry projektowanej nawierzchni Wykonana wewnątrz ogrodzenia placu, na podkładzie z geowłókniny, głębokość dostosowana do urządzeń zabawowych, żwirek płukany o frakcji 2-8mm, bez frakcji iłowych i pyłowych. Zgodna z aktualną wersją norm z grupy PN-EN 1176 i PN-EN 1177. Zabezpieczenie istniejących drzew na terenie placu budowy Drzewa zlokalizowane w pobliżu prowadzenia prac na czas budowy placu zabaw należy osłonić przed uszkodzeniami mechanicznymi (osłonięta musi być bryła korzeniowa i pnie do wysokości narażonej na ewentualne uszkodzenia). W obrębie drzew należy maksymalnie ograniczyć poruszanie się pojazdów, nie wolno parkować, składować materiałów budowlanych, zwłaszcza kruszyw, betonu, cegieł, płynnych chemikaliów i innych substancji mogących negatywnie wpływać na drzewa. Pnie drzew, które znajdą się w pobliżu przejazdu pojazdów mechanicznych i innych robót budowlanych należy obłożyć deskami łączonymi ze sobą za pomocą sznura bądź drutu. Nawierzchnia trawiasta Po wykonaniu placu zabaw należy uzupełnić humus, wyrównać teren, zagrabić i zasiać trawę w strefie min 1 m od wykonanego placu zabaw oraz w obszarach zniszczonych i naruszonych podczas prac budowlanych związanych z budową placu zabaw. Trawniki mają być równomiernie obsiane bez łysin i prześwitów. Mieszanka nasion wytrzymałych, odpornych na uszkodzenia i szybko regenerujących. Obsługa placu budowy Materiały na budowę powinny być przewożone odpowiednimi środkami transportu, żeby uniknąć uszkodzeń, trwałych odkształceń oraz zgodnie z przepisami BHP i ruchu drogowego. Należy unikać wjazdu ciężkiego sprzętu budowlanego i pojazdów oraz nadmiernego utwardzenia gleby i stref korzeniowych w rzucie korony drzew celem ich ochrony. Montaż Wykopanie dołków pod fundamenty i osadzenie urządzeń wg wytycznych producenta. Wykonanie montażu urządzeń mogą dokonywać osoby, firmy przeszkolone w tym celu przez producentów zabawek oraz w oparciu o instrukcje montażu, zaleceń, wskazówek i pod nadzorem dostawcy. Zakres prac Wykonawcy: 1) wykonanie niezbędnej dokumentacji, zatwierdzenie jej przez Zamawiającego, zgłoszenie budowy do Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej (na podstawie otrzymanej od Zamawiającego mapy zasadniczej i wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego) wraz z wykonaniem i złożeniem do Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. 2) wykonanie nawierzchni bezpiecznej żwirowej, trwały montaż w gruncie zestawu zabawowego i tablicy informacyjnej, 3) Nadmiar darni, ziemi, humus oraz inne pozostałości z wykopów należy usunąć - miejsce składowania i koszt utylizacji pozostaje po stronie wykonawcy. 5) Dostawa oraz montaż poniżej opisanych urządzeń: Lp. Nazwa Sztuk Parametry techniczne/Opis Podane urządzenia muszą zostać optymalnie rozlokowane, z uwzględnieniem stref bezpieczeństwa. Parametry, wymiary oraz rozwiązania techniczne oferowanych urządzeń mogą odbiegać od podanych przy czym urządzenia nie mogą być gorsze niż opisane poniżej i muszą być usytuowane zgodnie z obowiązującymi normami bezpieczeństwa. Kolorystyka urządzeń spójna. 1 Zestaw zabawowy 1 Wymiary urządzenia: dł. 953 x szer. 417 cm Wymiary strefy bezpieczeństwa: dł. 1343 x 757 cm Docelowy wiek użytkowników: 3-12 lat Elementy zabawowo-dekoracyjne: wieża z dachem czterospadowym; wieża otwarta; zjeżdżalnia ślimakowa; zjeżdżalnia prosta jednotorowa; zjazd strażacki typu frisbee z 5 spodkami; 2 elementy dekoracyjne z motywami roślinnymi i/lub zwierzęcymi zamontowane na szczytach słupów konstrukcyjnych; 3 panele zabawowo-edukacyjne: gra w kółko i krzyżyk, bulaj z elementem przezroczystym, jeden panel z trójwymiarowym obrazem głowy zwierzęcia; elementy sprawnościowe takie jak: poręcze do podciągania się, dwuelementowa ścianka wspinaczkowa; Specyfikacja materiałowa: - zjeżdżalnie, daszki, ścianki wspinaczkowe łukowe, tunele, panele zabawowe i edukacyjne oraz inne kolorowe elementy dekoracyjne wykonane z polietylenu niskiej gęstości LDPE barwionego w masie z dodatkiem stabilizatorów UV; elementy przezroczyste wykonane z poliwęglanu grubość 2 mm; grubość ścianki elementu różna dla każdej grupy i nie mniejsza niż 5 mm; podesty, schody i platformy wykonane ze stali pokrytej zanurzeniowo warstwą tworzywa gumowego o właściwościach antypoślizgowych i o grubości nie mniejszej niż 4mm; słupy konstrukcyjne o średnicy 114mm, poręcze oraz barierki wykonane ze stali cynkowanej oraz malowanej proszkowo; obejmy służące do montażu elementów sprawnościowych, zabezpieczających, zabawowych oraz podestów wykonane z aluminium malowanego proszkowo; wszystkie elementy złączne (tj. śruby, wkręty i nakrętki) wykonane ze stali nierdzewnej; Elementy konstrukcyjne: konstrukcja zestawu oparta na słupach o przekroju okrągłym posadowionych na prefabrykowanych bloczkach betonowych szt. 12, podestach kwadratowych szt.3, podeście trójkątnym, jednym prostokątnym podeście startowym oraz schodach zewnętrznych. Urządzenie nie gorsze niż zestaw zabawowy firmy DrSpil o nr kat. 511001, ze strony internetowej: https://spil.pl/klasyczne-511001/ Przykładowa wizualizacja: 4 Tablica informacyjna 1 Zawierającą zasady i warunki korzystania z placu zabaw i siłowni zewnętrznej, numery alarmowe, numer telefonu do Zarządcy placu zabaw oraz adres placu. Konstrukcja metalowa ocynkowana i malowana proszkowo. Długość i szerokość: 50x20cm, wys.: 180 cm. Treść uzgodniona wcześniej z Zamawiającym. Przykładowa wizualizacja: Obowiązki dotyczące zatrudnienia 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia „Budowa placu zabaw w Rzeczycy” - roboty ziemne – wykonanie nawierzchni bezpiecznej i wykorytowanie – pracownik do robót ziemnych 1) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności1 bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 2) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4) W przypadku niespełnienie przez Wykonawcę wymagań wskazanych powyżej, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 5 000,00 PLN za każde zdarzenie. Załączniki: 1. Wypis z planu miejscowego WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA: Wymagania dotyczące urządzeń i nawierzchni: • Zestaw zabawowy należy posadowić i zamontować zgodnie z technologią, systemem oraz przedłożoną instrukcją montażu producenta w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowania oraz spełniający obowiązujące w tym zakresie aktualne normy bezpieczeństwa. • Tablica informacyjna powinna posiadać deklarację producenta o zgodności z normami. • Nawierzchnię placu zabaw należy wykonać zgodnie z aktualną wersją normy PN-EN 1177:2009. • Wykonanie montażu urządzeń mogą dokonywać osoby/firmy przeszkolone w tym celu przez producentów zabawek oraz w oparciu o instrukcje montażu, zalecenia, wskazówki i pod nadzorem dostawcy. • Dopuszcza się urządzenia różnych producentów przy zachowaniu określonych w zamówieniu minimalnych wymiarów, materiałów i funkcji, minimalnego składu oraz zapewnieniu spójności wizualnej i kompozycyjnej urządzeń. • Zestaw zabawowy powinien: ◦ posiadać umieszczony przez producenta czytelny znak poziomu podstawowego, wskazujący wysokość, na jakiej montaż w gruncie gwarantuje stabilność sprzętu (znak ten powinien być równy z nawierzchnią lub płaszczyzną placu), ◦ być oznaczony tabliczką znamionową zawierającą informację o numerze katalogowym pozwalającym na identyfikację w karcie technicznej urządzenia i certyfikacie, nazwie i adresie producenta lub upoważnionego przedstawiciela, dacie produkcji, numerze seryjnym, numerze i dacie normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano. • Zestaw zabawowy musi posiadać aktualne atesty i certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą, potwierdzające zgodność z integrowanymi polskimi i europejskimi aktualnymi wersjami norm z grupy PN-EN 1176 ◦ PN-EN 1176-1:2017-12 Wyposażenie placu zabaw i nawierzchnie. Część 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań. ◦ PN-EN 1176-2:2017-12 Wyposażenie placu zabaw i nawierzchnie. Część 2: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań huśtawek. ◦ PN-EN 1176-3:2017-12 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 3: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań zjeżdżalni. ◦ PN-EN 1176-4+AC:2019-03 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 4: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań kolejek linowych. ◦ PN-EN 1176-5:2019 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 5: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań karuzeli. ◦ PN-EN 1176-6+AC:2019-03 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 6: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań urządzeń kołyszących. ◦ PN-EN 1176-7:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 7: Wytyczne instalowania, sprawdzania, konserwacji i eksploatacji. ◦ PN-EN 1176-10:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 10: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań całkowicie obudowanych urządzeń do zabaw. ◦ PN-EN 1176-11:2014-11 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 11: Dodatkowe szczegółowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań dotyczące sieci przestrzennej. Wykonawca przekaże po wykonaniu usług: • karty techniczne urządzeń zawierające m.in. informacje o: numerze katalogowym zestawu zabawowego, konstrukcji i wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach, strefach bezpieczeństwa, instrukcjach użytkowania: wieku użytkownika, ilości osób które w jednym czasie mogą korzystać z urządzenia), rysunki w tym minimum jeden w kolorze (rzut z wymiarami i strefami bezpieczeństwa, widoki, wizualizacje • instrukcje montażu włącznie z danymi na temat odległości, szerokości, niezbędnymi rysunkami, informacjami dotyczącymi głębokości i szerokości fundamentowania, oraz informacjami którego urządzenia/ urządzeń tyczy się dana instrukcja, • certyfikat dla zestawu zabawowego (badania i inne dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z aktualnymi wersjami norm PN-EN 1176 • deklaracje producenta lub certyfikaty i atesty dla tablicy informacyjnej o zgodności z normą PN-EN 1176 oraz deklarację właściwości od dostawcy kruszywa na nawierzchnię • pisemne oświadczenie o kompletności wykonania całości prac objętych zamówieniem (m.in. wykonanie nawierzchni i montaż urządzeń) w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowania oraz zgodność z normą PN-EN 1176 i PN-EN 1177 oraz innych obowiązujących w ich zakresie. • gwarancję wypełnioną gwarancję jakości – załącznik Obowiązki dotyczące zatrudnienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia pn. „Budowa placu zabaw w Rzeczycy” - roboty ziemne – wykonanie nawierzchni bezpiecznej i wykorytowanie – pracownik do robót ziemnych W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności1 bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4) W przypadku niespełnienie przez Wykonawcę wymagań wskazanych powyżej, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 5 000,00 PLN za każde zdarzenie. Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kosztorysu uproszczonego z uwzględnieniem wszystkich kosztów, (między innymi: materiału, urządzeń, montażu oraz wykonania dokumentacji projektowej i powykonawczej geodezyjnej)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Uzupełniony formularz ofertowy zamówienia podstawowego (zał. nr 1 do SIWZ ) 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert – (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu aktualne na dzień składania ofert - (zał. nr 3 do SIWZ); 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy. 6. karty techniczne urządzeń zawierające m.in. informacje o: numerze katalogowym zestawu zabawowego, konstrukcji i wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach, strefach bezpieczeństwa, instrukcjach użytkowania: wieku użytkownika, ilości osób które w jednym czasie mogą korzystać z urządzenia), rysunki w tym minimum jeden w kolorze (rzut z wymiarami i strefami bezpieczeństwa, widoki, wizualizacje 7. instrukcje montażu włącznie z danymi na temat odległości, szerokości, niezbędnymi rysunkami, informacjami dotyczącymi głębokości i szerokości fundamentowania, oraz informacjami którego urządzenia/ urządzeń tyczy się dana instrukcja, 8. certyfikat dla zestawu zabawowego (badania i inne dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z aktualnymi wersjami norm PN-EN 1176 9. deklaracje producenta lub certyfikaty i atesty dla tablicy informacyjnej o zgodności z normą PN-EN 1176 oraz deklarację właściwości od dostawcy kruszywa na nawierzchnię 10. Wykonawca, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia w BIP informacji z otwarcia ofert zobowiązany jest złożyć, bez dodatkowego wezwania oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach