Przetargi.pl
Wykonanie placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła

Gmina Subkowy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-120 Subkowy, ul. Wybickiego 19a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5368530 , fax. 058 5368530
  • Data zamieszczenia: 2011-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Subkowy
    ul. Wybickiego 19a 19a
    83-120 Subkowy, woj. pomorskie
    tel. 058 5368530, fax. 058 5368530
    REGON: 19167535600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.subkowy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw w ramach programu RADOSNA SZKOŁA przy Szkole Podstawowej w Subkowach. W ramach zadania planuje się wykonanie : 1.Dokumentacji budowlanej zawierającej - projekt budowlany , - kosztorys , - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót , Projekt musi zawierać elementy : 1) budowy nawierzchni placu zabaw o wymiarach ok. 500 m2. Nawierzchnia na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny powinna wynosić ok. 240 m2. Pokrycie ma być nawierzchnią amortyzującą upadek dziecka z wysokości piankową albo gumową, w kolorze pomarańczowym w odcieniu zbliżonym do PANTONE 152C RAL; 2011 Tieforange, zgodną z Polskimi Normami; ok. 50 m2 powinno być pokryte nawierzchnią syntetyczną typu tartan lub inną nawierzchnią syntetyczną, a około 210 m2 powierzchni powinno być pokryte naturalną zielenią. Teren placu zabaw musi być ogrodzony. 2) budowy urządzeń placu zabaw dla grupy wiekowej w w przedziale 7-15 lat wyposażonych w : zestaw gimnastyczny składający się z 6 różnych elementów w przedziale cenowym 12 000,00 - 13 000,00 PLN, wspinaczka dwu lub wielostronna w przedziale cenowym 2 500,00 - 3 400,00 PLN, dwa różne urządzenia ruchowe o łącznej wartości w przedziale cenowym 5 500,00 - 6 200,00 PLN , karuzela okrągła z siedziskiem w przedziale cenowym 2 500,00 - 3 000,00 PLN, huśtawka sprężynowa w przedziale cenowym 2 000,00 - 2 500,00 PLN, zestaw rekreacyjny składający się z minimum 7 elementów w przedziale cenowym 50 000,00 - 59 000,00 PLN, wspinaczka linowa w przedziale cenowym 14 000,00 - 5 000,00 PLN, hamak linowy w przedziale cenowym 4 000,00 - 16 000,00 PLN, Projekt ma uwzględniać zakres robót oraz sposób ich wykonania zgodnie z wytycznymi programu Radosna szkoła. Elementy placu zabaw powinny posiadać min. 5 letni okres gwarancji. Sprzęt zabawowo - rekreacyjny powinien być wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów i zgodny z PN-EN 1176 od 1 do 7 a także z załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. oraz z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. 2. Placu zabaw wg opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek prowadzącego postępowanie nr 41 8345 0006 0012 8717 2000 0014. Jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz 1824). W przypadku poręczenia niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela. W przypadku gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank lub firmę ubezpieczeniową (oświadczenia), zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe. Wadia wymienione w pkt 2-5 w formie oryginału należy złożyć w kopercie z ofertą (nie wpinać trwale do oferty ), natomiast kopię wpiąć do oferty. Dokument wniesienia wadium powinien wskazywać przypadki, w których Zamawiający ma prawo zatrzymać wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 2. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium stosując przepisy określone w art. 46 ustawy Pzp. Oryginały dokumentów wniesienia wadium ( poręczenia, itp. ) Zamawiający zwraca Wykonawcy lub instytucji wydającej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami : a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.subkowy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach