Przetargi.pl
„Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 153 im. Marii Skłodowskiej - Curie w Łodzi”

Szkoła Podstawowa nr 153 w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-811 Łódź, Obrońców Westerplatte 28
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 153 w Łodzi
    Obrońców Westerplatte 28
    91-811 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 000215261
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 153 im. Marii Skłodowskiej - Curie w Łodzi”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 153 w Łodzi wraz z demontażem dotychczasowych urządzeń, nawierzchni i innych elementów wyposażenia oraz dostawą i montażem nowych, niepowystawowych urządzeń, wyposażenia oraz nawierzchni bezpiecznej itp. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w szczególności: huśtawki podwójnej metalowej z siedziskami – 2 szt., karuzeli tarczowej – 1 szt., zestawu zabawowo- sprawnościowego – 2 szt., huśtawki ważki na sprężynie pojedynczej – 1 szt., huśtawki ważki na sprężynie podwójnej – 1 szt., ławek zewnętrznych – 2 szt., koszty na śmieci – 2 szt., regulaminu placu zabaw – 1 szt. Plac zabaw o wymiarach 16 m x 18,5 m.3.2. Wszystkie elementy wyposażenia placu zabaw będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi Polskiej Normy dotyczącej bezpieczeństwa i metod badań urządzeń stanowiących wyposażenie placów zabaw oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności z normami, w szczególności EN 1176.3.3. Materiały użyte do produkcji elementów wyposażenia placu zabaw muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie, w tym atesty higieniczne na farby, świadectwa jakości i zgodności z normą na elementy łączeniowe stosowane do produkcji urządzeń zabawowych itp.3.4. Oferowane przez Wykonawcę elementy wyposażenia placu zabaw muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich.3.5. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Szczegółowe warunki określone w zał. 4 do SWZ.3.6. Wszelkie roboty będą prowadzone na działającym obiekcie, należy zapewnić normalne funkcjonowanie Placówki Oświatowej. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia terenu prowadzonych robót przed dostępem osób trzecich, w szczególności dzieci.3.7. Obowiązkiem Wykonawcy będzie sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu kosztorysu ofertowego przed podpisaniem umowy. 3.8. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności przestrzegania warunków bezpieczeństwa pracy tj. zapewnienia przez Wykonawcę przestrzegania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zdrowia na etapie realizacji zamówienia.3.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji postępowania, przedmiarze prac stanowiącymi załącznik nr 8 do SWZ.3.10. Wykonawca po zakończeniu robót ma obowiązek na własny koszt doprowadzenia terenu prowadzonych robót do porządku oraz usunięcia wszelkich pozostałości po pracach budowlanych (gruz, śmieci, odpady budowlane itp.).3.11. Wspólny Słownik Zamówień CPV:45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne.45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni, 33682000-4 Płyty gumowe45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw.37535200-9 – Wyposażenie placów zabawUWAGA: Ilekroć w dokumentacji postępowania, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji, dla danej pozycji.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń, wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.7.1. Realizacja zadania jest możliwa, w szczególności dzięki wsparciu finansowemu zapewnionemu przez Fundusz Narodów Zjednoczonych na rzecz Dzieci UNICEF oraz Fundusz Pomocowy.5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie –w ciągu maksymalnie 42 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne, jednak nie dłużej niż do dnia 22.12.2022 r. 5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Szczegółowy opis kryterium oceny ofert zawarty jest w pkt 16 SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach