Przetargi.pl
Wykonanie placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu nr 12 w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania inwestycyjnego pn.Realizacja zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej-Bawimy się razem- budowa placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu nr 12 w Ostrowie Wielkopolskim dostosowanego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami, służącego integracji dzieci naszego przedszkola .

Publiczne Przedszkole 12 ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI, GENERAŁA WŁADYSŁAWA ANDERSA
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 736 06 34, 62 736 06 34
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczne Przedszkole 12
    GENERAŁA WŁADYSŁAWA ANDERSA 15
    63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI, woj. wielkopolskie
    tel. 62 736 06 34, 62 736 06 34
    REGON: 251589722
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. przedszkole12-ostrowwlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu nr 12 w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania inwestycyjnego pn.Realizacja zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej-Bawimy się razem- budowa placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu nr 12 w Ostrowie Wielkopolskim dostosowanego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami, służącego integracji dzieci naszego przedszkola .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projektowany plac zabaw realizowany będzie w miejscu istniejącego placu zabaw, który jest w złym stanie technicznym. Zakres prac związany z realizacją zadania obejmuje między innymi: 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 2. Plac zabaw 2.1 Nawierzchnia żwirowa placu zabaw 2.2 Nawierzchnie utwardzone – chodnik z betonowej kostki brukowej i przebudowa schodów terenowych, 2.3 Wyposażenie placu zabaw. 3. Zagospodarowanie terenu 3.1 Zieleń, 3.2 Obramowanie nasadzeń, 3.3 Ogrodzenie 3.4 Elementy małej architektury. Dane techniczne: Powierzchnia inwestycji 1 253,01 m2 - Powierzchnia placu zabaw 600,55 m2 • Długość - 36,00 m, • Szerokość - 19,00 m - Powierzchnia utwardzona 185,66 m2 - Powierzchnia trawiasta z nasadzeniami 466,80 m2 Zakresy rzeczowe j.w. muszą być kompletne z punktu widzenia celu któremu służą. 3.1. Miejsce wykonywania robót: Publiczne Przedszkole nr 12, ul.Gen.Andersa 15, dz.nr 175, 63-400 Ostrów Wlkp. 3.2. Przedmiot zamówienia w zakresie w/w zadania inwestycyjnego opisują następujące dokumenty: 1. projekt budowlany – załącznik nr 9, 2. przedmiar robót - załącznik nr 10, 3. STWiOR - załącznik nr 11. UWAGA! Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie SIWZ projektów budowlanych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. oddzielnie na poszczególne zakresy ( a i b ) Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 3.3. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie realizacji zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne i biologiczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim, fizycznym wykonywaniu czynności związanych z dostawą i montażem urządzeń zabawowych. 5. Wykonawca może zaoferować jedynie urządzenia placu zabaw , które będą odpowiadać wymaganiom norm bezpiecznych oraz posiadać certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację, PN-EN 1176, PN-EN 1177, PN- EN71-3 lub dokumenty równoważne dla oferowanych urządzeń zabawowych oraz posiadać do nich opisy techniczne , zdjęcia i instrukcje użytkowania. 6. Wykonawca zapewni zaplecze socjalno – sanitarne dla swoich pracowników we własnym zakresie poza budynkiem przedszkola. 7. Prace rozbiórkowe można prowadzić w godz. od 7;00 do 15;00 8. Wszystkie materiały rozbiórkowe zostaną w dniu rozbiórki wywiezione poza teren budowy i zutylizowane. 9. Wykonawca ma obowiązek przekazać inspektorowi nadzoru inwestorskiego komplet dokumentów od każdego z wbudowywanych materiałów w momencie dostarczenia ich na teren budowy, przed rozpoczęciem prac i uzyskać akceptację w/w ze strony inspektora nadzoru inwestorskiego. 10. Wykonawca ma obowiązek udziału we wszelkich przeglądach technicznych gwarancyjnych i odbiorze ostatecznym organizowanym przez Zamawiającego. 11. Po wykonaniu wszystkich robót związanych z wykonaniem placu zabaw należy wykonać nasadzenia drobnej roślinności w postaci niskich krzewów takich jak: - perukowiec polski, - berberys, - bukszpan. Materiał roślinny zakupiony przez wykonawcę powinien posiadać odpowiednie cechy jakościowe i zdrowotne i pochodzić z renomowanych szkółek(zaleca się stosowanie materiału ze szkółek zrzeszonych w Związku Szkółkarzy Polskich) Rośliny powinny być uprawiane zgodnie z „Zaleceniami jakościowymi dla ozdobnego materiału szkółkarskiego” Materiał musi by c zdrowy, bez śladów żerowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki oraz bez odrostów podkładki poniżej miejsca szczepienia. System korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, nie uszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku roślin. Rośliny powinny być uprawiane w pojemnikach o pojemności dostosowanej do wielkości rośliny. Bryła powinna być dobrze zabezpieczona tkaniną rozkładającą się najpózniej w ciągu 1,5 roku po nasadzeniu i nie majacą ujemnego wpływu na wzrost roślin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł. Słownie:czterytysiącezlotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1) w formie oryginału załącznik nr 2, w którym znajdują się oświadczenia wykonawcy o braku podstaw wykluczenia, 2) w formie oryginału załącznik nr 3, w którym znajdują się oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który w załączniku nr 3 złożył oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, składa w formie oryginału zobowiązanie lub inne oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów zawodowych dotyczących: 1) doświadczenia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.a SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4a). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4a, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne zaświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi:  zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby,  wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób,  zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób,  zawierać zakres powierzonego zasobu,  zawierać informacje, że podmiot, na zdolności, którego wykonawca powołuje się, zrealizuje te roboty budowlane, 2) osób zdolnych do wykonania zamówienia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.b. SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4b). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4b, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi:  zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby,  wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób,  zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób,  wskazywać imię i nazwisko oraz pełnioną funkcję i zakres w realizacji zamówienia, 3) sytuacji finansowej innych podmiotów – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2 SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4c). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4c, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi:  zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby,  wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób,  zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób,  wskazywać rodzaj dokumentu i kwotę powierzonego zasobu oraz opis, w jaki sposób wykonawca będzie rzeczywiście korzystał z tego zasobu w trakcie realizacji zamówienia. 3. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia: 2) każdy z wykonawców składa oddzielnie dokument, o którym mowa w pkt 7.1.1. SIWZ, 3) wykonawcy składają wspólnie podpisany przez pełnomocnika dokument, o którym mowa w pkt 7.1.2. SIWZ. 4. Dokument składany po opublikowaniu informacji, o której mowa w art.86 ust.5 Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, dokument o którym mowa w pkt 7.4. SIWZ składa oddzielnie każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach