Publiczne Przedszkole 12 ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI, GENERAŁA WŁADYSŁAWA ANDERSA
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 736 06 34, 62 736 06 34
- Data zamieszczenia: 2018-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczne Przedszkole 12
GENERAŁA WŁADYSŁAWA ANDERSA 15
63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI, woj. wielkopolskie
tel. 62 736 06 34, 62 736 06 34
REGON: 251589722 - Adres strony internetowej zamawiającego: www. przedszkole12-ostrowwlkp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu nr 12 w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania inwestycyjnego pn.Realizacja zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej-Bawimy się razem- budowa placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu nr 12 w Ostrowie Wielkopolskim dostosowanego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami, służącego integracji dzieci naszego przedszkola . - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Projektowany plac zabaw realizowany będzie w miejscu istniejącego placu zabaw, który jest w złym stanie technicznym. Zakres prac związany z realizacją zadania obejmuje między innymi: 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 2. Plac zabaw 2.1 Nawierzchnia żwirowa placu zabaw 2.2 Nawierzchnie utwardzone – chodnik z betonowej kostki brukowej i przebudowa schodów terenowych, 2.3 Wyposażenie placu zabaw. 3. Zagospodarowanie terenu 3.1 Zieleń, 3.2 Obramowanie nasadzeń, 3.3 Ogrodzenie 3.4 Elementy małej architektury. Dane techniczne: Powierzchnia inwestycji 1 253,01 m2 - Powierzchnia placu zabaw 600,55 m2 • Długość - 36,00 m, • Szerokość - 19,00 m - Powierzchnia utwardzona 185,66 m2 - Powierzchnia trawiasta z nasadzeniami 466,80 m2 Zakresy rzeczowe j.w. muszą być kompletne z punktu widzenia celu któremu służą. 3.1. Miejsce wykonywania robót: Publiczne Przedszkole nr 12, ul.Gen.Andersa 15, dz.nr 175, 63-400 Ostrów Wlkp. 3.2. Przedmiot zamówienia w zakresie w/w zadania inwestycyjnego opisują następujące dokumenty: 1. projekt budowlany – załącznik nr 9, 2. przedmiar robót - załącznik nr 10, 3. STWiOR - załącznik nr 11. UWAGA! Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie SIWZ projektów budowlanych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. oddzielnie na poszczególne zakresy ( a i b ) Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 3.3. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie realizacji zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne i biologiczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim, fizycznym wykonywaniu czynności związanych z dostawą i montażem urządzeń zabawowych. 5. Wykonawca może zaoferować jedynie urządzenia placu zabaw , które będą odpowiadać wymaganiom norm bezpiecznych oraz posiadać certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację, PN-EN 1176, PN-EN 1177, PN- EN71-3 lub dokumenty równoważne dla oferowanych urządzeń zabawowych oraz posiadać do nich opisy techniczne , zdjęcia i instrukcje użytkowania. 6. Wykonawca zapewni zaplecze socjalno – sanitarne dla swoich pracowników we własnym zakresie poza budynkiem przedszkola. 7. Prace rozbiórkowe można prowadzić w godz. od 7;00 do 15;00 8. Wszystkie materiały rozbiórkowe zostaną w dniu rozbiórki wywiezione poza teren budowy i zutylizowane. 9. Wykonawca ma obowiązek przekazać inspektorowi nadzoru inwestorskiego komplet dokumentów od każdego z wbudowywanych materiałów w momencie dostarczenia ich na teren budowy, przed rozpoczęciem prac i uzyskać akceptację w/w ze strony inspektora nadzoru inwestorskiego. 10. Wykonawca ma obowiązek udziału we wszelkich przeglądach technicznych gwarancyjnych i odbiorze ostatecznym organizowanym przez Zamawiającego. 11. Po wykonaniu wszystkich robót związanych z wykonaniem placu zabaw należy wykonać nasadzenia drobnej roślinności w postaci niskich krzewów takich jak: - perukowiec polski, - berberys, - bukszpan. Materiał roślinny zakupiony przez wykonawcę powinien posiadać odpowiednie cechy jakościowe i zdrowotne i pochodzić z renomowanych szkółek(zaleca się stosowanie materiału ze szkółek zrzeszonych w Związku Szkółkarzy Polskich) Rośliny powinny być uprawiane zgodnie z „Zaleceniami jakościowymi dla ozdobnego materiału szkółkarskiego” Materiał musi by c zdrowy, bez śladów żerowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki oraz bez odrostów podkładki poniżej miejsca szczepienia. System korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, nie uszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku roślin. Rośliny powinny być uprawiane w pojemnikach o pojemności dostosowanej do wielkości rośliny. Bryła powinna być dobrze zabezpieczona tkaniną rozkładającą się najpózniej w ciągu 1,5 roku po nasadzeniu i nie majacą ujemnego wpływu na wzrost roślin. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł. Słownie:czterytysiącezlotych 00/100
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1) w formie oryginału załącznik nr 2, w którym znajdują się oświadczenia wykonawcy o braku podstaw wykluczenia, 2) w formie oryginału załącznik nr 3, w którym znajdują się oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który w załączniku nr 3 złożył oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, składa w formie oryginału zobowiązanie lub inne oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów zawodowych dotyczących: 1) doświadczenia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.a SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4a). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4a, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne zaświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, zawierać zakres powierzonego zasobu, zawierać informacje, że podmiot, na zdolności, którego wykonawca powołuje się, zrealizuje te roboty budowlane, 2) osób zdolnych do wykonania zamówienia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.b. SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4b). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4b, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, wskazywać imię i nazwisko oraz pełnioną funkcję i zakres w realizacji zamówienia, 3) sytuacji finansowej innych podmiotów – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2 SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4c). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4c, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, wskazywać rodzaj dokumentu i kwotę powierzonego zasobu oraz opis, w jaki sposób wykonawca będzie rzeczywiście korzystał z tego zasobu w trakcie realizacji zamówienia. 3. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia: 2) każdy z wykonawców składa oddzielnie dokument, o którym mowa w pkt 7.1.1. SIWZ, 3) wykonawcy składają wspólnie podpisany przez pełnomocnika dokument, o którym mowa w pkt 7.1.2. SIWZ. 4. Dokument składany po opublikowaniu informacji, o której mowa w art.86 ust.5 Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, dokument o którym mowa w pkt 7.4. SIWZ składa oddzielnie każdy z wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- termomodernizacja budynku komunalnego w Rumianku przy ulicy Parkowej 6
Dodano: 2024-07-15 - Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w rejonie ul. Storczykowej
Dodano: 2024-07-15 - Remont wiatraka - koźlak w Koźminie Wielkopolskim
Dodano: 2024-07-15 - Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-07-14 - Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-07-14 - Przebudowa budynku dydaktycznego "B" Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87. Zadanie II.
Dodano: 2024-07-13 - Zakończenie robót związanych z realizacją programu inwestycyjnego na terenie nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 250 B
Dodano: 2024-07-12 - Budowa mostu na ul. Olszynowy Zakątek w Dobrzycy
Dodano: 2024-07-12 - „Młode pokolenie w służbie dziedzictwa kultury - renowacja XVIII-wiecznego budynku szkoły – dawnego Pawilonu Pałacu Biskupów Poznańskich”
Dodano: 2024-07-12 - Budowa kanalizacji w miejscowości Ryżyn
Dodano: 2024-07-12